Ertesi gün okulda herkes yerinde dersteydi. Sasuke yine Naruto'ya bakıyordu. O sırada Naruto'da Sasuke'ye döndü ve bakmayı kes dercesine bir hareket yaptı. Sasuke buna sadece sırıttı. Naruto ise kızardı ve önüne döndü.
Tenefüs çaldığında yine Sasuke'nin etrafını kızlar sardı. Naruto önceden umursamazdı bile ama şimdi aşırı rahatsız oluyordu. Sasuke'de bunun farkındaydı. Bu yüzden onlardan kaçıp Naruto'nun yanına gidiyordu.
Naruto:Yarın haftasonu.
Sasuke:Evet. Bizim sınıftakilerden bir kaç kişi akşam bir kafede buluşup eğleneceklerini söylüyordu. Senle benide davet ettiler.
Naruto:Öyle mi? Gidecek misin peki?
Sasuke:(Gülümseyerek) Sen gidersen bende giderim. Sensiz sıkıcı olur.
Naruto:*Kızarır* H-hey okuldayken böyle şeyler söyleme!
Sasuke:O biraz zor. Neyse sen gidecek misin? Yoksa haftasonunu senin evinde mi geçirelim?
Naruto:*Daha çok kızarır* S-SASUKEE! KES ŞUNU!
Sasuke:(Sırıtır) Bence gitmeye deyer. En azından haftasonu iki gün.
Naruto:Hı? Neden öyle dedin.
Sasuke:O iki günü seninle vaki-
Naruto:T-TAMAM! SORDUĞUMA PİŞMAN EDİYORSUN...!
Sasuke Naruto'nun kızarmış suratını görünce hafif sesli bir şekilde güldü. Naruto'da hafif bir şekilde Sasuke'ye vurdu. Tenefüs bitince herkes sınıfına gidip yerlerine geçti. Yine ders bittikten sonra Naruto'nun yanına Lee geldi bu sefer.
Lee:Naruto-kun kafeye gelecekmisin?
Naruto:Evet evet gelicem. Sen gelecek misin peki?
Lee:Evet gelicem. Ama bir süreliğine.
Naruto:Ne? Neden?
Lee:Şey Gai-sensei yaralandı. Tsunade-sama hayatı tehlikesi yok desede onun yanında olmak istiyorum.
Naruto:Ha?! Nasıl yaralandı?! Görevde falan mı?
Lee:Evet görevde yaralandı. Normalde o bu kadar kolay hasar yemez. Ama rakibi güçlüymüş. Neyseki yenebildi.
Naruto:Rakibi kimmiş peki?
Lee:Doğrusu bilmiyorum. Bana daha söylenmedi.
Naruto:O zaman kafeden sonra seninle geleyim.
Lee:Hayır! Buna gerek yok!
Naruto:Ah! Hadi ama alttarafı geçmiş olsun demek için gidicem. Birde küçük bir hediye veririm belki.
Lee:Naruto-kun! Gelmene gere-
Naruto:HEY! Gelicem dediysem gelicem!
Lee:*Bir süre bekler* Peki...
Naruto:*kocaman gülümser*
Sonunda okul bitiminde herkes evlere dağılırken Sasuke Naruto ile beraber çıktı.
Sasuke:Söyle.
Naruto:Hm? Neyi?
Sasuke:Lee ile ne konuştunuz?
Naruto:Sasukee! Belki özel bir konuşma?
Sasuke:Özelse söylemezsin.
Naruto:Amma kıskançsın. Gai-sensei hakkında konuştuk sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık(SasuNaru)
FanfictionUhm uhm...Hello bitchıs! Hikayeye başlamadan önce bişey demek istiyorum.Ben bu wattpatde yeniyim yani ilk kez yapıyorum ama önceden skeç yazmışlığım vardı ve hoca tam puan vermişti (・∀・) veeee benim SasuNaru ile başlamamı sebebi(my favorite ship ehe...