0.7

5.1K 283 503
                                    

Sonunda hastahaneye vardılar ve Gai-sensei'in odasının önüne kadar hemşire ile geldiler.

Hemşire:Biraz bekleyin lütfen

Sonra içeri girdi. Bir kaç dakika sonra geri geldi.

Hemşire:Buyrun girebilirsiniz.

Hemşire gittikten sonra 3'üde içeri girdi.

Lee: Gai-sensei nasıl hissediyorsunuz?

Gai:Lee? Sana git arkadaşların ile eğlen dedim. Neden geldin? Ve Naruto ile Sasuke de var.

Lee:A-Ama Gai-sensei! Siz beni zor durumlarımda hiç yalnız bırakmadınız! Bende sizi bırakmak istemiyorum.

Gai-sensei bu kelimeleri duyunca duygulandı ve ağlamamaya çalışarak konuştu.

Gai:İŞTE GENÇLİK ATEŞİ.

Naruto:Uhm- Gai-sensei? Kiminle dövüşüp bu hale geldiniz.

Gai: Doğrusu ismini hatırlamıyorum. Ama kesinlikle layik bir rakipti. Ahaaa ama o benden daha beter oldu.

Lee:SİZDEN HİÇBİR ZAMAN ŞÜPHE ETMEDİM GAİ-SENSEİ!

Sasuke:Geçmiş olsun Gai-sensei.

Naruto: Geçmiş olsun Gai-sensei. Aslında size bir hediye getirdik ama o şuan sizin çalıştığınız yerde.

Gai: Ah? Ne?

Naruto: Siz herseferinde şu aletlerin çok çabuk kırıldığını şikayet edip duruyordunuz ya*Baş parmağı ile Sasuke ve kendini göstererek* bizde size kırılamsı inanılmaz zor olan bir alet aldık!

Gai: NEEE?! KAHRETSİN HEMEN DENEMEK İSTİYORUM!

Lee:Önce iyileşmelisiniz Gai-sensei.

Gai:Evet evet biliyorum.

Sasuke:O zaman biz sizi baş başa bırakalım.

Lee:A- tabi ki gidebilirsiniz.

Naruto ve Sasuke hastahaneden dışarı çıktılar ve yürümeye başladılar.

Sasuke:Eeee Naruto. Kimin evine gidiyoruz?

Naruto:Biraz sakin olur musun? Ugh neyse bu seferlik benim evimde kalmak ister misin?

Sasuke:Tabii ki.

İkisi Naruto'nun evine gittiler ve Naruto eve girer girmez kendini karın üstü yatağa attı.

Sasuke:Naruto...eve gelir gelmez yapma şunu.

Naruto:Off sus yorgunum.

Sasuke:Üstünü değiş sonra ne yapıyorsan yap.

Naruto:Değişmeye üşeniiyorumm~.

Sasuke:O zaman...

Sasuke montunu çıkarıp astıktan sonra Naruto'nun arkası dönükken elini kıyafetlerinin altına soktu ve elini sırtında gezdirmeye başladı.

Naruto:*Kızarır*Sasuke? Napıyorsun?

Sasuke'nin eli yavaş yavaş beline indi. Ordanda kalçasına geldi ve orayı okşamaya başladı.

Naruto:Ah-!

Sasuke:Sen değiştirme ben böyle memnunum.

Naruto:Aah-! T-Tamam değiştiricem!

Sasuke zafer kazanmışçasına sırıttı. Ama elini kalçasından çekmedi.

Naruto:S-Sasuke! Tamam durabilirsin. Üstümü değiştiricem dedim!

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin