19.

3.6K 191 322
                                    

İkiside yatak odasına çıktılar. Kapıyı kapattılar. Naruto Sasuke'yi biranda yatağa itti.

Sasuke:Naruto?

Naruto:Sana önceden söyledim. Bu sefer seme benim.

Sasuke:Ohh~ öyle mi?

Naruto yavaş yavaş Sasuke'yi soymaya başladı. Sasuke sadece ona sırıtarak bakıyordu. Sanki birşeyi bekliyor gibiydi. Naruto onun bu bakışlarından utansada belli etmemeye çalışarak devam etti. Sonunda kendide soyunmaya başladı. Tam pantolana geliyordu ki Sasuke hızlı bir hareketle kontrolü tekrar aldı.

Naruto:Hey!

Sasuke:Kusura bakma. Ama seme olmana izin vereceğimi sanmam.

Naruto kıvrandı,kalkmaya çalıştı. Ama Sasuke izin vermedi. Devamını o yapmaya başladı. Yine yavaş yavaş heryerine dokunmaya başladı.

Naruto:Aah~!

Sasuke Naruto'nun içine girdi ve haraket etmeye başladı. Ama bu sefer önceki gibi değildi. Daha nazikti. Bu sefer kendini tutuyordu. Naruto'nun tepkilerine göre hareket ediyordu. Tabii Naruto'da farkına varmıştı ve hoşunada gitmişti. Naruto ne daha yavaş ol ne de daha hızlı kelimelerini kullanmadı. Sasuke sanki onun bedenini okuyor gibiydi.

Naruto:S-Sasuke kendini bu kadar tutma istersen...

Sasuke:Ha?

Naruto:Ahh~! D-Demek istediğim biraz kendini bırakabilirsin.

Sasuke:Gerçekten mi?

Naruto:S-Sakın abartayım falan deme!- Aah~! Ngh~!

Sasuke kendini biraz bile bıraksada Naruto'nun böyle birşey demesi onun hoşuna gitmişti.
.
.
.
Sabah olunca bu sefer ilk Naruto uyandı. Arkasında Sasuke'yi hissetti. Tam dönecekken...

Naruto:Ah~! Buda nee?! Hala içimde mi?!

Sasuke dünki eğlenceden önceki gezmeden biraz yorulmuştu. Ondan önceki gün zaten bitikti. Tam dinlenememişti. Bu yüzden yorgundu. Anlaşılan seks yaparken uyuyakalmış.

Naruto

Hass... Ben şimdi Sasuke'yi uyandırmadan nasıl kurtulucam bu işin içinden..?

Çocuk o derin uykuda. Yavaş yavaş hareket ederek kurtulmaya çalış işte.

Senin için söylemesi kolay.

Yazar

Naruto ağzını kapatıp inlemelerini bastırarak yavaş yavaş hareket edip sonunda kurtuldu. Anlaşılan gerçekten derin uykudaymış. Yoksa şimdiye uyanmıştı.

Naruto kurtulduktan sonra banyoya girip yıkandı ve üstünü giyip mutfağa indi.

Naruto:Agh! Vicdansız Sasuke. Belimi her seferinde ağrıtıyor. Neyseki önceki kadar acımıyor.

Güzel güzel kahvaltı hazırlayıp yukarı çıktı. Sasuke'nin yanına geldi. O hala uyuyordu.

Naruto:*Mırıldanarak* Şuna bak yatağı batırmışız.

Yatağa oturdu. Bir süre Sasuke'yi izledikten sonra onu yanağından,omzundan öperek uyandırmaya başladı.

Naruto:*Yumuşak bir ses ile* Sasuke~ hadi uyan. Kahvaltı hazır.

Sasuke önce biraz naz yapsada sonunda gözlerini açtı ve onu öpen Naruto'yu gördü.

Sasuke:Biraz daha uyusam?

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin