29.

2.4K 158 430
                                    

Sakura ve Sasuke dışarıda yürüyerek konuşuyorlardı.

Sasuke:Onun doğum gününe birşey daha katmak istiyorum.

Sakura:Ne katmak istiyorsun?

...

Sasuke:Ona doğum gününde evlenme teklifi etmek istiyorum.

Sakura:*Durur*

Sasuke Sakura'nın durduğunu görünce iki adım ötesinde oda durdu ve Sakura'ya döndü.

Sasuke:Sakura?

Sakura iyi değildi. Ağlayacak gibi hissediyordu. Aşık olduğu adamın başka birine evlilik teklifi edecek olması kalbini acıtıyordu. Gerçi zaten ikisi sevgili oluncada üzülmüştü. Ama evlilik bambaşka birşey. Evlilik dediğin şey artık bu aşkın ismini koymak demektir.

Sakura birşey diyecek gibi birşey oldu ama sustu. Sasuke onun konuşmayacağını görünce tam gidecektiki.

Sakura:NEDEN NARUTO!?

Sasuke bunu duyunca durdu. Ama Sakura'ya bakmıyordu. Ona arkası dönüktü.

Sakura:Neden...Naruto?... Niye onu seçtin? Oysaki sana aşkımı ilan etmiştim...ve sen şuan sana aşık olduğumu bile bile başkasına evlilik teklifi edeceğini söylüyorsun!

Sasuke:...

Sakura:Naruto'da beğenip bende beğenmediğin ne var?!

Sasuke:Sakura...

Sakura:Soruma cevap ver! Neden Naruto?!

Sasuke sonunda Sakura'ya döndü. Yüzü çok sakindi.

Sasuke:İlk başta neden ona aşık olduğumu bende bilmiyordum. Ama şimdi çok iyi biliyorum ki, ona aşık olma sebeplerimden biri beni en iyi anlayan kişi olması. Herkes Naruto'ya çekiliyor ve bunu kimse fark edemiyor. Fark etse bile çok geç oluyor. Tıpkı benimki gibi...ona fark etmeden bağlandım. Hemde çok sıkı.

Sakura istemeden gözlerinin dolduğunu hissetmeye başladı. Ama yinede onu dinlemeye devam etti.

Sasuke:Ayrıca şimdi ona niye aşık olduğumu saymaya başlarsam bitiremem.

Sakura:Ama-

Sasuke:Sana bunu söyleme sebebim beni unuttuğunu düşünmemdi. Ama yanılmışım.

Sakura:Seni unutmam imkansız...

Sasuke: Benimde Naruto'yu unutmam imkansız. Sen bana karşı ne hissediyorsan bende Naruto'ya karşı aynısını hissediyorum.

Sakura:...

Sasuke:Belki Naruto doğmamış olsaydı. O zaman belki seni seçebilirdim. Ama kusura bakma şuan sen Naruto'nun N'si bile olamazsın.

Sakura sonunda başını eğip göz yaşlarını dökmeye başladı. Durdurmaya çalışıyordu ama yapamıyordu.

Sakura:Özür...dilerim...

Sasuke:Özür dilenecek birşey yok. Kendini iyi hissetmek istiyorsan sadece evlilik teklifi etmeme yardım edebilirsin. Zorlama yok.

Bunları dedikten sonra Sasuke yoluna devam etti. Sakura ise yere çömelip göz yaşlarını durdurmaya çalışıyordu.

"Ama bu kalp ne yaparsan yap yönlendiremezsin. Sana biri aşık olmuştur, ama sen başkasına aşıksındır. En acısı ise senin aşık olduğun kişide başkasına, daha doğrusu bu hikayeye göre sana aşık olan kişiye aşık olması."

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin