Naruto ve Sasuke'nin çıkmaya başlamasından bugüne kadar 2 ay geçmişti. Hala sevgili olduklarını kimseye söylememişlerdi. Bu aralarda Naruto durmadan göreve gitmek zorunda kalıyordu. Sasuke bu duruma ne kadar sinir olsada birşey diyemiyordu.
Sasuke:NE? YİNE Mİ?!
Naruto:Benim bir suçum yok biliyorsun. Tsunade-sama beni gönderiyor. Hem Hokage olabilmem için gücümü daha fazla göstermem lazım bu yüzden önemli görevleri reddedemiyorum.
Sasuke:Hnh! Bu çok sinir bozucu!
Naruto:Sasukeee bana kızma lütfen. Ben yokken istediğin gibi takıl tamam mı? Yeterki mutlu ol.
Sasuke Naruto'nun bu dediğine kırılmıştı. Çünkü onu umursamadığını düşünmeye başlamıştı. İstediğini yap dedi...bir sevgilinin en azından kural gibi birşey koyması lazımdı değil mi? Yani sakın şunu yapma,şunla konuşma, gözüm üstünde gibi....ama Naruto bu aralar Sasuke'yi kıskanmıyor gibiydi. Sadece görevlere odaklanıyordu.
Sasuke:...
Naruto:...kötü birşey mi dedim?
.
.
.
Naruto:Uhm- neyse benim şimdi göreve gitmem lazım. Görüşürüz Sasuke.Veeee dahada sinir bozan Naruto Sasuke'ye bir kere bile seni seviyorum veya aşkım,canım,cicim gibi şeyler demedi. Sasuke artık onu sevmediğini düşünmeye başlamıştı.
Sasuke:Naruto ne zaman geleceksin?
Naruto:4 gün sonra.
Sasuke:Peki görüşürüz.
Naruto kapıdan çıkıp gitti. Bu sefer çok acelesi vardı. Bu yüzden Sasuke'yi öpmeyi bile unuttu. Sasuke daha fazla sevgili olduklarını saklamak istemedi ve birine bu konu hakkında danışmak istiyordu. Ama kime? İyice düşündü. Sonra Lee'nin yanına gitmeye karar verdi.
Onu Tenten ve Kiba ile beraber gördü.
Lee:Oh! Sasuke-kun!
Sasuke:Merhaba.
Tenten:Senin moralin bozuk gibi Sasuke?
Sasuke:Aslında bu yüzden geldim. Size birşey söylemek istiyorum.
Kiba:Ne söyliyceksin?
Sasuke:Size bir konu hakkında danışabilir miyim?
Sasuke bu aralar daha kibarlaşmıştı. Tabii hepsi bundan memnunlardı.
Tenten:Tabii ki elimzden geldiğince yardım ederiz.
Sasuke:Şey...bir sevdiğiniz sizi bu aralar umursamıyorsa ne olmuş olabilir?
Bu soru karşısında şok olmuşlardı.
Lee:Çıktığın mı var Sasuke-kun?
Sasuke:Evet, evet var. Ama kim olduğunu daha söylemek istemiyorum.
Tenten:Hmmm belki çok meşguldür?
Sasuke:Evet meşgul. Ama kendisi bana o yokken istediğini yapabilirsin dedi. Bu kurallara aykırı sayılmaz mı?
Tenten:Sana çok güvendiği için demiştir?
Sasuke:Ah öyle olsa bu kadar meşgul olmaya başlamadan önce niye kıskansın ki?
Lee:Sasuke-kun niye bu kadar endişe ediyorsun? Elbetteki vardır bir nedeni.
Sasuke:Biliyorum ama içimde kötü bir his var...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık(SasuNaru)
FanficUhm uhm...Hello bitchıs! Hikayeye başlamadan önce bişey demek istiyorum.Ben bu wattpatde yeniyim yani ilk kez yapıyorum ama önceden skeç yazmışlığım vardı ve hoca tam puan vermişti (・∀・) veeee benim SasuNaru ile başlamamı sebebi(my favorite ship ehe...