23.

2.8K 157 107
                                    

İkisi akşam hastahanede fark etmeden uyuya kaldılar.
.
.
.
Sabah Naruto gözlerini açtığında Hemşire Sasuke'ye kahvaltısını getirmişti. Kapıdan çıkınca Sasuke konuştu...

Sasuke:Bugün taburcu olucam...

Naruto:Gerçekten mi?! ÇOK SEVİNDİM!

Sasuke:Hey bağırma. Hastalar rahatsız olacak.

Naruto:A-A özür dilerim...ehehe... Günaydın bu arada.

Sasuke:Günaydın kedicik.

Sasuke dönüp Naruto'yu anlından öptü. Naruto'da karşılık olarak dudağından. Sasuke şaşırdı tabii. Çünkü Naruto kolay kolay dudaktan öpmez.

Sasuke:Bugün iyi günündesin sanırım?

Naruto:Evet! Sen iyileştin ya! Bugün moralimi kimse kolay kolay düşüremez!

Sasuke:Bu kadar sevindin ha?

Naruto:Ha?! O nasıl soruya?! Aşık olduğum adam iyileşmiş!-*Kızarır*Ah..şey...anladın işte.

Sasuke anladı ki gerçekten iyi gününde. Onun böyle şeyler demesi zor çünkü. Hala Sasuke'ye böyle şeyler demekte zorlanıyor. Ama gittikçede alışıyor.

Sasuke:hahaha...ne zaman tam alışıcaksın acaba?

Naruto:Önceden katlanamadığım birine aşkım demek zoruma gidiyor biraz...

Sasuke:Bende sana katlanamıyordum. Ama sonradan sana aşık olduğumu anladım ve şuan sana aşkım demekten çekinmiyorum.

Naruto:*Kızarır*O belli zaten...

Sasuke:*Sırıtır*

Naruto:Neyse sen yemeğini ye. Bende İchiruka amcanın yerine gidicem.

Sasuke:Gitmesen?

Naruto:Söz veriyorum hemen dönücem.

Sasuke:Ama taburcu edilmeme sadece 2 saat falan kaldı.

Naruto:Hemen geliceeemmmm!

Diyerek kapıdan çıkıp oldukça hızlı birşekilde İchiruka'nın yerine gitti. Orda Chouji'yi gördü.

Naruto:Chouji! Merhabaaa!

Chouji:Oh Naruto. Hoşgeldin.

Naruto:Ahaha! Burda olamana şaşırmadım.

Chouji:Bende buraya gelmene şaşırmadım.

Ayame:Ah! Hoşgeldin Naruto!

Naruto:Hoşbulduk Ayame-neechan! Şey biraz acalem varda.

Ayame:Ha? Niye ki?

Naruto:Bugün Sasuke taburcu olacak. Oraya zamanında gitmem lazım.

Ayame:Tammaamm! O zaman herzamankinden yapıyorum.

Naruto:Teşekkürler!

Chouji:Sasuke şimdi daha mı iyi?

Naruto:Hıhı. Daha iyi.

Chouji:Oh...sevindim. İlişkinizde iyi gidiyordur. Sizin barışmanız için yaptığımız şeyler boşa gitmemiştir umarım.

Naruto:N-Ne? TABİ Kİ BOŞA GİTMEDİ! Gayet iyi gidiyor yani! Merak etme. İkimizde bir daha böyle birşeye izin vemreyiz...diye umut ediyorum.

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin