Naruto şaşkın bir şekilde mektupta ki Gizli aşkın yazısına bakar. Çantasını normalde hiç açmadığı için ne zaman koyulduğunu bilmiyor. Dayanamayıp mektubu açar ve şu şiir ile karşılaşır.
"O mavi gözlerine baktıkca...
Kalbimde hissediyorum bir dalgalanma...
Keşke duygularımı fark edebilsen...
Çünkü senin için ölüyorum yana yana..."
.
.
.
"Çaldın fark etmeden kalbimi...
Bende fark ettirmeden sevdim seni...
Kalbimin hırsızı...
Kimseye yar etmiycem seni..."(Allah'ım benden şair olurmuş o kadar güzel yazmışım ki bu şiiri tamamen uydurdumda :D) Naruto çok şaşırmıştı. Ona gizli bir aşık olmuş olan biri mi vardı? Naruto sonrada kutuyu açtı. İçinde çok özel yapım olan bir ramen vardı. Naruto aşırı sevinmişti.
Naruto
"ÖZEL YAPIM RAMEN Mİİİ?! HARİKAAA!"
Ama dur bir dakika... Kim bu? Ve benim ramen sevdiğimi nerden biliyor?... Ama ondan önce gitmem gereken bir yer var.
*Evden çıkar*
Düşünmem lazım. Sakura-chan? Hayır olamaz o benden nefret ediyor... İno- yok buna ben bile inanmam. Hinata? Hmmm olabilir. Ama o fazla utangaç. Hhhaaahh! Düşünmek istemiyorum şuan.*Ellerini ensesine koyar* Gitmem gerekiyor.Yazar
Naruto hem o hediyelerin kimden geldiğini hem de gittiği yeri düşünerek yola koyuldu. Sonunda mezara vardı.
Mezarda Jiraiya yazan taşın önünde durur ve konuşmaya başlar.Naruto: Ero-sennin,bugün senin öldüğün gün. Umarım diğer dünyada rahatsındır. Seni kurtaramadığım için gerçekten ama gerçekten üzgünüm. Beni izliyorsundur umarım. Çünkü Hokage olmak için çok çabalıyorum ve ben Hokage olunca beni görmeni istiyorum. Doğruyu söylemek gerekirse...*gözleri dolar* seni gerçekten çok özledim... Jiraiya-sama. Sana ilk kez adınla hitap ettim... Tuhaf hissettiriyor... Neyse artık gitmeliyim. Bu çiçekler senin için. *Beyaz çiçekleri mezara koyar* Huzur içinde yat.
Biraz bekledikten sonra göz yaşlarını siler ve mezarlıktan çıkar. Eve doğru yol alır. Sonra Lee ve Gai-sensei ile karşılaşır. Pratik yaptıklarını görür.
Naruto: Gai-sensei! Çalı-kaşlı! Bende sizinle antrenman yapabilir miyim? Kakashi-sensei bugün yokta! Lütfeeennnn!
Gai-sensei:Ohooo tabi ki yapabilirsin içindeki gençlik ateşini görmek beni çok mutlu etti Naruto!
Naruto:*Kocaman sırıtır*
O sırada Sasuke evinde yatağa yatmış bir vaziyette boş boş tavana bakıyor, ve Naruto'nun neden ağladığını düşünüyordu. Sonunda akşama doğru Sasuke bu düşüncelerden kurtulmak için yürüyüş yapmaya karar verdi. Yataktan kalktı, üstünü giydi ve dışarı çıktı.
Bir süre yürüdükten sonra Lee, Gai-sensei ve Naruto'nun çalıştığını gördü. Gai-sensei dışında Lee ve Naruto harap olmuşlardı.
Naruto:Daha...daha bitirmedim ben.
Lee:BENDE!
Sonunda ikiside dayanamayıp yere yapıştı. Sasuke bunu görünce istemeden kıkırdadı.
Naruto:Hhaahh yorulmuşum!
Lee:Evet bende..!
Gai-sensei:Şimdiden tükendiniz mi?
Naruto:NEEEE SABAHTAN BERİ ARALIKSIZ ÇALIŞIYORUZ!
Gai-sensei:NARUTOO İÇİNDEKİ GENÇLİK ATEŞİ NEREYE GİTTİ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık(SasuNaru)
FanfictionUhm uhm...Hello bitchıs! Hikayeye başlamadan önce bişey demek istiyorum.Ben bu wattpatde yeniyim yani ilk kez yapıyorum ama önceden skeç yazmışlığım vardı ve hoca tam puan vermişti (・∀・) veeee benim SasuNaru ile başlamamı sebebi(my favorite ship ehe...