0.5

5.3K 337 462
                                    

Ya başlamadan önce bişey diycem ben mal gibi yaptığım bölümü sildim o kadar sinirlendimki o kadar yazdığım şey gitti neyse şimdi bi daha yazıyorum.

Çoktan 3 gün geçmişti. Naruto ormanda bir ağacın üstünde baş aşağı duruyordu. Hala vereceği cevabı düşünüyordu. O sırada yanına doğru elinde bir kutu ile gelen Hinata'yı gördü.

Hinata:Uhm... Naruto-kun?

Naruto:Ah Hinata elindeki o kutuda ne?

Hinata:Ş-Şey...içinde yaptığım pasta var...s-senin yemen için getirdim...

Naruto:HİNATA HARİKASIN! ÇOK TEŞEKKÜRLER!

Naruto ağıçtan aşağı iner ve kıpkırmızı olmuş Hinata'nın yanına gelip kutuyu alır.

Naruto:Aslında...tek başıma oturmaktan sıkıldım. Bana eşlik eder misin Hinata?

Hinata:S-SENİNLE B-B-BAŞ BAŞA MI?!

Naruto:Evet. Gerçekten çok sıkıldım.

Hinata:AH- Ş-ŞEY T-TABİ NARUTO-KUN!

İkisi beraber ağaca tekrar çıkıp pastayı yemeye başladılar. Aynı zamanda havadan sudan konuşuyorlardı. Güneş batmaya başlamıştı ve Hinata ile Naruto manzarayı ağacın üstünde çok rahat izliyorlardı.

Hinata:Şey...N-Naruto-kun?

Naruto:Evet?

Hinata:B-ben aslında sana bişey demek istiyorum!

Naruto:Dinliyorum?

Hinata:B-b-ben uzun z-zamandır söylemek i-istedim. B-ben...s-seni se-

Tam o sırada Kiba gelir.

Kiba:HEY! HİNATA SABAHTAN BERİ SENİ ARIYORUZ!

Hinata:Ö-ÖZÜR DİLERİM!

Kiba:HADİ GEL BİZE GÖREV VERİLDİ.

Hinata:T-TAMAM! GELİYORUM!

Hinata Naruto'ya dönerek...

Hinata:Üzgünüm Naruto-kun...gitmem gerek.

Naruto:Ahaha önemli değil Hinata.

Hinata indi ve Kiba ile uzaklaştı. Naruto onlar gittikten sonra Sasuke'yi ağaçların arasında ağaca yaslanmış vaziyette izlerken gördü.

Naruto:Sen ne zamandır beri oradasın?

Sasuke:Hinata sana pasta getirdiğinden beri.

Naruto:Beni bir sapık gibi izlemeyi kessen mi?

Sasuke:Kesebileceğimi sanmıyorum.

Naruto iç çekip ağactan inerek uzaklaşacakken...

Sasuke:İyice düşün. 2 günün kaldı.

Naruto:BİLİYORUM.

Deyip gider. Akşam evde düşüncelere dalar.

Naruto

Off ne diycem ben? Sapık gibi beni takip edip duruyor. Bu beni deli ediyor.

Artık gerçekten karar vermen lazım

Biliyorum! Farkındayım! Ama gerçekten çok kararsızım...

Bak beni dinle. Bence kabul etmelisin. Çünkü seni ne kadar sevdiği çok belli. Kim seni günlerce başkaları ile ilişki yaşama diye takip ederki?

Bir dakika... Günlerce mi? O beni ne zamandan beri takip ediyor?!

Tabi sen fark etmedin. O sana açıldığından beri seni takip ediyor.

NEEEEE?!....

Gördün mü? Seni çok seviyor. Kabul et derim.

...

Yazar

Sonunda son günün okul çıkışı Sasuke Naruto'nun yanından geçerken...

Sasuke:Saat 18:30 da uçurumun orda...

Dedi ve gitti. Naruto ise istemeden kızardığını fark etti. Eve gitti ve erkenden hazırlanmaya başladı.

Naruto

...

Kesinlikle sevip sevmediğini anlamana yardım edicek birşey söyleyeyim mi?

Hm?

Sasuke'nin başka biri ile olduğunu düşün bu seni rahatsız ediyor mu?

(Bir düre durur) Sanırım rahatsız ediyor.

Gördün mü? Demek ki seviyorsun. O yüzden artık kes şu tereddütü.

Off tamam.

Yazar

Sonunda saat gelince Naruto yola koyulur. Uçurumun oraya geldiğinde Sasuke'yi oturmuş gökyüzünü izlerken bulur. Yavaş yavaş gelir ve yanına oturur. Bir süre öyle durduktan sonra Sasuke dayanamaz ve sorar.

Sasuke:İyice düşündün mü?

Naruto:Ha? A-şey evet.

Sasuke:Öyleyse söyle cevabını.

Sasuke bu sefer Naruto'ya dönmüş çok dikkatli bir şekilde dinliyordu.

Naruto:Ş-şey...(İç çeker) ben bana açıldığın zaman çok şaşırdım. Hiç senin beni sevebileceğin aklıma gelmemişti. Birde sen bana zaman verince durmadan düşündüm...bu yüzden uykusuz kaldığım zamanlar oldu ehehe...iyice düşündükten sonra...neden olmasın diye düşündüm yani bu yüzden ben kabul ediyorum.

Sözü biter bitmez Naruto yere yatırıldı. Sasuke onun dudaklarına yapıştı. Sasuke Naruto'yu çok sert öpüyordu. O kadar sertki ikiside nefes alamıyordu. Bir süre böyle kaldıktan sonra sonunda ikisi ayrıldı. Tabiki nefessiz kalmışlardı.

Naruto:BİRAZ SAKİN OL! NEFESSİZLİKTEN ÖLÜCEM SANDIM!

Sasuke:(Sadece gülerek ona bakar)

Naruto:(Naruto iyice kızardı) T-Tamam in artık üstümden Sasuke!

Sasuke:Tamam tamam. Kabul ettiğin için çok mutlu oldum.

Naruto:Evet fark ettim...

İkiside sevgili olduğu için çok mutlu olmuştu. Ama şimdilik kimseye bunu söylememeye karar verdiler.

Bölüm sonu

Evet bu kısa oldu. Bunun sebebi ödevler falan anlarsınız. Ama diğer bölümü daha uzun yapmaya çalışıcam öptüm bay!

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin