10.

4.7K 273 549
                                    

Naruto ile Sasuke'nin barışmasının üzerinden 1 hafta geçmişti. Sonunda herkes ikisinin çıktığını biliyordu. Sakura,İno ve Hinata buna üzülselerde ellerinden geldikçe belli etmemeye çalışıyorlardı.

Naruto şuan İchiraku ramencisinde Lee ile ramen yiyordu.

Naruto:İchiraku'nın rameni herzaman HARİKA!

Lee:Katılıyorum!

Ayame:Hey Naruto.

Naruto:Efendim Ayame nee-chan?

Ayame:Sasuke ile ilişkiniz nasıl gidiyor?

İchiruka:Ayame! Bu özel birşey sormaman lazımdı.

Ayame:Ama-

Naruto:Hayır hayır! Önemli değil! Gayet güzel gidiyor nee-chan.

Ayame:Güzel! Peki Sasuke'ye ne hediye aldın?

Naruto:Ne hediyesi?

Lee:Hediye?

Ayame:İkinizde bilmiyor musunuz? Hadi Lee sana birşey demiyorum. Ama Naruto sen nasıl bilemezsin?

Naruto:Neyi ya?

Ayame:Sasuke'nin doğum gününü.

Ayame bunu Naruto ramenin suyunu tam kafasına dikerken söylemişti. O yüzden Naruto şaşkınlığıyla beraber bütün yuttuğu ramen suyunu tükürdü. Yanlışlıkla Ayame'ye doğru...

Ayame:AH! NARUTO!

Naruto:Ö-ÖZÜR DİLERİM NEE-CHAN! AMA BEN SASUKE'NİN DOĞUM GÜNÜNÜ BİLMİYORDUM!

Ayame:*Elindeki bezle temizlenirken* Dur...nasıl bilemezsin? Cidden sizin ilişkiniz nasıl böyle?

Naruto:Ya nasıl desem. Sasuke biraz...içine kapanık.

Lee:Sasuke-kun'nun doğum günü tam olarak ne zaman nee-chan?

Ayame:2 gün sonra işte. Herkes Sasuke için özel bir doğum günü süprizi yapmaya hazırlanıyor.

Naruto:HAAA?! BEN NE YAPACAM PEKİİİ?!

Lee:SAKİN OL NARUTO-KUN! DÜŞÜNÜRÜZ BİRŞEYLER!

İchiruka:TAMAM BAĞIRMAYI KESİN!

Naruto ve Lee:Özür dileriz.

İchiruka:Bak sana karışmamanı söylemiştim.

Ayame:Ne? Bence söylemem daha iyi oldu. Sevgilisinin doğum gününü öğrenmiş oldu.

Naruto:Evet daha iyi olduda...keşke daha önce öğrenseydim.

Lee:Dediğim gibi birşeyler buluruz Naruto-kun.

Naruto:Çabuk bulmamız gerekiyor. Ama Sasuke'nin ne seveceği hakkında en ufak fikrim yok.

Ayame birşey diyecek gibi oldu.

Naruto:Evet evet biliyorum! Ben berbat bir sevgiliyim! Ama Sasuke'ye ne zaman kendi hakkında birşey sorsam hemen kaçınıyor! İçine kapanık işte!

Lee:Hmmm ne aroma seviyor biliyor musun?

Naruto:Evet biliyorum. O çoğunlukla vanilya tercih ediyor. Yani dondurma aldığımız zamanlar hep vanilya seçti ordan biliyorum.

Lee:Herkes doğum günü için bir süpriz yapıyorsa onlara yardım etmeye gidelim mi? Belki pasta konusunda.

Naruto:Olabilir. Ama ben ona özel bir hediye vermek istiyorum.

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin