Naruto sinirinden ağlıyordu. Okulun bahçesinde bir bankta oturuyordu. Tam okuldan ayrılacaktı ki... İruka-sensei karşısına çıktı.
İruka:N-Naruto?! NEDEN AĞLIYORSUN?!
Naruto:İruka-sensei...ben...
Lee:NARUTO-KUN!
Lee koşarak Naruto'ya doğru geliyordu. Bir elinde kendi çantası diğer elinde Naruto'nun çantası ile.
Lee:Ah- İruka-sensei...
İruka:Lee ne oldu? Naruto neden ağlıyor? Naruto hadi söyle bana!
Naruto İruka-sensei e sadece sarıldı. İruka-sensei de karşılık verdi. Bir süre öyle durduktan sonra ayrıldılar.
Naruto:İruka-sensei söz veriyorum sonra anlatıcam. Ama şuan o konu hakkında konuşmak istemiyorum. Son derse girmekte istemiyorum.
Lee:Bende Naruto-kun la aynı fikirdeyim!
İruka-sensei bir süre düşündükten ve Naruto'ya baktıktan sonra...
İruka:Ah...peki. Ama unutma bana söz verdin. Anlatacaksın.
Naruto:Sözümden asla dönmem biliyorsunuz.
İruka:Evet evet biliyorum.
Lee:Merak etmeyin İruka-sensei! Ben Naruto-kun nun yanında olucam!
İruka:Teşekkürler Lee.
Naruto:Görüşürüz.
Lee:Görüşürüz İruka-sensei!
İruka:Görüşürüz.
Naruto ile Lee beraber yola çıktılar. Bir parkın oraya gittiler ve ikiside birer salıncağa oturdu. Parkta bir süre sessizce oturdular. Naruto yine kendini tutamadı ve ağlamaya başladı.
Naruto:*Ağlamaklı bir sesle* Lee...ben nerde yanlış yaptım?
Lee:Senin bir hatan yoktu. Sadece onun...baskısı fazla.
Naruto:Eminmisin?
Lee:Evet! Kesinlikle eminim! Senin bir suçun yok!
Naruto
O zaman neden suçlu hissediyorum?
Kendine yüklendiğin için olabilir mi? Yani birşey olduğu zaman suçu kendinde araman gibi?
Ama...
Bak... Seni gayet iyi anlıyorum. Ama bu sefer suçlu kesinlikle sen değilsin. Ayrıca...
Yazar
Kyuubi ve Lee:Ayrıca eğer seni gerçekten sevmişse senin için geri dönecektir.
Naruto Lee'ye döndü. Lee üzgün bir tebessüm ile Naruto'ya bakıyordu.
Naruto: Gerçekten mi?
Lee:Tabii ki! Kim sevdiğini biri için geri dönmezki!
Naruto:...evet...sanırım haklısın.
Lee:Naruto-kun lütfen kendini üzme. Sana gülmek daha çok yakışıyor! Aslında kimseye üzgün yüz yakışmaz! Aklıma bir fikir geldi. Hadi İchiruka'nın yerine gidelim.
Naruto:Tamam...
Beraber yolda biraz daha sohbet ede ede İchiruka'nın yerine geldiler ve birer ramen sipariâ ettiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık(SasuNaru)
FanfictionUhm uhm...Hello bitchıs! Hikayeye başlamadan önce bişey demek istiyorum.Ben bu wattpatde yeniyim yani ilk kez yapıyorum ama önceden skeç yazmışlığım vardı ve hoca tam puan vermişti (・∀・) veeee benim SasuNaru ile başlamamı sebebi(my favorite ship ehe...