25.

2.7K 173 45
                                    

Bitmesine 5 bölüm kaldı gençlik. Biliyorum devam etmemi istiyorsunuz ama ben bu kitabı sonsuza kadar devam ettiremem dkdjdodjdomd yani nede olsa kitabı her özlediğinizde gelin açın tekrar okuyun. Ben bile yapıyorum. Arada tekrar okuyorum. Neyse bunu demek istedim şimdi bölüme başlayalım.

Sabah Sasuke gözlerini açtığında Naruto yoktu ve saat erkendi. Normalde hep önce kendisi kalkardı. Tam acaba nerede bu derken kapı yavaşça açıldı. Kapı açıldığında içeri giren Naruto oldu.

Naruto:Oh uyanmışsın. Bende seni uyandırmaya gelecektim.

Sasuke:Öyle mi? Bende erken kalktında cezadan kaçtın sandım.

Naruto:Ne? Asla. Ne kadar hoşuma gitmesede,adil kaybettiğim birşeyin cezasını çekmem lazım.

Sasuke:Haha tahmin ettim.

Naruto:Neyse günaydın.

Sasuke:Günaydın. Biliyor musun bugün yataktan pek kalkasım yok. Kahvaltıyı buraya getirir misin?

Naruto:Haaahhhh...peki.

Naruto geri aşağı indi ve Sasuke'nin tabağını hazırlayıp yukarı geri çıktı.

Naruto:İşte getirdim.

Kahvaltısını Sasuke'nin kucağına koydu.

Sasuke:Hmm.

Naruto:Ne oldu?

Sasuke:Kahvaltıyı bana sen yedirmek ister misin?

Naruto:*Biraz sinirlenerek*Kendin yesen olmuyor dimi?! Neyse.

Naruto sakince Sasuke'nin karşısına geçti ve Sasuke'ye yemek yedirmeye başladı.
.
.
.
Sonunda kahvaltıyı bitirdi. Naruto Sasuke'nin bitmiş olan kahvaltısını kucağından aldı ve tam kapıdan çıkacakken...

Naruto:Hadi sende kalk artık.

Sasuke:5 dakikaya kalkarım.

Sonra kapıdan çıktı ve mutfağa indi. Bulaşıkları yıkarken arkadan birinin beline sarılışını hissetti. Arkasını döndüğünde Sasuke ona bakarak sırıtıyordu.

Sasuke:Günaydın öpücüğümü alabilirmiyim?

Naruto:Tamam tamam.

Naruto arkasını dönüp Sasuke'nin yanağından öptü.

Sasuke:Ben dudaktan istiyorum.

Naruto:*Kızarır*B-Bu yetmez mi?

Sasuke:İkisi aynı zevki vermiyor.

Naruto:Of tamam.

Naruto biraz çekingen birşekilde Sasuke'nin dudağından öptü. Ama Sasuke o dudağını geri çekmeden iyice dudağını bastırdı. 6 saniye o şekilde kaldıktan sonra geri çekildi.

Naruto:Y-Yeter mi?

Sasuke:Evet. Bu arada sana bir emir daha vericem.

Naruto:Ne emri? Söyle?

Sasuke geri geri gidip, duvara yaslanıp kollarını katlayarak Naruto'ya baktı bir süre.

Naruto:Söyleyecek misin?

Sasuke:Bana bu 3 gün boyunca sahibim diyeceksin.

Naruto:HA! NE?!

Sasuke:Bunu sen bana istemediğim halde söylediğini çok net hatırlıyorum. Donmuş gölde kayarken. Şimdi ben istiyorum.

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin