Sasuke Naruto'nun evindeydi.
Sasuke:Üstündekini çıkar.
Naruto:NEEEE?!
Sasuke:O üstündeki uzun kollu ve ateşin var. Ateşinin düşmesine izin vermez o yüzden çıkar üstündekini. Bende sana kısa kollu bir kıyafet vericem.
Naruto:Eh? *Kızarır* (yanlış anlamışım. Kafama edeyim.)
Naruto üstündekini çıkarır.
Sasuke:Bu ne? kıyafet dolabındaki bütün uzun kolluların ve kazakların ince. O şekilde dışarı çıkıp terlersen tabii ki hast-
Sasuke Naruto'ya döndüğünde kıyafetini çıkardığını fark eder. Kızardığını hissedip önüne döner.
Sasuke
Gerçekten dediğimi yapmış....
Bu çok tatlı. Uslu kedicik.
Yazar
Naruto:Gerçekten annemmiş gibi konuşuyorsun.*hapşurur*
Sasuke sonunda ince bir kısa kollu bulur ve Naruto'ya uzatır.Naruto da hemen onu giyer ve direk yorganın içine girer.
Sasuke:Naruto, bu kadar girme yorgana.
Naruto:Benimle ilgilendin bitti. Neden hala burdasın?
Sasuke:Daha iyileşmedin.
Naruto:BEN İYİLEŞENE KADAR MI KALACAKSIN?!
Sasuke:Sorun mu var?
Naruto:EEVET! EVET VAR!
Sasuke:Bak eğer gidersem hergün gelir kapını çalarım.
Naruto:Aşırı sinir bozucusun.
Sasuke:Hıhı.
Akşama kadar böyle küçük küçük sohbet ettiler. Sonunda Naruto uyumuştu. Sasuke onu uyurken izliyordu. Onunda uykusu gelmeye başlayınca çaktırmadan Naruto'nun yanına yattı ve ona sarıldı. Sasuke biran için şaşırdı. Çünkü Naruto ona karşılık vermişti. Ama yüksek ihtimal bunu fark etmeden yaptı çünkü şuan uyuyor diye düşündü Sasuke. Onun kokusunu içine çeker uyudu.
Sabah olunca ilk Naruto gözlerini açtı. Kendini daha iyi hissettiğini fark etti. Ama gözlerini açtığında Sasuke ile aynı yatakta ve sarılarak uyuduklarını fark etti.
Naruto:HHHAAAAAAA?!
Şaşırarak minik bir çığlık attı ve duvara yapıştı. Çünkü Naruto duvar tarafına doğru yatıyordu. Şaşkın ve kızgın bir şekilde yattığı yerden Sasuke'ye bakıyordu. O attığı çığlığa nasıl uyanmadı diye düşünüyordu. Yataktan Sasuke'yi itme isteği gelmişti ama sonra vazgeçti. Yataktan da çıkası yoktu. Gözü Sasuke'de kalmıştı. 10 dakika sonra Sasuke gözlerini açmaya başladı ve göz göze geldiler. İkiside çok kızardı.
Naruto:A- eheeh... B-ben en iyisi a-rtık kalkayım hehe...
Tam kalkacakken Sasuke kolundan tutup tekrar yatırdı. Aynı şekilde sarıldı.
Naruto:S-Sasuke?
Sasuke:Hala tam iyileşmedin. Hala yandığını hissediyorum.
Naruto
Senin yüzünden yanma sebebim! Haa biraz benden uzaklaşsan geçecek.
Yazar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık(SasuNaru)
Fiksi PenggemarUhm uhm...Hello bitchıs! Hikayeye başlamadan önce bişey demek istiyorum.Ben bu wattpatde yeniyim yani ilk kez yapıyorum ama önceden skeç yazmışlığım vardı ve hoca tam puan vermişti (・∀・) veeee benim SasuNaru ile başlamamı sebebi(my favorite ship ehe...