11.

4.9K 266 705
                                    

Geldik smuta :D

Sasuke ile Naruto evdeydiler.

Naruto:S-Sasuke! Burnun kanıyor!

Naruto eline peçeti alıp yanına yaklaştı. Peçeteyi Sasuke'nin tam burnuna tuttu.

Sasuke:Naruto...süprizini şimdi anladım.

Naruto:Ş-Şey...benim fikrim değildi.

Sasuke burnundaki peçeteyi alıp masaya koydu. Sonrada Naruto'yu süzmeye başladı. Naruto ise bu bakışlardan rahatsız olup istemeden üstündeki bol kıyafeti aşağı doğru çekiştirdi. Hala kıpkırmızıydı.

Naruto:*Kızarmış şekilde* B-Beni yiyecekmiş gibi bakmayı keser misin?

Sasuke:Ama benim bir daha böyle birşeyi yakalamam imkansız gibi birşey.

Sasuke sonunda yavaşca Naruto'ya yaklaştı. Onu kucağına alıp yatağa yatırdı.

Sasuke:Normalde ilk kez yapacağımızda sana kibar davranacaktım. Ama sanırım kibar olamayacağım.

Naruto bunu duyunca kıpkırmızı oldu ve yüzünü eli ile kapattı. Sasuke dayanamayıp Naruto'nun kıyafetini hızlıca yukarı kaldırdı. Böylece vücuduna bakabildi. İlk baş yavaş yavaş okşadı. Sonra göğüs ucları ile oynamaya başladı.

Naruto:Ah-!

Sasuke:Hm...çok hassasın.

Bir süre oynamaya devam etti sonra göğüs uclarını yalamaya başladı.

Naruto:AH-! Ngh~!

Bir süre daha yaladıktan sonra Naruto'nun kıyafetini tamamen çıkardı. Ama kısa şortu kaldı. Kendi üstündekinide çıkardıktan sonra dudaklarına yapıştı. Çok sert öpüyordu. Naruto'ya nefes aldırmıyordu. Öperken eli yavaş yavaş beline kaydı ve şortunuda çıkardı. Naruto tamamen çıplak kaldı.

Sasuke ise dudaklarından ayrıldı ve biraz uzaklaşıp Naruto'yu süzmeye başladı.

Sasuke:Heryerini göremiyorum.

Naruto'nun bacaklarını alıp iyice ayırdı.

Naruto:S-Sasuke!

Sasuke:Şimdi heryerini görüyorum.

Naruto dahada kızardı. Yüzünü yine eli ile kapatacakken Sasuke bunu engelledi ve bir parmağını deliğine soktu.

Naruto:D-Dur! Ah~ !

Sasuke:Ne? Direk mi girmemi istersin?

Naruto:H-Haayırr~!

Sasuke:O zaman genişletmeme izin ver.

Naruto:Haa~!

Sasuke bir süre daha bir parmakla yaparken ikinci parmağınıda soktu.

Naruto:Ah~! Mhm!

Dayanamayıp ağzını eli ile kapattı. Sasuke bunu görünce elini ağzından çekti. İki elinide alıp başının üstünde tuttu.

Sasuke:Sana demiştim. İnlemeni duymak istiyorum.

Naruto:Ugh~! B..iliyorum!

Sasuke sonunda dayanamayıp Naruto'nun içine girdi.

Naruto:AHHH~! A-Acıyor!

Naruto'yu dinlemeden daha hızlı girdi.

Naruto:SA-AAHHH~!

İçine girdiğinde hızlı bir şekilde haraket etmeye başladı.

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin