Akşama kadar o mağrada kaldılar. Sonunda gece olmaya olunca...
Lee:AH! MİLLET! BAKIN BAKIN!
Herkes Lee'nin baktığı yere baktı. Taşlar bir çiçek gibi açılıp ışık saçmaya başladılar.
Kiba:OOOHHAAA!
Naruto:İNANILMAAZ...
Tenten:VAY CANINA!
Sasuke:Çok güzel...
Gerçekten inanılmaz bir güzellikte parlıyorlardı. Hepsi ayrı ayrı renklerde parlıyordu.
Tenten:Fotoğraf çekmek istiyorum! Hadi gelin!
Lee:Hadi!
Hepsi beraber toplanıp bir resim çekintiler.
Tenten:Yağğ Sasuke yine somurtmuşsun!
Sasuke:Fotoğraf çekinmeyi sevmiyorum. Kusura bakma.
Tenten:Neyse çok güzel çıkmış onun dısında. O yüzden kızmıyorum.
Sasuke:Neyseee hadi çıkalım dışarı artık. Eve gitmemiz lazım. Değil mi Naruto-
Etrafına bakınca Naruto'yu göremedi.
Lee:Ah çekinir çekinmez Kiba-kun ile biraz daha mağaranın içine doğru gittiler.
Sasuke:NE?! OFF!
Tenten:Hadi! Bu salakların peşlerinden gidelim yoksa bunlar hayatta çıkmazlar ordan.
Lee:TAMAM!
Sasuke ilerlemeye başlamıştı bile. Tenten ve Lee'de onun peşinden gittiler.
İçerisi girişten daha güzel ve parlaktı. Çok genişti ve birden fazla tünel vardı.
Tenten:Uhmm...normalde girişten daha derine girmemiz yasak. Biliyorsunuz değil mi?
Lee:Şuanda önemli olan bu değil! Naruto-kun ve Kiba-kun içeride!
Sasuke:Anlaşılan ayrılmamız gerekecek.
Tenten:Yalnız söylemem gereken birşey var. Bağırmamamız gerekiyor. Burdaki taşlar giriştekilerden daha hassas.
Sasuke:Keşke bunu girişte beklerken söyleseydin.
Tenten:Ama ben buraya kadar gireceklerini tahmin etmemiştim.
Sasuke:Neyse,şimdi hepimiz ayrılıyoruz. Naruto ile Kiba'yı bulan onları buraya getiriyor. Bulamayanlar buraya geri geliyor. Herkes toplandıktan 10 dakika sonra gelmezse yine aramalara başlamak zorunda kalırız. O yüzden herkes olabildiğince hızlı olsun. Tamam mı?
Tenten ve Lee:Anlaşıldı!
Sasuke:Güzel o zaman ben şu sağdaki tünelden giriyorum.
Lee:Ben soldaki tünele gidiyorum!
Tenten:Bende yukardan soldakine.
Ve hepsi dağıldı. O sırada Kiba ve Naruto ise...
Naruto:MÜKEMMEL! Acaba birini alsak ne derler?
Kiba:Pfftt! Kesin Tsunade-sama dan dayak yeriz!
Naruto:Ha doğru. Şu yaşlı cadı.
Kiba:Bu arada Sasuke ile ilişkiniz çok dengesiz gidiyor gibi.
Naruto:Benim sözümü dinlememesi o ise beni onu dinlemem için zorlamasını diyorsan evet!
Kiba:Voah! Hahahaha!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık(SasuNaru)
FanfictionUhm uhm...Hello bitchıs! Hikayeye başlamadan önce bişey demek istiyorum.Ben bu wattpatde yeniyim yani ilk kez yapıyorum ama önceden skeç yazmışlığım vardı ve hoca tam puan vermişti (・∀・) veeee benim SasuNaru ile başlamamı sebebi(my favorite ship ehe...