Naruto ile Kiba geri dönmeye başladılar. Yavaş yavaş yine etrafa baka baka kısacası oyalanarak devam ettiler. Sonunda ortada yine herkesin olduğunu gördüler.
Kiba:HEY ÇOCUKLAR!
Diye bağırdığında hafif bir sarsıntı hissetti. Tenten onlara baktı ve ikisine gelin dercesine bir hareket yaptı. İkiside aşağı indiler(Üstten ortadaki tüneldeydiler) ve yanlarına geldiler. Naruto Sasuke'ye baktığında oldukça sinirli olduğunu görebiliyordu.
Tenten:Siz! Neredeydiniz?! Sabahtan beri sizi arıyoruz ve bağırmayın! Zaten burası yasak bölge. Bu taşlar giriştekiler kadar sağlam değiller.
Kiba:Tamam tamam. Özür dileriz. Ama daha ilerisinide görmek istedik.
Sasuke:Yasaktan anlamıyor musun? En azından haber verseydiniz!
Sasuke bunu Naruto'ya bakarak söylemişti.
Naruto:*Fısıldayarak* Sanki desem çok izin verecektinde.
Sasuke:Ne?
Naruto:Yok birşey. Hadi çıkalım.
Sasuke Naruto'nun bileğini öyle bir kavradı ki herkes yerinden sıçradı. Naruto'yu çok hızlı çekiştiriyordu. Hemen dışarı çıkmak istiyordu. Diğerleride birşey olacağını anlayıp hemen arkalarından geliyorlardı.
Dışarı sonunda vardıklarında herkes gökyüzüne baktı. Bu gece oldukça güzel görünüyordu.
Naruto:Sasuke! Bileğimi acıtıyorsun! Bırak artık!
Sasuke onu dinlemeden tutmaya devam ediyordu. Sonunda diğerline döndü ve...
Sasuke:Biz gidiyoruz. Size iyi geceler.
Herkese bunu dedikten sonra Kiba'ya oldukça ağır bir bakış attı ve yine Naruto'yu çekiştirerek eve doğru yol aldılar.
Naruto:Şaka yapmıyorum Sasuke! Acıtıyorsun! Bırak!
Sasuke:Sus iki dakika.
Naruto:BIRAK DEDİM! BİR KEREDE SÖZÜMÜ DİNLESENE!
Sasuke bu dediklerini duyunca hemen Naruto'yu kendi ile duvar arasına aldı.
Sasuke:SEN BENİ DİNLİYORMUŞSUN GİBİ KONUŞMA! SENİ BAŞKALARIYLA YALNIZ BIRAKMAMA SİNİRLENDİĞİMİ BİLE BİLE ONUNLA GİTTİN! BENİ ÇILDIRTMAYA MI ÇALIŞIYORSUN?! O MAĞARADA BAŞINA BİRŞEY GELİRSE DİYEDE ÇOK KORKTUM! BİR DAHA SAKIN BÖYLE BİRŞEY YAPMA!
Naruto bu kelimelere sadece başını öne eydi. Aslında şuan çok pis Sasuke'ye bağırma isteği olsada kendini tutuyordu.
Naruto:Özür dilerim...
Tabii Sasuke böyle bir kelime beklemiyordu. En azından kendini haklı çıkarmaya çalışacağını sanıyordu. O yüzden kızgın ama biryandanda şaşkın bir yüz ifadesi vardı. Sonunda Naruto'nun bileğini bıraktı. Bileği morarmıştı. Naruto yavaş yavaş adımlarla giderken...
Naruto:*Sasuke'ye üzgün bir gülümsemeyle bakarak*Hadi eve dönelim. Uykum var.
Sasuke nasıl hala bu kadar sakin? Diye düşünerek Naruto'yu takip etti. Beraber Sasuke'nin evine gittiler. Üsterline rahat birşeyler giydikten sonra Sasuke bilgisayarın başına oturdu. Naruto ise yatağa uzanıp öylece tavana baktı. 1 saat kadar mola vermeden oturdu bilgisayar başında.
Naruto:Biraz mola ver. Gözlerin kötüleşicek yoksa.
Sasuke:Boşver! Önemli değil. İşimi bitirince kalkıcam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık(SasuNaru)
FanfictionUhm uhm...Hello bitchıs! Hikayeye başlamadan önce bişey demek istiyorum.Ben bu wattpatde yeniyim yani ilk kez yapıyorum ama önceden skeç yazmışlığım vardı ve hoca tam puan vermişti (・∀・) veeee benim SasuNaru ile başlamamı sebebi(my favorite ship ehe...