0.9

4.6K 271 306
                                    

Tenten,Lee,Kiba ve Sasuke kafedeydiler.

Sasuke:...

Tenten:Sasuke...eminim seni affedecektir. Bu kadar üzme kendini.

Sasuke:O affetsede ben kendimi affedemem...

Kiba:Bunu söylemek benim için ne kadar zor olsada şaka fikri benimdi....
O yüzden senin bir suçun olduğu söylenemez.

Sasuke:Hayır,var. Reddedebilirdim. Keşke reddetseydim.

Tenten:Geçmiş geçmişte kaldı. Dediğim gibi seni affedecektir.

Bu şekilde Sasuke'yi rahatlatma çabaları ile akşama kadar kafede kaldılar. Ama Sasuke bir türlü rahatlayamadı.

Sonunda herkes evlere dağıldı. Tabii ki Sasuke Naruto'nun evine gitti. Kapıyı tıklattı. Ama cevap yoktu. Birkaç kere daha denedi. Açmayınca Sasuke Naruto'nun evinin yedek anahtarı ile kapıyı açtı.

Sasuke:Naruto?

Evde heryeri aradı ama Naruto'yu bulamadı. İkinci seçnek olarak onun en çok gittiği yere yani ramencide olduğunu düşündü ama oraya gittiğindede bulamadı. Sasuke endişelenmeye başlamıştı. Naruto'nun gidebileceği heryeri aradı, ama bulamadı. İyice korkmaya başladı. Nerede olabilirdi kii?

Yağmur yağıyordu...ama ıslanmak Sasuke'nin şuan umrunda değildi. Sonunda ormana doğru gitti. Ordada heryeri aradı ama bulamadı. Sonunda dayanamadı kendini yere attı ve uzandı. Göz yaşlarını tutamayıp ağlamaya başladı. Bir kaç dakika durmadan ağladı.

Sasuke:*Ağlak bir ses tonuyla*Naruto..

.
.
.

Naruto:Sasuke...?

Sasuke bu sesi duyar duymaz gözlerini açtı ve şu manzara ile karşılaştı

Sasuke bu sesi duyar duymaz gözlerini açtı ve şu manzara ile karşılaştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Pinterest sağolsun UwU bu arada büyümüş hali olarak hayal edin :D)

Sasuke Naruto'yu görür görmez ayağa fırladı. Ona hemen sarılmak istedi. Ama Naruto geri çekildi.

Naruto:Hala sana kızgınım.

Sasuke:Naruto...ben...ben...çok üzgünüm! Yemin ederim! S-Sadece beni sevdiğinden şüphelenmeye başlamıştım!

Naruto:NE?! NEDEN BÖYLE BİRŞEY DÜŞÜNDÜN Kİ?

Sasuke:Çünkü AGH!...çünkü...sen bu aralar beni umursamaz olmuştun. Yani beni hiç kıskandığını görmedim, aşkım sevgilim demedin, en önemlisi bana hiç SENİ SEVİYORUM demedin! Nasıl şüphelenmeme mi bekliyorsun?

Naruto:Evet biliyorum...ve farkındayımda...ama birine seni seviyorum diye bilmek benim için çok zor. Ayrıca seni gerçekten kıskanmadığımımı düşünüyorsun? Seni herşeyden ve herkesten kıskanıyorum. Sadece kıskandığımı belli etmek istemedim yani seni boğmak istemedim. Şimdide madem çok istiyorsun...
.
.
.
UCHİHA SASUKE SENİ GERÇEKTEN AMA GERÇEKTEN ÇOK SEVİYORUM...

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin