0.2

6.3K 363 946
                                    

Sasuke

Off sabah okula gitmek çok sıkıcı...ve yorucu.*gökyüzüne bakar* en azından manzara güzel...

*Okula girer ve yerine oturur,o oturduğu an kızlar etrafını sarar*

Ahh yine mi? Bu canımı gerçekten çok sıkıyor. Resmen sınanıyorum.

*Kızların arasından sınıfa giren Naruto ve Lee'yi görür*

Herzaman ki gibi ikiside geç kaldı. Aptallar.

Sakura:Sasuke-kun senin için yaptığım kurabiyeleri yedin mi?

Sasuke:...

Yazar

Sasuke şuan kızların hiçbirini dinlemiyor sadece Naruto'ya bakıyordu. Naruto ise zaten gelir gelmez kafasını sıranın üstüne koymuş uyumaya çalışıyordu. Onu uyurken izlemek Sasuke'nin hoşuna gidiyordu. Bazen kendini istemeden ona bakarak sırıtırken yakalıyordu. Onu uyurken izlemesinin sebebi ona doya doya bakabildiği içindi çünkü Naruto uyanıkken ona baksa Naruto hemen ne bakıyorsun dercesine bir bakış atardı. Sasuke'de yanlış anlaşılmaması için hemen kafasını çevirmek zorunda kalırdı oysa ona bakmak gerçekten çok hoşuna gidiyor.

Sonunda zil çalar ve bir kaç dakika sonra İruka-sensei içeri girer. Dersi başlatır ama tabii ki Sasuke hala Naruto'ya bakmaktaydı. Güneş ışığı tam yüzüne vuruyordu. Ne kadar yorgunsa bu bile onu uyumaktan alıkoyamamıştı. Dersin bitimine 10 dakika kala Naruto gözlerini yavaşca açmıştı. Sasuke gözlerini açınca şaşırmıştı çünkü gözleri kızarmıştı. Belli ki ağlamıştı. Onun masmavi gözlerini o şekilde görünce Sasuke acırcasına Naruto'ya bakmaya devam etti. Ona sormayı çok isterdi ama doğru düzgün bir cevap almayacağından emindi çünkü Naruto aşırı inatçıdır ve özel hayatından bahsetmeyi pek sevmez.

Sonunda zil çalar ve bu sefer sınıfın Naruto dahil yarısında çoğunun çıkmış olması Sasuke'yi biraz rahatlatır.

Sasuke

Oh be sonunda...*derken çaktırmadan Naruto'nun çantasına yaklaşır*

...tenefüs biter.

Yazar

Herkes tekrar içeri girer. Bu sefer Naruto biraz daha iyi görünüyordu. Lee ona destek çıkıyordu çünkü. Bu Sasuke'yi hem rahatlatıp hem kıskandırıyordu. Naruto ile bu kadar yakın olmayı oda çok istiyordu. Zor zamanlarında onun yanında olup ona sıkıca sarılabilmeyi, ben senin hep yanında olucam diyebilmeyi, kokusunu içine çekmeyi ve öpmeyi o kadar çok istiyorduki. Tabii hala ona demeye cesaret bulamıyordu çünkü şuan onu reddetme olasılığı kabul etme olasılığından çok daha yüksekti ve bu Sasuke'yi deli ediyordu.

İruka-sensei içeri girince sessizlik oluştu.

İruka-sensei:Evet çocuklar bu derse başlamadan önce size grup projeleri vereceğim. Bu gruplar 3 kişilik olacak,
ve rastegele seçeceğim.

Naruto içinden ya Lee ile ya da Sakura ile aynı grupta olmak için yalvarıyordu. Çünkü Lee en yakın arkadaşların Sakura ise sevdiği kızdı. (Şu cadının neresini seviyon uhm... Sakura'cılar kızmasın lütfen :D)

İruka-sensei grupları açıkladıktan sonra
grupların konusunu söyledi. Tabii ki Sasuke,Sakura ve Naruto aynı gruptaydı ve onlara çicek araştırması düşmüştü. Yani nadir görülen çiçekleri bulup fotoğraflamalarını istemişti. 3 lü buna şaşırmıştı çünkü şu soğukta ve karda ne çiçeği? Ama İruka-sensei bunu bilerek vermişti herkes şaşkın bir şekilde İruka-sensei e ve onlara bakıyordu. Bir süre sonra zil çaldı.

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin