21.

3.1K 192 92
                                    

İkisi sonunda hastahaneye varmışlardı. Doktor Sasuke'yi muane ederken Naruto dışarda beklemek zorunda kaldı. Tabii bu bekleme onun için çok zordu. 15 dakika sonra hemşire geldi.

Hemşire:Yakını sizdiniz değil mi?

Naruto:Evet.

Hemşire:Merak etmeyin. O iyileşecek. Sadece 1 günlüğüne burda kalması lazım. İlaçlarını yazdım ve Sasuke-kun'na verdim.

Naruto:Onu görebilir miyim peki?

Hemşire:Elbette buyrun.

Naruto hemen içeri girdi ve kapıyı kapattı.

Naruto:Hemşire ne dedi?

Sasuke:Sadece yüksek ateşim olduğunu ve birkaç gün kendimi çok zorlamamamı söyledi.

Naruto:Of keşke seni hiç yalnız bırakmasaydım.

Bunu dedikten sonra Sasuke'nin yatağının yanındaki sandalyeye oturdu. Yavru kedi bakışları ile yere bakıyordu.

Sasuke:Öyle deme...senin bir suçun yok ki.

Naruto:Sadece sen o durumdayken yanında olamadığıma kızıyorum...

Sasuke elini uzatıp Naruto'nun çenesinin altına getirdi ve onun kafasını kaldırdı. Yavru kedi bakışları şimdi Sasuke'ye bakıyordu.

Sasuke:Aslında bu benim suçum sayılır. Sana o zaman hasta gibi hissettiğimi söyleseydim,sen hep benim yanımda olurdun.

Naruto:Ama-

Sasuke elini yavaşça indirerek...

Sasuke:Ah bahsetmişken, kedinin sahibini buldun mu?

Naruto:Evet evet buldum. Kiba sayesinde.

Sasuke:Tanıdık mı?

Naruto:Evet tanıdık. Sahibi İno'ymuş. Onu arıyormuş.

Sasuke:Kedisi olduğunu bilmiyordum.

Naruto: Bende bilmiyordum. Alalı çok olmamış zaten. Öyle diyordu.

Sasuke:Kedi adına sevindim. Yuvasına geri dönmüş oldu.

Naruto

Hasta olmasına rağmen sanki birşeyi yokmuş gibi konuşabilmesi...etkileyici doğrusu.

Sen daha kötülerini yaşamış olmana rağmen onu etkileyici bulman şaşırtıcı.

Ne? Oda çok kötü şeyler yaşadı...

Ama senin bir ailen yok... Ailen senin için kendini feda etti...kocaman köy seni bir canavar gibi gördü... Herkes senden nefret etti...hemde senin bir suçun olmadığı halde... Yokluğun,yalnızlığın,acının,nefretin tadını en iyi sen biliyorsun...
.
.
.
Ama o? Onu seven birsürü insan vardı...halada var. O nefret edilmenin nasıl bir his olduğunu bilmiyor. Ona acımamın tek sebebi...güvendiği abisi tarafından bütün klanının yok edilmesi. Kendisi dışında. İntikam peşinde koşuyor. Bu iyi birşeymiş gibi. Sanki onu öldürse huzur bulabilecekmiş gibi. Ama sen onu değiştirebilirsin. Sen herkesi değiştirebilirsin. Sende o potansiyel, o güç var.

...

Ve ben bu konuda sana yardım edeceğim. Duyguların yoğunlaşmaya başladığı zaman seni etki altına alacağım. Sana bu yolda yardımcı olacağım.

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin