16.

3.6K 223 104
                                    

Sasuke Naruto ona tokat atıp gittiği zaman şaşkınlıktan dona kaldı. Onu kendine getiren bir öğretmenin sesi olmuştu. İruka-sensei in sesiydi. Koridorda kim var kim yok dağılmıştı.

İruka:Sasuke? Yüzündeki izde neyin nesi?

Sasuke:...

İruka:Hadi gel elini yüzünü yıkayalım.

Beraber okulun tuvaletine gittiler.

İruka:Biri ile kavga falan mı ettin?

Sasuke yüzüne birkaç kez su çarptıktan sonra cevap verdi.

Sasuke:Bilmiyorum...

İruka:Nasıl bilmi-

O sırada Sasuke dişlerini sıkıp,oldukça sinirli birşekilde lavabonun duvarına vurdu. Duvar oldukça fazla çatladı.

İruka:HEY! SASUKE! ETRAFA ZARAR VERMEYİ KES!

İruka-sensei Sasuke'nin omzundan tutup kendine doğru çevirdi. Baktığında Sasuke'nin sinirden gözleri dolmuştu. Ağlamak üzereydi.

İruka:S-Sasuke? Off... Gel buraya.

İruka-sensei Sasuke'yi kendine çekip sarıldı. Sasuke biraz bekledikten sonra oda karşılık verdi.

İruka:Bu ne böyle? Bugün Naruto ile ikinize birşey oldu. Yoksa...

O sırada kafasına dank etti. Aralarında küçük bir anlaşmazlık olduğunu düşündü. Ama küçük görünmüyordu. Naruto ile Sasuke kolay ağlamazlardı. Ama piskolojik açıdan daha kolay hasar alan iki gençti. İruka-sensei biranlık aralarında bir ilişki olduğunu unutmuştu. Şimdi ise hatırlıyordu.

İruka:Ne olduğunu anlatır mısın?

Sasuke sadece kafasını onaylar biçimde salladı. Beraber bahçeye çıktılar. İruka-sensei'in dersleri bitmişti zaten.

İruka:Anlat bakalım.

Sasuke:Bakın...konu şöyle oldu. Ben normalde kızlarla konuşmam. Kısa kısa cevaplar veririm. Bugün ise kızlar yine gelmişti. Ben ve Naruto hakkındaki ilişkimizi sorup duruyorlardı. Buna sessiz kalamıyordum. Onlarla sakince konuştum. Naruto'da bunu gördü ve muhtemelen çok rahatsız oldu. Son derse girmeden önce ise ben başka bir sınıfın önünde ödünç aldığım bir eşyayı vermek için bekliyordum. Beklerken hiç beklemediğim anda bir kız yanağımı öptü. O sıradada Naruto görmüş. Aramız zaten biraz kötüleşmişti. Bu yüzden normalden daha fazla sinirlendi ve bana tokat attı. Sonrasını biliyorsunuz zaten...

İruka:...hmm.

İruka biraz bekledikten sonra konuştu.

İruka:Aranız neden zaten kötüydü?

Sasuke:*Olanları anlatır*

İruka:Peki sen Naruto'nun yerinde olsan aynı şeyi yapmazmıydın?

Sasuke:...ben...daha beterinide yapardım yüksek ihtimalle.

İruka:Sasuke...Naruto'nun gönlünü al ve birdaha ona zarar verecek birşey yapma.

Sasuke:Ne?

İruka:Bak...anlaman lazım. Naruto benim için değerli bir insan. Onun incinmesine asla dayanamam. Şuanki gibi. Eminim senin içinde değerlidir. Onu kaybetmekten korktuğun için yapmışsın. Ama emin ol Naruto asla sevdiği birini bırakmaz. Bu yaptığın şey onu sadece senden uzaklaştırıyor. Elbetteki kıskanacaksın. Bu illaki olan birşey...ama sınırıda bilmen lazım ki karşındakini darlamayasın. Bu dediklerimi kulağına küpe et. Tamam mı?

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin