18.

3.6K 202 207
                                    

Naruto aşağıda olan herkese ve afişe bakıyordu."Beni affet" yazısına baktıktan sonra Sasuke'ye döndü. Onun gözlerine bakınca ne kadar üzgün olduğunu gördü. Biraz bekledikten sonra konuştu...

Naruto:Seni affederim...ama bir şartla.

Sasuke:Ne? Nedir?

Naruto:Şu aşırı kıskançlığı kesiceksin.

Sasuke:Ah...peki peki.

Naruto:Eğer birdaha böyle yaparsan affetmem bu kadar kolay olmaz ama.

Sasuke:Anladım. Şimdi affettin beni değil mi?

Naruto:Evet. Affettim.

Sasuke:Güzel.

Sonunda Sasuke dayanamayıp Naruto'yu öptü. Naruto'da yavaşça karşılık verdi. Aşağıda ikisinin öpüştüğünü gören arkadaşlar ise çok sevindiler. Dönme dolabı tekrar çalıştırdılar. Yavaş yavaş iniyorlardı.

Naruto:Bu süpriz için onları mı zorladın?

Sasuke:Onlara bana yardım edermisiniz bile demedim.

Naruto:Ne?

Sasuke:Sadece senden özür dilememin yetmeyeceğini söyledim. Onlarda hemen plan kurmaya başlamışlardı. Ben neredeyse hiçbirşey yapmadım. Minnetarım.

Naruto:Bir zahmet minnetar ol zaten. Benim seni affetmem için neler yapmışlar.

Sasuke:Hahaha haklısın.

Sonunda ikisini dönme dolaptan inince hemen konfetileri batlattılar ve yanlarına geldiler.

Tenten:SONUNDA BARIŞTINIZ!

Shikamaru:Aferin Sasuke!

Sasuke:Hepinize tekrardan teşekkür ederim.

İno:BUNU KUTLAMAMIZ LAZIM!

Sasuke:A-

İno:İTİRAZ KABUL ETMİYORUM! HADİİİ GİDELİMMM!

Naruto:Hahaha OLEY!

Hep beraber eğlenebilecekleri heryeri gezdiler, istediklerini yediler,istediklerini içtiler. Herkes tamamen yorgun düşünce eve gitmeye başladılar. Ama İno ile Naruto hala enerjikti. Sonunda ikiside Sasuke'nin evine geldiler. Naruto enerji ile girerken Sasuke tembel tembel giriyordu odasına.

Sasuke:Nasıl hala bu kadar enerjiksin?

Naruto:EHEHE! Bilmeemm!

Sasuke:Yemin ediyorum sanki sonsuza kadar yanabilecek bir ampul gibisin.

Naruto:HAH! OLABİLİRR!

Sasuke:Benim halim kalmadı...

Naruto:Üstünü değiştir sonra ne yaparsan yaap!

Sasuke:Haha...normalde bunu ben sana söylerdim.

İkiside üstünü değiştirdikten sonra Sasuke yatağının ucuna oturup Naruto'yu izliyordu. Hala hareket ediyordu.

Sasuke:Dur artık. O içeceklerin birine birşey mi kattılarda bu kadar enerjiksin?

Naruto:Gerçekten bilmiyorum. Ama içimde bir enerji patlaması vaar!

Sasuke:Yeter artık. Gel buraya.

Sasuke oturduğu yerden Naruto'yu kendine çekip kucağına oturttu. Tabii oda hemen kızardı. Sonra Sasuke Naruto'ya sıkıca sarıldı. Naruto'da Sasuke'ye.

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin