Planı yapmışlardı. Ama tam oturmamıştı tabii ki. Almaları izin falan gerekiyordu.
Kiba:Naruto'yu Lee ve ben oyalayabiliriz bence.
İno:Evet. Siz oyalamakta iyisiniz.
Kiba:Bu ilfitamıydı yoksa hakaretmiydi anlayamadım ama neyse.
Shikamaru:Aslında burda en zor iş Sasuke'nin sayılır.
Choji:Bencede.
Tenten:Tamam planı tekrar edip uygulamaya koyulalım. Şimdi ben İno ve Choji süslemeleri,ışıklandırmayı ve şu yazıyı ayarlıycaz. Lee ve Kiba Naruto'yu oyalayacak. Bizden haber aldıktan sonra dönme dolaba götürecekler. Dönme dolabın bir dolabında zaten Sasuke bekliyor olacak. Naruto'yu oraya zorla koyacaklardır yüksek ihtimalle. Shikamaru lunapark görevlilerinden falan izni alacakki ordaki görevliler bize yardım etsin. Sonrasında Naruto ve Sasuke'nin olduğu dolabı en yüksek kısma getirince durdurucaz. Sasuke bize işareti verdikten sonra ise bizde zaten. Havai fişekler,beni affet yazısı, konfetiler ve bizim desteğimiz. Herkes anladı değil mi?
Herkes:Evet.
Shikamaru:Güzel. O zaman yarın işe koyuluyoruz.
Kiba:O zaman ben bugün Lee'nin yanına gidiyim. Ona anlatmam lazım.
Tenten:Tamam. Sasuke rahat ol tamam mı?
Sasuke:Merak etmeyin.
Choji:Kesinlikle barışırsınız merak etmeyin.
Sasuke:Umarım...
İno:Canını sıkma Sasuke-kun!
Herkes yavaş yavaş dağılmaya başladı. Kiba Lee'nin evine geldi ve kapıya vurdu. Lee'de kapıyı açtı.
Lee:Ah? Kiba-kun?
Kiba:Lee konuşmamız ge-
Naruto:Çalı-kaşlı kimmiş?
Kiba:Bir dakika Naruto burda mı?
Lee:Eh şey evet burda. Kiba gelmiş Naruto-kun!
Naruto:Kiba? Ne oldu?
Kiba:Önce bir içeri alsanız hani.
Lee:Özür dilerim! Tabii gir içeri.
Kiba sakince içeri geçip oturdu. Sonra ise...
Kiba:Lunaparka gitmek için birilerini arıyordum. Bu yüzden gelmiştim. Hem Naruto duyduğum kadarıyla Sasuke ile aran bozulmuş. Kafanı dağıtırsın. Fena olmaz bence.
Lee:VOOAAHH! HARİKA! GİDELİM NARUTO-KUN!
Naruto:Aslında...evet fena olmaz.
Kiba:Ahahahaha! Güzel! O zaman yarın akşam ben sizi almaya gelirim. Ah bu arada harbi siz niye aynı evdesiniz?
Lee:Şey...Naruto-kun Sasuke-kun'nun onu bulmasını istemediği için benim evimde kalmak istedi.
Kiba:Oh anladım. İyi işime gelir. Sizin için ayrı ayrı gelmeme gerek kalmadı. Bu arada Lee bana odanı göstersene!
Lee:Ha?
Kiba:Senin odanı hep merak etmiştim. Ama üşengeçlikten gelemedim! Hadiii!
Lee:Peekiii... Naruto-kun mutfakta yardım falan istersen beni çağır.
Naruto:Tabii!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık(SasuNaru)
FanfictionUhm uhm...Hello bitchıs! Hikayeye başlamadan önce bişey demek istiyorum.Ben bu wattpatde yeniyim yani ilk kez yapıyorum ama önceden skeç yazmışlığım vardı ve hoca tam puan vermişti (・∀・) veeee benim SasuNaru ile başlamamı sebebi(my favorite ship ehe...