0.1

10.3K 422 856
                                    

Konoha kış aylarındaydı...gökyüzünden tane tane düşen kar taneleri o kadar güzel gözüküyordu ki...
Naruto sabah gözlerini yavaş yavaş açtı,bu soğukta sıcacık yatağından hiç kalkası yoktu.(ayy gerçekten insanın hiç kalkası gelmiyor yahu) Hafif dönerek göz ucuyla camdan dışarı baktı ve karı görünce yerinden fırladı.

Naruto

"NEEEEE!? KAR MI YAĞIYOR?! SONUNDAA BEEE!" Hemen kıyafetlerimi giyip dışarı çıkmak istiyorum!

Yazar

Naruto üstüne sıkıca giyindi ve hemen dışarı fırladı. Koşarken neredeyse düşüyordu ki birinin onun tuttuğunu fark etti.

Naruto:Çalı kaşlı?

Lee:Naruto-kun?

Hemen düzeldiler ve ikiside birbirine heyecanlı baktı.

Naruto:Eeee Çalı kaşlı? Meydan okuman hala geçerli mi?

Lee:Ahaaha tabi kii geçerli Naruto-kun! Sana yenilmeyeceğim!

Naruto:Görücez!

İkisde hızlı bir şekilde açık alana doğru koştular. Kar topu savaşı yapacaklardı.

Flashback

Lee ve Naruto okuldan beraber çıkmış yürüyorlardı.

Naruto:Off havalar baya soğdu.

Lee:Evet ama bu içimdeki gençlik ateşi sayesinde ben üşümüyorum!(Deyip kocaman sırıttı.)

Naruto:Hey! Ben üşüyorum falan demedim bi kere!

Lee:Hey kar yağıdığında kartopu savaşı yapalım mı Naruto-kun?

Naruto:Ne?

Lee:Bunu bir antrenman olarak düşün lütfen! Gai-sensei bana kartopu savaşınında bir nevi antrenman olduğunu söylemişti!

Naruto:(Komik bi şekilde ters ters bakar)

Lee:(Son kozunu hemen oynar) Sana meydan okuyorum Naruto-kun! Eminim kartopu savaşında bana bi kere bile vuramazsın!

Naruto:Öyle mi?! Meydan okumanı kabul ediyorum! Eğer kazanırsam bana 5 tabak ramen ısmarlayacaksın!

Lee:Kabul ama ya kayberdersen?

Naruto:hmmm... O zamanda sana 3 gün boyunca Gai-sensei olmadığında antrenman yapmanda yardımcı olurum.

Lee:(Çok sevinir) Kabul Naruto-kun!

Flasback end

İkisi hemen bir sürü kartopu hazırladı.

Naruto:Hazır mısın Çalı kaşlı?

Lee:Hazırım Naruto-kun! Sakın kendini tutma! Olabildiğince düşmanca saldır bana!

Naruto:Ehehe! Nasıl istersen!

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin