30.(Final)

3.5K 204 320
                                    

Sabah uyanan ilk kişi Sasuke oldu. Saat çok erkendi(06:30). Uyandığında kalkıp elini yüzünü yıkadı. Kıyafetlerini giyindi.

Sonra aniden yerinden fırlayıp çekmeceyi açtı. Orda Naruto ya evlilik teklifi edeceği yüzük ve kutusunu gördü. Unuttu sanmıştı ama unutmadığını görünce derin bir nefes aldı. Sonra yüzük kutusunu aldı ve açıp yüzüklere baktı. Bakarken kalbinin hızlandığını ve kızardığını hissetmeye başladı. Çok heyecanlıydı. Onunla gerçek bir aile olma düşüncesi onu çok heyecanlandırıyordu. Yinede korkuyorduda...

Yüzükleri aldı ve dışarı çıktı. Çıktığı gibi telefonu çaldı. Baktığında arayan Tenten'di.

Sasuke:Evet?

Tenten:Eeee hazır mısın?

Sasuke:*Kızarır*Evet...

Tenten:Çoğu şey hazır zaten...tek sorun herşey iyice hazır olana kadar Naruto'nun buraya gelmemesi.

Sasuke:Onu ben hallederim.

Tenten:Tamam! Ama şimdi buraya gelmen lazım. Seninle biraz işimiz varda.

Sasuke:Şuan yoldayım zaten.

Tenten:Güzel! Görüşürüz!

Sasuke:Görüşürüz.

...

Yolda yürürken kalbi bi türlü sakinleşemedi. Durmadan onu ve teklifi düşünüyordu. Dün ne kadar az çok Lee ve Tenten kelimeleri ile sakinleştirmeye çalışsada Sasuke'nin aklında ya reddederse...kelimesi çıkmıyor. Reddederse hayalleri yıkılır. Ama aynı zamanda olumlu düşünmeye çalışıyordu. Kabul ederse artık tamamen bir aile olacaklardı. O onun resmi olarak eşi olacak. Bu düşünce onu azda olsa sakinleştiren tek şey.

Sonunda Tenten'nin ve diğerlerinin yanına geldi. Sasuke şaşırmıştı. Çünkü onun doğum günü yapacakları yer, Sasuke'nin Naruto'ya çıkma teklifi ettiği yerdi. Yani uçurumun ora.

Tenten:Hoşgeldiin damaaat!

Sasuke:Neden burası?

Tenten:Ne demek neden burası? Gece burdaki manzarayı sen hiç gördün mü? Çok güzeeel.

Sasuke:Oh doğru...ben burda Naruto'ya çıkma teklifi etmiştim.

Tenten:CİDDİ MİSİN? BENDE NASIL BİR ŞAN VER BE! ÇOK İYİ DENK GETİRMİŞİM!

İno:Tenteeen! Buraya bi bakarmısın?

Tenten:Bir dakika geliyorum! Sasuke ben nasıl teklif edeceğini bu kağıda yazdım. Herkes biliyor ve hazırdalar. Sen teklifi edeceğini söylediğin zaman biz hazırda bekliycez tamam mı?

Sasuke:Bu kadar zahmet fazla.

Tenten:Neeeee?! SUS! Duymamış olayım. İkinizin evlendiğini görmek istiyorum. Ama bu karşılıksız değil. Düğününüzde beni şahit yapacaksınız ona göre! Haha.

Sasuke:*Küçük bir kahkaha atar*Tabii...

O kelimesinden sonra telefonu çaldı. Arayan kişi Naruto'ydu. Sasuke sonradan fark etti Naruto'yu telefonunda normal kaydetmişti. Konuşmadan sonra Naruto'yu güneşim diye kaydetmeye karar verdi.

Sasuke:Efendim?

Naruto:Yine nerelere kayboldun?

Sasuke:Özür dilerim. Küçük bir işim var onu halledip hemen gelicem. Lütfen ben gelene kadar bir yere ayrılma.

Gizli Aşık(SasuNaru)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin