12-

5.8K 564 146
                                    

"Edaaaaaa!!!Ne yapacağım ben?"Diye söylenerek saçlarının ucu sarı olan kızın omzuna başını koydu.

Kız,Eray'ın kırmızı saçlarını okşamaya başladı.

Işıl,ikilinin yanına gelerek başını Eda'ya uzattı."Benide sev."Kız,kahkaha atarak sevgilisinin kısa siyah saçlarını sevdi.

"Gözümün önünde oynaşmayın be!"Diyerek sıradan kalktı Eray.

Işıl fırsat bilerek, boşalan oturmuş Eda'ya cilveli cilveli bir şeyler anlatmaya başlamıştı.

Eray,sıkıntıyla nefes verdi.O olaydan sonra Enes'ten köşe bucak kaçıyordu.Sınavlar başlamıştı ve bir ders sonra coğrafya sınavı vardı.

.

Kelebek sistemi uygulayan okulunda...Kelebek sistemini bulan kişininde....

Eray en ön sırada oturmuş,sırtını delen gözler ile endişeyle parmağını ısırıyordu.

Tahmin edeceğiniz üzere Enes ile aynı sınıfa düşmüştü...Çocuktan bir hafta boyunca kaçması burada son bulmuştu.

"Enes."Sınıfa giren Poyraz ile Enes yayıldığı sıradan kalktı.

İkisi el sıkışırken sınıftaki kızlar 'Çok yakışıklılar,sevgilileri yokmuş...'Tarzı şeyler fısıldaşıyorlardı.

Bilmiyorlardı ki iki çocukta gönlünü, başka iki çocuğa kaptırmıştı...

"Eray,Çağlar hangi sınıfta?"Diye sordu Poyraz.Eray,gafil avlanmış halde çocuğa baktı."D sınıfında."Dedi kısaca.

Poyraz "Teşekkürler."Diye mırıldandı Enes ile vedalaşarak sınıftan çıktı.

"Eray."Yanına gelen Enes ile "Hm?"Diye mırıldanarak,bakışlarını cama çevirdi."Neden benden kaçıyorsun?"

"K-kaçmıyorum ki!"Başını hızla Enes'e çevirerek gözlerinin birleştirdi.

Enes bir şeyler söyleyecekti ki öğretmenin sınıfa girmesiyle yerine geçti.

.

*1 hafta sonra*

Kıvırcık tam bir şey söyleyecekken, ya Eray kaçıyor ya öğretmen geliyor ya da başkası aralarına giriyordu...Böyle böyle Eray hafta boyunca, Enes'ten kaçmayı başarmıştı.

Ama bugün,kaçmayı başaramadı...

Enes,çocuğu okul tuvaletinde duvarla kendi arasına sıkıştırmıştı.

Eray,gerginlikle parmağını ısırken kendisine bakıyordu.

"Neden.Benden.Kaçıyorsun?"Tane tane ve korkutucu bir tonda sordu Enes."K-kaçmıyorum.."Diye karşı çıkmaya çalıştı Eray.

Enes,çocuğun ısırdığı parmağını tutarak "Neden gerginsin?" Diye sordu."G-gergin deği-GERGİNİM LAN!ÇOK GERGİNİM!"Diye bağırdı birden.

Enes,çocuğun kendisine sonunda doğru düzgün bir cevap vermesine sevinmişti."Neden?"

"Çünkü biz öpüştük gibi bir şey oldu...Yani onca zaman sadece arkadaştık şimdi bir anda...Böyle olunca."Diye fısıldadı Eray.

Enes tuttu parmağı dudaklarına yaklaştırarak bir öpücük bıraktı.

"Şimdi ise arkadaştan öte değil miyiz?"Dedi öpücüklerin arasında."Her şeyi berbat etmemizden korkuyorum."Parmağını öpücüklerden kurtararak,avcunu Enes'i yanağına atarak okşadı.

"Berbat etmeyeceğiz.Her şeyi daha güzel yapacağız."Diyerek minik bir gülümseme hedi etti Eray'a.

.

*Smut uyarısı*

"Âmir!Ah!!Siktir!"Edhem başını arkaya atarak,çığlık atarcasına inledi.

Âmir,şok olmuş halde altındaki çocuğa bakarken vuruşlarını hızlandırdı.

Çocuğun bu kadar zevk alacağını hiç ama hiç düşünmemişti...

Edhem zevkten ağlarken, çığlık çığlığa inliyordu.Âmir son vuruşunu yaparak,hırıltılı bir şekilde inleyerek çocuğun içine boşaldı.

Hemen arkasından Edhem'de boşalırken, soluk soluğa kalmıştı ikiside.

"Âmir...Siktir çok İyiydi!Lütfen yalvarırım bir daha yapalım.."Edhem hala hissettiği zevle ağlarken yalvardı.

"Biz bunu neden daha önce yapmadık?"Nefeslerinin arasında komustu Âmir."Bir daha lütfen.."Ama Edhem onu sayıklamakla meşgul oluduğu için duymamıştı.

"Ağlama.."Diyerek Edhem'in gözyaşlarını sildi."Lütfen..."Edhem transta gibi fısıldarken Âmir, aletini tekrardan çocuğun deliğine konumlandırdı."Bu kadar çok mu istiyorsun?"

Edhem gözlerini kapatarak başını salladı. "Çok...Lütfen."Âmir birden çocuğun içine girince, Edhem zevkle çığlık attı.

Âmir,hızlı bir şekilde gitgel yaparken Edhem'in aklına kendisine dokunmak bile gelmiyordu zaten zevkten sızdırmaya başlamıştı.

O kadar hızlı gitgel yapıyordu ki, Edhem yatakta ileri geriye sarsılıyordu.

Âmir,çocuğun üzerine abanarak sanki imkânı varmış gibi daha çok hızlanırken, Edhem bacaklarını adamın beline sarmıştı.

Âmir büyük bir inleme ile tekrardan içine boşaldı çocuğun.Edhem'de kısık bir şekilde inleyerek hemen arkasından boşaldı.

İkisi bir süre yatakta uzanarak dinlendi.Edhem, deliğinden akan menileri parmağına sürerek "Hmmm.." Şeklinde mırıldanarak parmağındaki sıvıyı yaladı.

"Siktir..."Âmir,büyümüş gözlerle kendisine bakıyordu.

Edhem kıkırdayarak başını,Âmir'in çıplak göğsüne koydu.

Edhem kıkırdayarak başını,Âmir'in çıplak göğsüne koydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yazdım smut...Hadiii bakiiim.


SİZLERİ SEVİYORUM BONCUKLU MAKARNALARIM.

BERCESTE (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin