Ayaz,İrem ve Edhem deli gibi ağlayarak,Eray'a sarılırken Poyraz,Çağlar ve Âmir kenarda üzgünce duruyorlardı.
Eray'ın hastanede olduğu öğrendikleri anda gecenin bir vakti olmasını geçin, üzerlerindeki pijamaları bile umursamadan soluğu hastanede almışlardı.
"Enes...Peki senin yüzüne ne oldu?"Diye sordu İrem."Kuzey ile kardeş kardeş konuştuk."Dedi Enes.
Âmir "Oğlum bu yavşak şikayet etmeye kalkışmasın.." Enes'e sordu."Hiçbir şey yapamaz."
"Nereden biliyorsunuz?Belli mi olur onlara..."Ayaz,başını Eray'ın kucağından çekmeyerek konuştu.
Eray gülümsedi ve "Çünkü......" Diyerek başladı konuşmasına.
*1 gün önce*
Eray,Kuze'ye her şeyi bitirmek istediğini söylemek için depoya gidiyordu.
Enes ile konuşmamak,görmemek,öpmemek o kadar zor geliyordu ki,dayanamayacak raddeye gelmişti.
Diğerinin bile onunla konuşmaması hatta annesinin bile trip atıyor oluşu içindeki 'Git her şeyi düzelt.' Diyen sesi körüklüyordu.
Kuzey ve diğerleri ile takılmaktan zerre mutlu değildi.
Çocuklar yavşağın önde gideni bayrak sallayanıydı.
Mekena vardığında tanıdık yüzler dışında başka insanlarda vardı.Parti vardı ve Eray davet edilmemişti demek...
Davet edilmediği partiyi berbat etmek üstüne vazifeydi.
Kendisini daha dün öpmeye çalışan Kuzey'in,köşede bir kızın kalçasını avuçlayarak konuştuğunu görünce, alayla sırıtarak çocuğa doğru ilerlemeye başladı.
Adımları aklına doluşan cümleler ile yavaşladı.
Eray ilgi oruspusunun teki.. onu kandırmak çokta zor değil.
İki içkiyle götü başı dağıtıyor,bize karşı çıkamaz.Tepe tepe kullanalım işte!
Edheme oy vermiştiniz ama Eray daha oruspu çıktı.
Enes'in ona eninde sonunda siktiri çalacağını biliyorduk zaten.
İlgi oruspusu bir ibne işte.
Çok fazla içki vermeyin lan!Ölürse başımıza kalır.
Eray,ağrıyan başını ovuşturdu...Şu zamana kadar yavaş yavaş kendisini içkiye alıştırmaya sonrasında başka maddelere alıştıracak ayak işleri için kullanacaklardı çocuğu!
Eray ağrıyan başını umursamadan telefonunu açtı.
Bir şeyler ayarladıktan sonra ekrandan saçlarını kontrol ederek,telefonunu cebine koydu.
İfadesiz bir şekilde Kuzey'in yanına gidiyordu.Onun geldiğini fark eden Berke ve Enver bir küfür savurdu.
Eray'ın bugün,burada olmaması gerekiyordu.
Kuzey onu fark ettiği zaman yanındaki kızı bıraktı ama çok geç kalmıştı hemde çok.
Kuzey dün Eray'dan hoşlandığını söylemiş harika bir aşk itirafı yapmış,öpmek istemişti lakin Eray düşünmek istediğini söyleyerek, Kuzey'i kendisini öpmesine izin vermemişti.
Eray yavaş adımlarla,önüne gelerek durdu..Ellerini cebine soktu ve gülümseyerek Kuzey'e baktı.
Hiç masum bir gülümseme değildi bu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (BxB)
Short Story[TAMAMLANDI] On yedi yaşındaysanız,notlarınız kötüyse ve en yakın arkadaşınıza aşıksanız...Hayatınız çok zor olabilir...O zaman,Eray gibi Serdar Ortaç dinleyerek,efkarlanabilirsiniz. İki erkeğin aşkını anlatıyor...Sevmeyen varsa okumasın... -Berce...