Eray,nam-ı diğer baş belası.
Lahmacunu milkshake yapıp içen,ekmek arası turşulu pilav yiyen,kızların rujlarını çalarak erkekler tuvaletinin camlarını öpen,otobüste yer olmadığını bildiği için yanında tabure taşıyan,sabunluklara yağ dolduran...Eray.
Enes sinirli adımlarla arkadaşlarını, birbirine soktuktan sonra kenarda mısır yiyerek, kavgayı izleyen Eray'ın yanına gidiyordu.
"ERAY!"Enes kükreyerek, patlamış mısır kabının dibini yalamaya çalışan kırmızı kafaya seslendi."Efendim aşkım?"
"Yürü."Çocuğu kolundan tuttuğu gibi çekiştirerek,tuvalate soktu.
Koridordan gelen bağırış,yumruk seslerini tuvaletin kapısını kapatması ile azalırken,Enes sinirle kendisine masum masum bakan Eray'a çevirdi.
"Kargaşayı fırsat bilerek,sevişecek miyiz?Tuvaletler pek temiz değil ama ya..."Eray etrafa bakarken mırıldanıyordu.
"Âmir'e sen mi söyledin?" Sinirle tısladı."Bilmesi gerekiyordu."Omuz silkti Eray.
"ERAY!Seni ilgilendirmez!"Diye kükredi Enes.Âmir,homofobik bir çocuktu ve yakın arkadaşı Edhem'in eşcinsel olmasını öğrenmesi...hele de Eray'dan öğrenmesi hiç iyi olmamıştı.
Âmir ve Edhem,Enes'in yakın arkadaşlarıydılar.Eray onları çok fazla kıskanıyordu...Homofobik Âmir'e,Edhem'in eşcinsel olduğunu söyleyerek, bütün arkadaşlıklarını berbat edebilecek kadar kıskanıyordu.
Koridordan yükselen sesler ile Enes sinirle saçlarını çekiştirdi."Seninle daha sonra görüşeceğiz."Eray'a,yüzüklü işaret parmağını sallayarak tehdit savurduktan sonra tuvalet kapısını çarparak açtı.
"ÂMİR!"Bağırşı ile bütün sesler kesilirken,Eray gülümseyerek tuvaletin kapısından koridora baktı.
Enes ile Âmir sinirle bir şeyler konuşurken, Edhem yüzü kanlar içinde başını yere eğmiş yerde oturuyordu.
.
Enes,Âmir,Edhem ve Eray soyunma odasında toplanmıştı.
Âmir titreyen ellerini kucağında birleştirmiş otururken,Edhem duşların olduğu bölümde ağlıyor;Eray dolaplara yaslanmış,sinirle bir sağa bir sola yürüyen Enes'e bakıyordu.
Başka zaman olsa Eray bu duruma kahkahalar ile gülebilirdi ama Enes'in kendisinden daha çok nefret etmesinden korkmuştu.
"Âmir!Yalan söyledim."Dedi Eray.
Âmir,başını yerden kaldırarak Eray'a baktı.
Aslında Eray'a inanmazdı.Gözlerinin önünde bir bina yıkılsa ve Eray 'Bina yıkıldı.'Dese,gördüğü şeye bile inanmaz hale gelirdi.
Peki şimdi ne olmuştu da birden bire çıldırmıştı?Neden Edhem'e saldırmıştı?Duygularından mı korkmuştu yoksa?
"Âmir!"Eray bir daha bağırdı,transa girmiş çocuğa.
"Yalan söyledim.Edhem,eşcinsel değil.Bana neden inandın ki?"Arsızca gülümsedi Eray.
"PUŞT!"Âmir,sinirle oturduğu yerden kalkarak Eray'ın üzerine yürüyecekti ki Enes, omzundan tuttu.
Edhem,kızarmış burnu ve yanakları ile yanlarına geldi."Ben...."Diyerek durdu,başını önünde birleştirdiği ellerinden ayırmamıştı.
"Homofobik PUŞT Âmir....Edhem diyor ki,ben gay değilim.Olsaydım eğer, söyleyeceğim son insan olurdun."Eray,sırtını dolaplardan ayırarak kendisine ters ters bakan Âmir'e omuz atarak soyunma odasından çıktı.
Enes,arkadaşlarına 'Uslu durun.' Bakışı atarak Eray'ın arkasından gitti.
Âmir,başı hala eğik olan çocuğun önünde dikildi."Edhem.."Sesinin titremesine engel olamadı.
Karşısındaki minyon çocuk ağlamaya başladı.Âmir,onun ensesinden tutarak,başını kaslı gövdesine yasladı.
Özür dileyemedi ama Edhem onu anlamış gibi 'Önemli değil.'Anlamında başını salladı.
.
"Eray o nasıl bir yüz ifadesi lan?"Ayaz, korkarak sandalyesiyle biraz geri kaykıldı.
Eray,Enes'ten güzel bir azar yedikten sonra Ayaz ile kantinde buluşmuştu
"Nasılmış lan yüz ifadem?"Elini yanağına yaslayarak sordu Eray."Köylüsü yanmış tarla gibi bir ifaden var."Diye cevapladı Ayaz.
"Oğlum şunun doğrusunu bir öğrenemedin lan!Tarlası yanmış köylü o."Diyerek çemkirdi çocuğa."Ne fark eder?" Mırıldandı Ayaz.
Ayaz'a 'Git kumda pipinle oyna.'Bakışını armağan ederken eş zamanlı olarak Ayaz sandalyeden kalkarak kantinin girişindeki Antilop bacaklıya koştu.
Eray,yanlız başına otururken yanağına değen soğuk şeyle irkilerek daldığı yerden çıktı.
Enes,elinde tuttuğu çikolatalı sütü çocuğa uzatmıştı.Eray,sırıtarak sütü aldı.Enes yanına oturarak geriye yaslandı.
Eray,neşeli neşeli sütün pipetini karton kutuya batırarak içmeye başladı.
Ensende hissettiği parmaklarla,durdu.
Enes,çocuğun kısa kırmızı ve siyah karışık saçları ile oynuyordu.
"Enes..ne yapıyorsun?"Kaskatı bir şekilde,olduğu yerde kalmıştı."Amuda kalktım halay çekiyorum,sen?"Alayla konuştu Enes."O benim lafım!"Diyerek homurdandı.
Eray sütünü içmeye devam ederken,Enes'te kırmızı saçlarla oynamaya devam etti.
Yeni karakter-ler kilidi açıldı zkznskznsksnxkdndkcxndkxnxksndkxndkxndkdnxkmeekdmxSİZLERİ SEVİYORUM ÇİKOLATA SÜTLÜ FASULYELERİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (BxB)
Short Story[TAMAMLANDI] On yedi yaşındaysanız,notlarınız kötüyse ve en yakın arkadaşınıza aşıksanız...Hayatınız çok zor olabilir...O zaman,Eray gibi Serdar Ortaç dinleyerek,efkarlanabilirsiniz. İki erkeğin aşkını anlatıyor...Sevmeyen varsa okumasın... -Berce...