20-

4.6K 432 142
                                    

Enes iki haftadır çocuğun peşinden koşuyordu.

Gerçeği anlatmak, kendisini dinlemesi için uğraşıyordu ama Eray bana mısın demiyordu!Enes'in canına tak etmişti artık.

Çocuğu tuvalette sıkıştırmayı başarmış,kapıya Poyraz'ı nöbetçi olarak dikmişti.

"Eray beni dinle.Seninle oynamadım,vakit geçirmek, dalga geçmek,duygularını kullanmak değildi amacım.Sana sevgimi göstermeye çalışırken Kuzey'den de koruyordum.Başına bir şey gelmesin diye Eray.Seni...Çocukluğumuzdan beri seviyorum.Duygularımı sana anlatamadım,gösteremedim..Nasıl yapacağımı bilemedim..Kuzey puştu, dediklerimi yanlış yere çekti. Neden bana inanmıyorsun Eray!?Hiç mi tanımıyorsun beni?Senin, bana söylediğin gibi ben, sana yalan söyler miyim?"

Belki de Enes ilk defa bu kadar uzun konuşmuştu,duygularını dile getirebilmişti.

Eray dolan gözlerini Enes'e dikti.

'Bana yalan söylemezsin sen.Özür dilerim,duygularını dile getirdiğin,beni sevdiğin için teşekkür ederim.'Demek istiyordu ama ağzından çıkan cümleler "İnkâr etme!Beni hiçbir zaman sevmedin!Rahat bırak beni.Seninle tanıştığım günden,senden, her şeyden nefret ediyorum!" olmuştu.

Enes'i göğsünden ittirerek,tuvaletten çıktı.

.

Enes defalarca çocuğun evine gitsede artık pes etmişti.

Annesi bile çocukları konuşturmak,Eray'a yaptığı hatayı göstermek için uğraşmıştı ama işe yaramamıştı.

Annesi son kez deneme kararı alarak Eray'ın odasına daldı."PAKİ-ERAY!!!!"

Yerde yatan Eray'ı gördüğünde, bağırarak oğlunun yanına attı kendisini.

.

"Midesini yıkadık,serum verdik.Uyuyor şu an,geçmiş olsun."Diyerek yanlarından ayrıldı doktor.

Enes,ayakta durdu öylece buraya nasıl gelmişti,ne olmuştu hiçbir şey hatırlamıyordu.

Sadece Rejan annesinin telefonda korkuyla 'Oğlum ölüyor!' Diye bağırmasını hatırlıyordu.

Sonrası hastahanede bitmişti.İlk başta Eray intihar etmeye kalktı sandılar ama alkol kullanımından olduğunu öğrendiklerinde ufak bir şok geçirdiler.

Annesi oğlunun zehirlenecek kadar alkol kullandığını bilmiyordu ama Enes bu duruma sebep olan kişileri gayet iyi biliyordu.

Enes,kırmızı saçlarını topuz yapmış,ağlamaktan bithap düşmüş kadının ellerini tuttu."Rejan annem,benim iki dakika işim var.Eray uyanınca çağırın beni."

Kadın başını salladı."Tamam oğlum."Dedi kısılmış sesiyle.

.

Enes,depoya geldiğinde taksiciye dürttü."Eğer iki saat içinde gelmezsem.Polisi ara."Diyerek arabadan indi.

Taksici adamın beti benzi atarken,oturduğu yere mıhlandı.

Enes,deponun kapısını bir hışımla açarak içeriye girdi "KUZEY!" bağırışı boş depoda yankılanırken üst kattaki odaların birinden Kuzey çıkarak merdivenlerden seri halde indi."NE VAR LAN GECENİN BU VAKTİ?"

Enes,alayla güldü."ORUSPU ÇOCUĞU!ERAY'IN HASTAHANEYE KALDIRILDIĞINDAN HABERİN VAR MI?"

"Nerden bilebilirim lan?Banane ay-"Kuzey'in lafı yüzüne yediği yumrukla kesilirken geriye savruldu.

Enes o kadar sinirlenmişti ki,Kuzey'in burnunun üzerindeki beyaz bandı görmemişti bile.

Patlamış dudağına elini götürdü,parmaklarına kan bulaşırken Enes'in çenesine vurması ile acıyla inledi.

Sonrası,boş depoda birbirlerini ölesiye döven iki çocuktan ibaretti.

.

Enes hastaneye yüzü gözü kan içinde dönünce bu sefer Didem annesi çıldırmıştı.

Hemşireden biri Enes'e pansuman yaparken flört etmeye çalışıyor,pansumanı fırsat bilerek orasını burasını elliyordu ama Enes boşluğa bakarak öylece duruyordu.

Rejan annesi yanlarına gelerek"Enes...Eray uyandı.Seni istiyor..." Deyince,oturduğu sedyeden fırlayarak kalktı,yarım kalan pansumanı umursamadan Eray'ın kaldığı odaya girerek, kapıyı kapattı.

Yatakta yarı oturur pozisyonda kendisini dolu gözlerle izleyen çocuğa baktı bir süre.

"Eray'ım.."
"Enes'im"

İkiside aynı anda konuşunca,dolu gözlerle buruk bir şekilde gülümsediler.

Enes büyük adımlarla yataktaki çocuğun yanına gitti.Serum takılı eline dikkat ederek sıkıca sarıldı.

Eray,sarılışına karşılık verirken ağlıyordu..

Eray,sarılışına karşılık verirken ağlıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SİZLERİ SEVİYORUM PATATESLİ KURABİYELERİM.

BERCESTE (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin