Sırada,milyonuncu kez geriye yaslanarak gerindi Eray.Zorla yanına oturduğu -sıranın asıl sahibi Enes,ters bir bakış attı çocuğa."Yeter lan.Sabahtan beri gerinip duruyorsun.Dna'an çözülecek."Diye tısladı.
Eray,şokla çocuğa döndü."Benimle konuştun!Lan!LAAAN!"Sona doğru mutlukuktan tepiniyordu ki,Enes'in attığı soğuk bakışlar ile durdu.
Yapmacık bir mutsuzlukla yüzünü asarak sınıftan çıktı.
Dünyanın en aptal okuluna gidiyor olabilirdi.
Bazı kızlar güneş gözlükleri ile erkeklerin popolarına bakıyor;bazı erkekler, koridorda öğretmenlerin sandalyeleri ile -kayan ve dönebilen- kayma denemeleri yapıyordu lakin biri vardı ki panoya bakıyordu..Bir insan neden okul panosuna bakardı ki?
Eray,meraklı bakışlar ile çocuğu süzdü.Dalgalı siyah saçları,çıkmaya başlamış olan sakalları,siyah boğazlı kazağını süsleyen zincirli kolyesi ve ondan biraz daha uzun olan biriydi.Bu okuldan değil gibiydi...çünkü bu okuldan olsaydı,panoya bakıyor olmazdı.
Çocuğun yanına giderek,elini zincirli kolyeye attı."Güzelmiş."Çocuk yan bir sırıtışla kendisine baktı."Satayım sana."
Böyle bir teklif beklemiyordu."Ne kadara vereceksin?"Diye alayla konuştu."Elliye veririm."Eray'ın şokla gözleri açıldı."Yuh!Taktığın zaman ölümsüz mü oluyorsun?"
Çocuk yüksek sesli bir kahkaha attı."Başka ödeme şekilleride mevcut."Diyerek göz kırptı.
Eray çocuğun biraz daha dibine girerek,kolyeyi okşadı."Sakso ödemesi mevcut mudur?"Diye fısıldadı.
"Mevcut."Dedi.Sonra ikiside kahkaha attı."Eee!Neyse,bir insan okul panosuna neden bakar ki?"Diye sordu Eray.
Çocuk omuz silkti.
"Projeleri,ödevleri,şiir yazılarını asmışlar,işime yarayacak olanları söküp diğer okullardaki öğrencilere satacağım."Eray'ın gözleri şokla büyüdü.Bu fikir neden daha önce aklına gelmemişti ki?"Sen ciddi misin?"Diyerek kahkaha attı."Komik değil.İş yapıyorum,para kazanıyorum." Eray,alayla güldü."Hırsızlık yaparak."
"İyilik meleği misin?"Çocuk tamamiyle ona dönmüştü."Olmamı ister miydin?"Diye fısıldadı.
"Bu saçlarla biraz zor olursun."Eray'ın eli istemsizce saçına giderken,karşısındaki çocuk ondan önce davranmış alnına dökülen kırmızı saçlarının arasından, parmaklarını geçirecek geriye attırmıştı.
"Dipleri gelmiş."Kırmızı saçlardan elini çekti."Sus lan!Eray ben."Diyerek kendisini tanıttı."Kuzey ben de."
"Ben de Enes."Azrail gibi yanlarında dikilen bedenle yerinde sıçradı Eray.
Kuzey ve Enes birbirlerine çatık kaşlar ve sinirli gözler ile bakıyordu.
Sanırım az sonra iki meteorun çarpışmasını izleyecekti.
"Sakin olmayın arkadaşlar,benin için kavga etmeye devam edin lütfen."Dedi geriye çekilerek.Enes'in sinirli,Kuzey'in alaylı bakışları kendisine döndü.
Kuzey,Eray'a göz kırptı."Neyse bana müsade-"
"Kuzey,öğle arasında kantine gelsene.Beraber takılırız."Sözünü kesen Eray'ı başıyla onaylarak,arkasını döndü.Enes,kat ve kat daha sinirli bir halde kendisine bakıyordu."Ne oldu Enesaşkım?Yoksa,bizimle mi takılmak istiyorsun?"Diyerek dudaklarını büzdü Eray.
Enes,yüzünü buruşturarak arkasını döndü.
.
Öğle arasında üçü beraber kantinde oturuyordu.Kuzey ve Eray muhabbet ederken,Enes ikisine öldürücü bakışlarından yolluyordu."Seni okulda ilk defa gördüm."Dedi Eray.
"Bu okuldan değilim."Omuz silkti Kuzey."Nasıl?"Eray,tek kaşını kaldırarak sordu."Bu okulun öğrencisi değilim.Panolara bakmak için geldim."
"İçeriye nasıl girdin?Biz bile,okul kartını göstermek zorunda kalıyoruz.Duvardan atlamanda imkânsız müdür, her yere öğretmen dikiyor."Eray sorgulayan bakışlarını çocuğun üzerinden çekmedi.
"Nakil işlemleri var dedim.Şimdi ise buradayım,böyle böyle zengin olacağım."Kuzey'in yüzündeki gülümseme büyürken,arkasına yaslandı.
Eray,alayla"Böyle böyle hapishaneyi boylayacaksın."Dedi.
"Hem hırsız,hem yalancı."Enes,sinirle tısladı."Sizde başıma melek kesildiniz haa.Kimse,panolardaki şeylerin yok olduğu fark etmez ki!"Alayla konuştu Kuzey.
"Senin yanında melek kalıyoruz yalancı göt." Enes anında lafını söylerken,Kuzey yalancı bir oyunculuk ile elini kalbinin üzerine koydu."Üstüme iyilik sağlık,göt falan..."
Enes gözlerini devirdi."Yalancıyı kabullenmişsin."Kuzey bu sefer "Yalancı falan ayıp oluyoor." Dedi.
Enes 'Git işine yoksa sikerim seni.' Temalı bakışlarını Kuzey'e yolladı.İkisinin laf atışması bitince sıkıntıyla nefes verdi Eray."Devam edin atışmaya."
Kuzey,bir kahkaha patlattı."Sana eğlenecek malzeme çıkıyor tabii."Diyerek telefonuna gelen mesaja bakarak ayağa kalktı."Ben kaçayım artık."
"Biraz daha kalsaydın..."Dedi Eray.Enes ters ters kendisine baktı.Kuzey gülümseyerek "Çok bile kaldım,sen istedin diye.Numaranı ver sonra yine buluşalım.Sevdim seni."Cümlelerini hızlı hızlı söyleyerek telefonunu uzattı.
Eray,uzatılan telefonu alarak numarasını kaydetti.
Umarım numarasını, tuvalat kapılarına 'Ateşli geceler için beni ara.' Ve ya 'Götüm sikilmek istiyooor,ara beni.' Tarzı şeyler yazmak için kullanmazdı.
"Enes,sen de versene numa-"Kuzey'in konuşmasını sert bir şekilde "Siktir git!"Diyerek böldü Enes.
Kuzey,uzatılan telefonunu alarak Eray'ın kırmızı saçlarını,karıştırarak kantinden çıktı.
"Bu am beyinli,neden ikidir saçlarına dokunuyor lan?"Diye sinirle Eray'a baktı.
Demek koridordaki olayı görmüştü.
"Ne?Kıskandın mııı?Al hadi al sende dokun." Eray,cilveli cilveli başını Enes'e uzattı.
Aslında Enes'in,küfür ederek başına vurmasını bekliyordu ama Enes,önce kırmızı yumuşak saçlara parmak ucunu değdirdikten sonra küfür edip başına vurmuştu
Ehhh....bu da bir gelişmeydi aslında.
KİMİ DAHA ÇOK SEVDİNİZ?👇🏻
Eray
Enes
Kuzey
SİZLERİ SEVİYORUM ÇİKOLATALI TURŞULARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (BxB)
Short Story[TAMAMLANDI] On yedi yaşındaysanız,notlarınız kötüyse ve en yakın arkadaşınıza aşıksanız...Hayatınız çok zor olabilir...O zaman,Eray gibi Serdar Ortaç dinleyerek,efkarlanabilirsiniz. İki erkeğin aşkını anlatıyor...Sevmeyen varsa okumasın... -Berce...