14-

5.4K 509 125
                                    

Eray,kendisini koltukta oturan çocuğun adeta üstüne attı."Ne yapıyorsun?" Diye sinirle homurdandı Enes.

"Bugün, beraber yalnız olacağımız son gün...Ve biz hala sevişmedik!" Eray,ayaklarını parkeye vurarak isyan ediyordu."İstiyor musun?"Enes'in sorusuyla durdu."Ha?"

"Sevişmek,istiyor musun?"

Hasssiktir!Ne?

Eray ilk başta şoka girdi, ondan sonrasında Enes'e parlayan gözlerle baktı."Sevişecek miyiz?"

Enes,ona gülümseyerek eğildi.

"Hayır."

.

"İki dakika,markete gidip geleceğiz.Uslu uslu oturun."Âmir,son kez Edhem ve Eray'ı uyararak Enes ile beraber evden çıktı.

Eray,son günlerini çeşitli sevişme planları ile geçirmeyi planlıyordu ama Edhem ve Âmir'in gelmesi bütün planlarını suya düşürmüştü.

Âmir ve Enes abur cubur almak için markete giderken iki huysuz bebek evde kalmıştı.

"Enes ile en son öpüşmüş gibi bir şeydeniz... Seviştiniz mi peki?"Diye sordu Edhem."Sayenizde sevişme planlarım çöp oldu."Eray,sinirli bir şekilde cevapladı.

"Biz ne yaptık be!?Enes çağırdı,geldik işte.Sizin yüzünden bizimde  sevişmemiz iptal oldu ayrıca!"Diyerek cırladı Edhem."Gelmeseydiniz!İşimiz var deseydiniz!"

"Çok fazla yoruluyormuş Âmir bey!Bugün dinlenmek istedi!Alt tarafı günde beş-altı tur atıyoruz."Eray,şokla çocuğa baktı."Yuh!Biz daha öpüşmüş bile sayılmayız be!"

İki çocukta ayağa kalkmış birbirlerine bağırıyordu...

Kendi cinsel hayatları hakkında.

Aslında dertleşiyorlardı ama birbirlerine bağıra çağıra dertleşmeleri işin sonunu kötüye götürüyordu.

Olay ne ara sevişmekten 'Sen,benim oyuncağımı almıştın küçükken!' Mevzusuna döndü bilmiyorum ama Eray ve Edhem saç baş birbirlerine dalmışlardı.

Yastıkları birbirlerine vuruyor,
saçlarını çekiştiriyor,kıyafetlerini yırtarcasına çekiştiriyor,yanaklarına vuruyorlardı..

Âmir ve Enes asansöre bindiklerinde eve yaklaştıkça duyulan bağırma sesleri ile birbirlerine baktılar.

Geldiklerini bildiren, asansör sesi ile indiklerinde evin önünde bir-iki tane komşunun konuştuklarını gördüler."Bir sorun mu var?"Diyerek yanlarına gitti Âmir.

"Ah evladım!Sizin eve hırsız girdi sanırım!"Diye 'Vahvah'landı kadın.Âmir,teyzeleri zor bela evlerine göndermeyi başarınca Enes kapıyı açarak eve girdi.

İki çocukta sakin bir şekilde poşetleri yere bırakıp, ayakkabılarını çıkartırken.Eray ve Edhem'in deli gibi bağırışlarını dinliyorlardı.

Oturma odasına girdikleri zaman...Etraf savaş alanı gibiydi.Masa yere devrilmiş,koltuklar dağılmış,yastıklar fırlatılmış....

Enes,sinirle bir nefes verirken Âmir, boğuşmaya devam eden ikiliyi izliyordu..

Belki de evde kalıp sevişmelilerdi...

"ERAY!EDHEM!"Enes'in kükremesi ile boğuşan ikili durdu.

Eray,Edhem'in sweatini tutarak elindeki yastıkla sinirli bir şekilde duruyor;Edhem,Eray'ın kırmızı saçlarını tutmuş ve elindeki yastıkla duruyordu..

En azından yastıktı,vazo ve ya bıçakta olabilirdi..

"Ayrılın."Enes'in net ve korkutucu sesi ile birbirlerine baktılar ama ayrılmak yerine yastıkları tekrar vurmaya, saçlarını çekiştirmeye başladılar.

Enes,sabırlı bir insan değildi.

Hala tepişen ikiliyi enselerinden tuttuğu gibi iki uca ayırdı.Eray,yastığı sallayarak Edhem'e vuruyorken aynı şeyi Edhem'de yapıyordu.

"YETER!"Enes'in bağırışı, apartmanın en üst katından duyulabilecek bir şekildeydi,haliyle çocuklar süt dökmüş kedi gibi durmaya başladılar.

.

Savaş alanını toparladıktan sonra abur cuburları masaya dizmişlerdi ve Edhem'in isteği üzerine animasyon izliyorlardı.

Edhem,bir çocuk gibi gülüyor,ellerini birbirine vuruyor,üzgün sahnelerde dudak büküyordu.

Onun bu hallerini Âmir gözlerinden kalpler fışkırtarak izkerken, Eray yüzünü buruşturmuş değişik bir yüz ifadesi ile izlerken 'Melek yüzlü şeytan.' Diye geçirdi içinden.

Enes,yanında garip bir ifade ile Âmir'in kucağına oturmuş Edhem'i izleyen,Eray'ın yanağından bir makas alarak çocuğun ince belini kavradı ve kendisine doğru çekti.

Eray bu yakınlaşmalar ile sırıtırken başını Enes'in göğsüne koyarak,
animasyonu izlemeye başladı.

.

"Eray yanlış seçimdi oğlum.Edhem'i kandırmak daha kolay...Baksana Eray sümük gibi yapışmış Enes'e."Dedikten sonra uyuşturucuyu burnundan çekerek başını gülerek geriye attı,turuncu kafa.

Kuzey,sigarasının dumanını üfleyerek güldü."Âmir,Edhem'in kıçından ayrılmıyor.Yaklaşmaya kalsaydım sonum Samet gibi olurdu." Turuncu saçlı çocuk kaşlarını çattı."Ne oldu o yavşağa?"

"Edhem'i sikmeye kalkmış,Âmir'de onu sikmiş işte.Hastahaneye kaldırıldı,daha yeni taburcu olmuş.Âmir,nasıl dövdüyse artık...Enes ayırmasa katil olacakmış." Sarışın çocuk içkisini içmeden önce konuştu.

Enver -Turuncu saçlı - burnunu çekerken alayla güldü."Eray ile çok konuşuyor musunuz?Güveniyor mu sana?"

"Arkadaş buluşmasına çağırdı.Kaç yıllık dostları ve iki gün önce tanıştığı kişi.Bence güvenmeye başladı."Masanın üzerindeki paketleri, kontrol ederken cevapladı Kuzey.

"İyi bari,çokta geciktirme.Ayak işlerini yapacak piyon,hemen lazım.Hapishaneye düştükten sonra değil."Enver,Berke'nin -sarışının- söylediği şeylere komik bir şey olmamasına rağmen gülüyor,Berke ve Kuzey malları kontrol ediyordu.

SİZLERİ SEVİYORUM GELMEKTE OLAN KAOSLU MUZLARIM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SİZLERİ SEVİYORUM GELMEKTE OLAN KAOSLU MUZLARIM.

BERCESTE (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin