Enes:Eray.
Nasıl oldun?Eray:Kedin beni tırmaladıktan sonra mı?
Hmmm...
BERBAT HALDEYİM AMK ÇOCUĞU!
YÜZÜMÜN HER YERİ YARA İÇİNDE!
ACIYOR!Enes:Pansumanı ben yaptım.Yara içinde olduğunu biliyorum Eray.
Çok mu acıyor?Eray:Kalbimdeki kırıklar daha çok acıtıyor.
Enes:Gereksiz edebiyat yapma.
Eray:Aman!
İyi be!
Acıyor.
Öpte geçsin.
(15.20)Enes:Marketteyim,istediğin bir şey var mı?
(16.04)Eray:Prezervatif ve kayganlaştırıcı..
Enes:Aldım onları.
Eray:HASSİKTİR.
Enes:Başka istediğin bir şey var mı?
Eray:Yok....
👉🏻👈🏻Enes:Geliyorum yarım saate.
Hazır ol.Eray:HASSSSİKTR.
Görüldü..
Eray banyo yaparak bütün pisliklerden arınmış bir halde, bacaklarını birleştirmiş, ellerini dizlerinin üzerine koymuş ve boynu bükük bir şekilde oturma odasında Enes'in gelmesini bekliyordu, kafasındaki havluyla.
Çok geçmeden çalan kapıyla kalbi tekledi.Hanım hanımcık bir şekilde yerinden kalktı ve kapıyı açtı.
"Hoşgeldin hayatım."Diyerek geri çekildiğinde,Enes kendisine bir bakış attı."Hoşbuldum."Diyerek ayakkabılarını çıkarırken Eray eliyle gülümsemesini kapattı."Hoş mu buldun gerçekten..Şakacı seni!"Diyerek omzuna hafiften vurarak kıkırdadı ve çocuğun elindeki poşetleri aldı.
Enes içeriye girdi.Kapıyı kapattırken 'Banyo yaparken, kaydı da kafasını bir yerlere mi vurdu bu salak?' Diye düşünüyordu."LAN!"
Eray'ın birden bağırmasıyla kaşlarını çattı."KAYGANLAŞTICI VE PREZERVATİF NEREDE PEZEVENK?LÜTFEN MARKETTE UNUTTUM DE!"Diye bağırmaya devam etti.
Enes bıkkınlıkla bir nefes verirken elinde tuttuğu siyah poşeti gösterdi."Burada."Eray soğuk bakışlarla siyah poşete baktı."Niye siyah poşette,hayatını karartacağın ile ilgili imalar mı ediyorsun sen?"
"ERAY!"Enes dayanamayarak sinirle bağırdığında, masum rolüne geri döndü."Ben odada bekliyorum hayatım."Diyerek poşetleri yere bırakarak odasına, parmak uçlarında koşarak gitti.
Enes, yerdeki poşetleri mutfağa bıraktıktan sonra ellini yüzünü yıkamak için tuvalete gitti.
Eray'ın odasına girdiğinde çocuğu, çıplak bir şekilde yatakta yan yaterken bulmayı beklemiyordu tabii ki."Ne yapıyorsun?"Diye sordu.
Eray dudaklarını büzerek işaret parmağını kalçasından başlayarak beline kadar sürükledi."Seni bekliyorum."Diyerek flörtöz bir şekilde konuştu.
Enes dudaklarını yalayarak poşetteki kremi çıkarırken "Yüzüstü yat." Dedi.Eray bir küfür mırıldanarak kendisine denileni yaptı.
Bu kadar hızlı olmasını beklemiyordu!
Enes çocuğun tam arkasına yerleşerek poposunu okşadı,elindeki kremden bolca parmaklarına sıktıktan sonra kremi kapatarak kenara fırlattı.Kremi iki eliyle birbirine yedirirken,Eray Fatiha Suresini okuyordu.
Enes elini çocuğun beline atarak yatar pozisyondan kaldırarak, domalmasını sağladı.
Elini pembe dar deliğe götürerek ovmaya başladığında, Eray gözlerini kapatarak boğukça inledi.Bir süre ovduktan sonra orta parmağını deliğe doğru yavaşça itti.Eray hissettiği acıyla inlerken Enes biraz çocuğun alışması için bekledi."D-devam et.."Diye mırıldandı Eray.
Parmağını yavaşça ileri geri yapmaya başlarken,Eray yavaş yavaş acı yerine zevk hissetmeye başlamıştı.Enes ikinci parmağınıda eklendiğinde hareketlerini hızlandırmıştı,Eray'ında inlemeleri çoğalmıştı.
Enes parmaklarını çocuğun içinden çıkarınca,Eray gözlerini araladı kulağına gelen kıyafet sesleriyle Enes'in soyunduğunu anladı.
Bu anı kaçıramazdı!
Birden sırt üstü dönerek soyunan çocuğu izlemeye başladı.Enes baksırını çıkarınca gördüğü şeyin boyutuyla boğulurcasına bir nefes alarak "AT SİKİ GİBİ OLUM!!! O NE BE!NEDEN BU KADAR BÜYÜK LAN?EN SON SÜNETTE GÖRDÜĞÜMDE, BAMYA KADAR BİR ŞEYDİ!NE İÇİRDİN NE YEDİRDİN?" Diye bağırdı.
Bir süre aralarında sessizlik oldu.Aptal Eray, her şeyin içine sıçmakta bir numaraydı.
"Eray...Az önce dediğin şeyi duymamış gibi yapacağım ve devam edeceğim."Dedi Enes sakin bir tonda.Eray kızaran yanakları ile "Tamam.."Diye mırıldandı.
Enes kıyafetlerinden tamamen kurtularak, prezervatif çıkarıp aletine taktıktan sonra Eray'ın bacaklarının arasına girerek, aletinin başını kayganlaştırıcı ile bulanmış deliğe konumlandırdı."Canın acırsa lütfen, aptalca bir şey söylemeden durdur beni.Tamam mı?" Diye sordu.Eray 'Aptalca bir şey söylemek yok.'Diye içinden tekrar ederken başıyla onayladı.
Enes kendisini biraz ittirince aletinin ucu, Eray'ın içine girdi.Eray dudaklarını birbirine bastırdı 'Hacı bu niye acıtıyor lan?Pornolarda böyle değildi!' Diye içinden söyleniyordu.
Enes kendisini biraz daha ittirdiğinde acıyla inledi."Çok kasıyorsun kendini."Diye mırıldandı Enes.
Eray 'Sana giren çıkan yok tabii!' Dememek için kendini zor tuttarak onun yerine "Devam edebilirsin.."Dedi.
Enes yavaş yavaş aletinin tamamını, çocuğun içine sokarken alışması için bekledi.
Eray dolu dolu olmuş gözleri ile kendisine bakarken, yavaşça eğildi ve yanağına bir öpücük kondurdu.
Sonra yavaş yavaş gitgel yapmaya başladı. Eray,acı yerini zevke bırakana kadar ağladı ama "Devam et...Durmak yok aslanım!"Diyerek iyi olduğunu Enes'e belli etmeye çalışıyor,kendisini teselli ediyordu.
Enes,Eray'ın acı inlemelerinin zevke dönüştüğünü anladığında hareketlerini hızlandırmaya,Eray'da sızdıran aletine elini atarak kendisini çekmeye başladı.
Sona doğru Eray boşalırken çok geçmeden Enes'te boşalmıştı.
Nefes nefese birbirlerine baktılar ve Eray yine Eraylığını yaparak "O NEYDİ GIIZZ!" Diye bağırdı.
ABİ YAZARKEN ANIRDIM SKSNZKSNXKSNEKDNXKENDKXNDKSNXKDNEDKDNEKDNXCKEKDOCNELENDKDNDKXNSKEKFFKEKS
Final öncesi smut olsun dedim 👉🏻👈🏻
SİZLERİ SEVİYORUM PREZERVATİFLİ PATLICANLARIM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERCESTE (BxB)
Short Story[TAMAMLANDI] On yedi yaşındaysanız,notlarınız kötüyse ve en yakın arkadaşınıza aşıksanız...Hayatınız çok zor olabilir...O zaman,Eray gibi Serdar Ortaç dinleyerek,efkarlanabilirsiniz. İki erkeğin aşkını anlatıyor...Sevmeyen varsa okumasın... -Berce...