22-

4.6K 444 75
                                    

Eray'ın hastahaneden taburcu olduğu gün, karne günüydü.Enes çocuğun kolunu bile kaldırmasına izin vermediği için,evde kalmıştı.

Enes'in evinde kalmıştı...Yatağında yatıyordu ve Didem annesi işe gittiği için yalnızdı.

Eray:Aşkımmmmmmm.
Ne zaman geleceksin?
Canım çok sıkıldıı.

Enes:Vermemeye niyetli gibiler.
Hala tören yapıyoruz.
O kadar geç gittim oysa.

Eray:NEYİ VERMEMEYE ANSKM
ENES BENİ ALDATIYOR MUSUN?

Enes:Eray!
Saçmalama lan!
Karneleri vermiyorlar.

Eray:Haaaa!!!
Öyle desene şapşikellam.

Enes:İyi misin?
Boğazın,miden nasıl?

Eray:

Enes:Geleyim mi eve?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Enes:Geleyim mi eve?

Eray:Gel desem gelir misin?

Enes:Eray..
Gereksiz romantiklik yapma.
Çok kötüysen geleceğim.

Eray:Pooof!
İyiyim ya.
Sen karneleri al gel.

Enes:Tamam.

Eray:TAMAM MI?
TRİP ATIYORUM BEN SANA!
HIH!
KSTM.
KNSMABNMLE.

Enes:Eve gelince görürsün sen, trip atmayı.

Eray:Sikcen sanki.

Enes: ;)

Eray:Hasssiktir.
Görüldü.

.

Eray banyo yaptıktan sonra üzerine,Enes'in uzun siyah kazağından giyerek bacaklarını çıplak bırakmıştı,altına siyah baksırdan birini giydikten sonra yatağa girdi.

Telefonundan oyun oynarken kapının açılıp kapanma sesini duydu.

Eray:Sikcen sanki.

Enes: ;)

Aklına gelen mesajla telefonunu kapatıp uyuyor taklidi yapmaya başladı.

Enes,odasına girdiğinde Eray'ın uyuduğunu sandı.Siyah eşofman ve baksır aldıktan sonra yıkanmak için banyoya gitti.

Eray yırttığını düşünerek,bir nefes verirken tavanı izlemeye başladı.Yarım saatten az bir süre sonra, Enes'in odaya girmesiyle birden gözlerini kapattı.

Enes,uyuyor taklidi yapmaya çalışırken odun gibi yatan çocuğu izledi bir süre sonra gülerek,üzerine çıktı.

Bacaklarını iki yana açarak ağrıdığını vermeden göbeğine otururken Eray bir gözünü açarak Enes'e baktı.

Göz göze geldiklerinde hemen gözünü kapattı.

Enes alayla "Şu işe bakın ya!Eray uyuyormuş."Dedi."Dalga geçme be!Küsüm ben sana."Diyerek gözlerini açtı Eray.

Sonra boğazının acımasıyla yüzünü buruşturdu.

Midesini yıkarkenki anları aklına gelince korkuyla titredi yine.Berbat bir işlemdi....Midesine sokulan borunun burunundan sokulurken genzine sürtünmesi ve dönen ucu ile unutamayacağı bir acı çekmişti.

Burnunun parçalandığını sanmıştı hatta!

"Eray...İyi misin?"Enes çocuğun acıyla buruşan yüzünden dolayı endişe ile sordu."Ha?Haaa..İyiyim."Dedi Eray gülümseyerek sonra aklına trip attığı gelerek, başını sola çevirdi.

Enes,rahat bir nefes verirken çocuğun kiraz dövmesinin olduğu kısma sert bir öpücük kondurdu.

"Beni çok korkttun Eray..Rejan annem telefonda 'Oğlum ölüyor' Diye bağırınca ne yapacağımı bilemedim...O kadar çok korktum ki,seni kaybetmekten..."Enes,başı kendisine dönen çocuğun alnına bir öpücük kondurarak yatakta aşağıya doğru kaydı.

Başını Eray'ın göğsüne yaslarken,Eray çocuğun kıvırcık saçlarını okşamaya başladı.

Enes,elini yorganın altına sokarak Eray'ın çıplak bacaklarını okşamaya başladı."Altına neden bir şey giymedin?"

"Üstüne neden bir şey giymedin?"Diye sordu Eray karşılık olarak.Enes gülerek elini çocuğun poposuna getirerek sıktı."Sen neden giymediysen,bende ondan giymedim."Dedi.

Enes,çocuğun kalçasından beline doğru çıkartırken başını kaldırarak dudaklarını kırmızı dudaklara sürttü.

Eray dudaklarını aralayarak, Enes'in kendisine öpmesine izin verirken titrekçe nefes aldı.

Öpüşmelerini derinleşirken,belindeki el yukarıya doğru çıkarak göğüs uçlarına geldi.

Kuzey yapma...

Hadi ama güzelim,çok zevk alacaksın.

Lütfen..Bırak.

Şttt...Kendini kasarsan zevk alamazsın.

Aklına doluşan anılar ile ellerini Enes'in göğsüne koyarak durdurdu."Bebeğim ne oldu?İyi misin?"

"İ-iyiyim...Yatsak olur mu?Burnum acıyorda."Enes başını sallayarak onayladı onu,Eray yatarken geriden başını göğsüne koyarak sarılan bedene sıkıca sarıldı.

SİZLERİ SEVİYORUM YOSUNLU HAMBURGERLERİM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SİZLERİ SEVİYORUM YOSUNLU HAMBURGERLERİM.

BERCESTE (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin