11-

5.8K 556 333
                                    

Eray,annesinin işte olmasını fırsat bilerek ders çalışmak yerine kadının kırmızı geceliğini,tüylü siyah terliklerini giymiş evde bir sağa bir sola koşturuyordu.

Bir süre sonra koşmaktan yorulup kendini koltuğa atmıştı,pürüssüz beyaz bacaklarını havaya kaldırıp gülüyordu tam o sırada kapı çalınca üzerindeki geceliği unutarak kapıyı açtı.

Karşısındaki Enes şok olmuş bir halde çocuğu baştan aşağı süzdü."Eray..."

Eray,üzerindeki geceliği alttan soğuk almaya başlayınca hatırladı.Hiç bozuntuya vermeden flörtöz bakışlarını Enes'e yollayarak,kapıya yaslandı, bir bacağını yana doğru açarak altına giydiği dantelli siyah kilot gözler önüne serildi.

Sıçmıştı,sıvıyordu....

Enes,bakışlarını hemen çocuğun gözlerine çıkardı."Eray...Ne yapıyorsun lan?"

Eray,dudaklarını yalayarak,parmağını Enes'in göğsüne değdirip aşağı doğru indirmeye başladı."Naber yakışıklı?"

Enes,kasıklarına doğru inen parmağı tuttu.Eray'ı parmağından çekip,içeriye sokarak kapıyı kapattı."Sen evde böyle mi dolaşıyorsun?"

Eray "Hoşuna gitmedi mi?"Diye sorarak beyaz bacağına şaplak attı.Enes'in gözleri şokla daha çok açılırken,Eray çocuğun yüzünde bir ifade görmekten çok mutluydu.

Bir süre öylece durdular,Enes boğazını temizleyerek hala kendisine flörtöz bir şekilde bakan Eray'ın dibine girerek,belini kavradı.

Bu sefer Eray şokla kalakalmıştı."İyiyim güzellik."Enes'in baştaki role ayak uydurduğunu fark ettiğinde otuz iki diş gülümsedi.

"Odaya geçelim mi?Sevişmemiz gereken konular var."Diye fısıldadı çocuğun dudaklarına doğru.Enes minik bir gülümseme ile kolunu çocuğun kalçasının altına getirerek,tek hamlede kucağına aldı.

Eray,ellerini geniş omuzlara koyarken belindeki elin, tutuşu sıklaştı.

Acaba hala rol mü yapıyorlardı?

Enes,kucağındaki çocuğun sırtını duvara yaslarken dudaklarını,kırmızı dudaklara sürttü.

Eray,titrek bir nefes verirken dudaklarını araladı.Enes,çocuğun alt dudağını dudaklarının arasına alarak emdi.

Eray'ın nefes alışverişleri çoğalırken, gözlerini kapattı.Enes,alt dudağı biraz daha emdikten sonra bıraktı.

Eray gözlerini açarak,kendisini koyulaşmış gözlerle izleyen Enes'e baktı."Artık...Çocukluk arkadaşlarından çok daha fazlasıyız...Sanırım."

.

Eray yatakta zevkle kıvranırken Enes onun göğüs uçlarını emiyor,ısırıyordu."Eray..."Kendisine seslenmesi ile "Hmm.." Diyerek inlemeye devam etti.

"Uyan.."Enes, başını kaldırarak çocuğa fısıldadı."Ne?" Anlamayarak baktı üzerindeki bedene."UYAN!"

Eray sıçrayarak uyanmış,başında dikilen annesini görmüştü."Anneee!Korktum ya!"Diyerek elini kalbine koydu.

"Ben sana kaç defa geceliğimi ve terliklerimi giyme diyeceğim?"Diye sinirle oğlunun saçını çekti.

Eray acıyla inlerken üzerindekileri değiştirmeyi unuttuğunu yeni fark ediyordu.

Enes,onu öptükten sonra gitmek zorunda kalmıştı.Eray'da odasına geçmiş yaşadığı olayı düşünürken uyuyakalmıştı...Rüyasıda malumdu zaten.

"Üzerini değiştir,yıkamaya at onları."Diyerek çocuğun saçlarını bıraktı ve odadan çıktı.

Eray,rüyasında gördüğü şeyin etkisinde kaldığı için, bacaklarını birbirine bastırdı."Hay sikeyim ya!"

.

"İKİ DELİ BİR ARAYA GELMEMELİYDİK!BELKİ DE BU KADAR SEVMEMELİYDİK!İYİ KÖTÜ ATIYORDU!VÜCUDA YETİYORDU!KALP İŞİ BİLİYORDU!DİNLEMELİYDİK-"

Banyo yaparken gözlerini her kapattığında korkunçlu karı görmek yerine Enes'i görmeye başladığı için yüksek sesle bağıra bağıra Serdar Ortaç söylüyordu.

Gözleri yanmasın ve kapatmak zorunda kalmasın diye başını arkaya yatırmış bir şekilde şampuanı arıtıyordu.

"ERAY!MANYAK MISIN OĞLUM?GECENİN BİR VAKTİ DUŞTA BAĞIRA BAĞIRA ŞARKI MI SÖYLENİR?MİLLETİ NİYE RAHATSIZ EDİYORSUN?"Annesinin bağırarak banyoya girmesi ile çığlık atarak eliyle önünü kapattı.

Annesi 'Ciddi misin sen?'Bakışlarını yollayarak "Önünü kapatıyor birde ya!Kaç yaşına kadar altını temizledim ben senin pakize!HII!!YOKSA SEN ATTIRIYOR MUYDUN?" Diye bağırdı.

"ANNE!MİLLETE MAL ETME İSTERSEN!!!AYRICA BİR İNSAN ZEVKLE İNLERKEN,NASIL BAĞIRA BAĞIRA SERDAR ORTAÇ SÖYLEYEBİLİR???" Çekmirdi Eray.

"NE BİLEYİM BEN BE!?SEN HER SANİYE SERDAR ORTAÇ SÖYLEDİĞİN İÇİN,BUNU YAPARKEN DE SÖYLERSİN DİYE DÜŞÜNDÜM!"Kadın altta kalmayarak bağırmaya devam etti.

"ANNE!GÖZÜNÜ SEVEYİM....Çıkabilir misin?"Eray,bağırmanın bir şeye yaramadığını fark ederek sona doğru sesini alçalttı.

Annesi oğluna şöyle bir baktıktan sonra banyodan çıktı.

Annesi oğluna şöyle bir baktıktan sonra banyodan çıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Dehşet bir smut yazma isteği var.....

Eray'ın üzerindeki gecelik bunun gibi ama kırmızılısından sksnzksnsxkxnxksnskxnxkds

Eray'ın üzerindeki gecelik bunun gibi ama kırmızılısından sksnzksnsxkxnxksnskxnxkds

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SİZLERİ SEVİYORUM SAKIZLI KAPKEKLERİM

BERCESTE (BxB) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin