🎄🎉 ~90.bölüm ~ Geziye gidiyoruz

184 17 48
                                    

| • ® şarkı önerisi [artık reklam yapmaya başlamıske } " Steampianist with triAxis " - the experiment - "

Yazar anlatımı ~

Slender man : NASIL ANAOKULUNUZ YANDI!?

Slender man karşında başka, bi okuldan gelen öğretmen ile konuşuyordu.

Öğretmen: Evet ve bir süre çocukların burada okumasını izin, vermenizi istemeye geldim...yangından bütün öğretmenler hastanelik oldu..burda kendi öğretmenleriniz ile çocuklara bakabilir misiniz?

Slender man gözlüklerini düzeltti ve iç çekti.
Slender man : Bakın durumunuzu anlıyorum ama çocukların burda göreceği egitim iyi olmaya bilir?...

Öğretmen: isterseniz söyle yapalım, ogretmenleri siz seçin. Çocukların burda güzel bir eğitim alacağından ben eminim.

Slender man : * çocuklar burda ölürse nah çekme isini zalgoya devredicem.* tamam peki, ben o zaman bugün dersi olmayan öğretmenleri buraya çagırayim..

Slender man telefonu ile the rake aradı, the rake okulun kapısı önünde bekçilik yapıyordu.

The rake : alo yüzbaşı sütlaç , ben taş kafalı?

Slender man  : isim takma konusunda sana daha nekadar söylemem gerekiyor!? Ben yüzbaşı sütlaç degilim! Ama sen beyni olacağı yerde taş olan birisin. O yüzden kendine koyduğun ad iyi!?....

Öğretmen slender man'e anlaşmamış gibi baktı. Slender man : Hahaha çalışanlarim ile çok samimiyim.izninizle

Slender man odadan çıktı.

Slender man : Beni iyi dinle Gerzek!  öğretmenleri odama yolla hemen!

The rake : tamamdır!

Slender man telefonu kapadı, tam içeri gireceği an telefon çaldı.

The rake : eem....

Slender man : ne yapacağını unuttun dimi?

The rake : Öğretmenleri yüzme dersi vericektim?..

Slender man alnına vurdu.

....
Offy, Zalgo , splendor man , trenderman,the rake
Ve singerman'. Hepsi tek sıra halinde duruyordu.

Slender man : evet öğretmenler bunlar?....isterseniz siz seçebilirsiniz?

Öğretmen : peki...şurdaki
*offy'i gösterir*

Offenderman: ben mi?...işim ne?

Slender mqn : anaokulu çocuklarına bakmak

Zalgo : BENİ SEÇİN! ÇOCUKLARI BEN ÇOOOK SEVERİM!

öğretmen: Tamam sizde sınıf annesi olabilirsiniz, ben çocukları getiriyim sizde sınıfta bekleyin.

Kadın koşarak çıktı. Diğer hocalar çıktı.
The rake : tebrikler Zalgo! Anne oldun!

Zalgo : evet iyi güzelde...ben çocuklara bakıcaktım...sınıf annesi oldum?...ben sınıfa nasıl bakıcam?

Slender man : Zalgo offy ile derhal sınıfa gidin ve o çocuklara düzgün bakın! Yoksa ikinizi'de öğütür ve yemek tuzu haline getiririm!!

Offenderman: anam sen tehdit etmeyi de bilmiyorsun. Bak şöyle dicen." eyer o çocuklara düzgün bakmasanız, ikinizi avon markalı ruj'a dönüştürürüm!"

Slender man ayakkabisini çıkardı, o sırada zaten hepsi odadan çıkıp gitmişti...

Zalgo anlatımı ~

CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin