Slender man anlatımı •••••
Bu salak Offenderman bale yapayim derken , bacağını incitti. Bale 'de bale başliyacam balenize!?
Hayır yani yapamıyor'da oda ayrı konu. Ambulans'ı aradık.Offenderman: aaa yetişin komşular!!!! Ahaa
Slender man : okuldayız salak ne komşusu!?
Yazar : sakin offy birazdan ambulans burda olacak.
Bloody p : bacağını çok oynatma
Ambulans gelir ve hemşireler gelir offy'nin bacağına bakar. Ve sedyeye koyarlar.
Jeff : offy!! Beyaz Işığı görürsen sakın gitme oraya!!
Slender man : sus lan! Un kafa!!
Jane : biz neyle gidecez hastaneye?
The rake : hmmm.benim bir fikrim var.
Yazar anlatımı • |∆|
Birkaç kişi ile ambulansın üzerine oturmuş gidiyorduk. Evet ambulans üzerinde gidiyorduk.Jeff : ahahha oh be ne rahat valla.
Yazar : rahat mı? Surda kaza olsa bokumuz çıkar hepimizin!
Zalgo : ambulansı üzerinde gidiyoz yazar en fazla ne olabilir yani?
Birden siren sesleri duyulur. Arkandan polisler takip etmektedir. Slender man uzuvları ile koşuyordu.
Slender man : hay ben senin fikrine the rake!
Jane : şimdi napacaz?
Liu : bana bırakın.
Liu ambulans 'ın şoför camına tekme attı ve camı kırdı. Şoförün üstüne oturdu ve ona kafa atarak bayılttı. Artık ambulans o kullanıyor.
Yazar : tamam Liu bizi gözden uzaklaştır sonra hastaneye götür!
Jeff : yaşa benim kardesim be!
Zalgo : bekle bekle
Der ve şoför camına yaklaşır Liu 'ya siyah gözlük uzatır.
Liu takar.
Liu : bu ne için?Zalgo : oğlum o kadar karizma yaptın bi gözlük takmaz isen ayıp edersin.
Ambulans hızla gidiyor du o sırada offy ne oldunu anlamaya çalışıyordu , yanina nurse Ann vardı.
Offenderman: aaa ann naber
Ann : iyi senden
Offenderman: bende iyi işte naparsın iş güç ile ilgileniyoruz. Şşh akşam boş musun?
Ann: *fuck ceker ve on koltuğa oturur* Liu hastanenin gizli bi arkası var. Benden başka kimse bilmiyor orayı, orası bizim gibiler için özel oraya gidelim.
Liu : tamam bana tarif et.
O sırada ambulans üstünde.
Masky toby'nin ağzına bir sürü waffle tıkar ve silah gibi kullanır onu, polis arabalarına waffle atarlar.
Masky : varya şu waffle bi işe yaradı sonunda.
Yazar : hala yaklaşıyorlar.
Ambulans sollama yapar. Yazar dengesini kaybeder ve ambulans'dan düşer ( Okuyucular : Aaa yazar gidiyor ap!?)
Jeff : LAN YAZAR GİDİYO!?
Slender man uvuzları ile yazarı tuttu ve sırtına koydu.
Yazar : oh..iyim iyim. Saol slendy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...