Slender man anlatımı ~
Bu katıksız mallar ile aynı havayı solumak zaten ayrı gerizekalılık benim için. Bide ben bunlar ile koreye geldim. Yarın sabah erkenden eve geri dönecektik, konser alanından zor çıktık çünkü bu , mal , salak zalgo bts üyesindeki kişiyi'de almaya çalıştı.
Otele geldimiz zaman rahatlicak gibi oldum ama sonra zaten Zalgo ile aynı odayı Paylaştığımı hatırlatınca biran anladım 'ki ben bu salak ile ayn havayı solumaya mecburum...
Zalgo : slendy korku film izleyek mi????
Slender man : ben zaten seninle geçirdim her dakika korku filminde gibi hissediyorum!
Zalgo : ayyyy slendy yaaaa
Slender man : sana laf ta sokulmuyo!? Artık her boku iltifat olarak algıliyorsun!?
Ben direk yattım.
Offenderman anlatımı ~
Dükkan bulmuştum sonunda. Dukkan sahibini aradim ve hemen satın aldım. Sonra hemen 'de turkiyede 'ki çalışanlarımı buraya gelmelerini emir ettim. Ve dukkani hemen topladık.
Ve iste sonunda koriz gelinlik korede'de var. Hemde korece okunuşu
Korize gelınlik, cok güzel gercekten. Hatta hemen birkaç müşteri bile geldi.
Ama daha bu başlangıç!? Paris , Rusya , amerika heryerde koriz gelinlik olacak.Liu : bunların hepsini sesli soyledinin farkinda mısın??
Offenderman: ne!? Cidden mi? Ben içimden konuşuyorum sanıyordum.
Liu : * kitap'a döndü * bir gelinlik için çok fazla abartiyorsun bence offy
Offenderman: NE!? ABARTMAK MI!? BEN BİR İŞ ADAMIYIM... YARIDA KADIN!
GELİNLİK SIRADAN BİRŞEY DEĞİL LİU EFENDİ! SENİNDE KARIN OLUNCA GELİRSİN BENİM MAĞAZAYA BEDAVA ÇIKARIM SANA HEEEELiu : ...
Yazar anlatımı ~
Gece olmuştu herkez uyumaktaydı. Birden bjre Offenderman ayaklandı
Bad boy sesiyleOffenderman: biri dükkânımda...
Liu esner, ve Offenderman'e bakar.
Liu : ne?
Offenderman şapkasını kafasına geçirir. Ve yatağın altindan sopa çıkartır.
Offenderman: ekipi toplayıp hemen gelicem...
Liu : yatağın altında ne zamandan beri sopa var?
Offenderman: o sopa degil * der ve kapiya havalı bir şekilde yürür sonra biran liu'ya hizla döner* o yakup
Offenderman odadan çıkar Liu ise geri uyur. Offenderman önce slender man ve Zalgo"nun odasına dalar.
Slender man : hay bismillah!?
Zalgo : HAYIR FAİK SENİ ŞIMARTAMAM SLENDER MAN İLE İLGİLENMEM GEREK!?
Zalgo birden acar gözünü , slender man ona mal mal bakmakta ama offy ciddi.
Zalgo : oh rüyamış.
Slender man : salak
Offenderman: Zalgo kalk! Biri dukkanimda. Ayak seslerini duyabiliyoru!.
Slender man : senin sesine ne oldu? Bide nasıl duyabiliuorsun? Dükkânın taa meydandan!?
Zalgo ; macera varsa hep seninleyim !
Offenderman ve Zalgo odadan koşarak çıkar.
Slender man : pü sizin kalıbınıza *der ve uyur*
The rake ve lj 'nin kaldi odaya dalar lar.
L,j : OROSPU!!
The raje : ne ne oluyo!?
Offenderman: the rake acil bi durum.
Zalgo : birisi offki 'ni dükkânına girmiş?
The rake : hii vay alçak erif!
Giderler jeff'in odasina.
Jl: hhahhaha salak *uyur*
Zalgo jeff 'in yakasında tutar sallar
Jeff : yaaa nolduuuu
The rake : kalk jeff birisi koriz gelinlige
Offenderman: korize
The rake : birisi korize gelinlie girmjs!?
Jeff: tamam gidek o zaman
Derler ve koşarak elerinde sopalar ile ağır bir müzik eşliğinde giderler.
Rock star" koriz gelinlik önünde durular. Kapı açıktır. Offenderman iceri koşarak, bağırır!Offenderman: KİM GİREBİLİR HE!? ÇİK ORTAYA!!
Önlerinde 4 kisi var ama karanlikta gözukmuyorlar. Kafalarinda siyah !kar maskesi vardir.
The rake temke atar,
Offenderman tükürür
Zalgo sopa ile vurur
Jeff bayilinca hepsini bağlar.Jeff : evet bakalim bu gizemin arkasindaki kişiler kim?
Zalgo 1.adamin başını acar.
Jeff. Zalgo . offy .therake: CAN YAMAN?
The rake 2.adamın maskesini açar.
Jeff. Zalgo . offy .therake : BÜLENT ERSOY?
Offenderman 3.adamın maskesini açar
Jeff. Zalgo . offy .therake : HARRY POTER!?
Zalgo 4.adamın sonuncundakini acar
Jeff. Zalgo . offy .therake : DEMET AKALIN!?
Offenderman : siz?? Siz ne istediniz benim dükkânımdan?
Bülent ersoy: yeter! Açım ben aç!
Demet akalın: biiz burya gedik sonun barani alacaktık
Harry potter: gelinlik dükkânınin altinda gizli bir maden var. Onun icin burdaydik.
Can yaman : ama siz işe burnunuz sokmasaydıniz bunu başarıyo olacaktık?
Jeff : polisler birazdan burda alacak?
Hepsi : guluyor
Zalgo : scooby dubi doooo
O sırda disarda onlara mal mal bakan Slender man ve yazar.
Slender man : gidelim mj?
Yazar : evet evet olur.
Devam edecek ' ~
SELAM OKURCUKLAR!!
KOCAMAN BİR AİLE GİBİ DEGİL MİYİZ!?
YENİ GELENLER VARSA ONLARA DA TEŞEKKÜR EDERİM OKUDUKLARİ İCİN SİZİ SEVİYORUM
LÜTFEN YORUM YAPMAYİ VE OY VERMEYİ UNUTMAYİN CANLARİM.😂😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...