Yazar anlatımı ⚠ -^-
Zalgo , the rake , Offenderman ve jeff Slender man 'ni bulmak için bir dedektif gibi heryeri inceliyordu.
The rake yeri yaladı ve bir tatımcı ses tonu ile.
The rake : hmmm 200km yol, benzin soğuk, araba kokusu taze
Jeff : bunları sadece yeri yalarak mı anladın?
The rake : tabiki ben bir uzmanım
Zalgo : o zaman nereye gitmiş?
The rake yolu işaret eder.
The rake : burdan dümdüz gitmiş! Kırmızı beyaz köfte piyazın oduğu sokkakta! ( ümraniyede halama gelirken hep o köfteciyi görüyom o aklıma geldi.😉)
Slender man anlatımı 🎬 -
Akasya beni evine davet etti ve beraber kahvaltı ettik, ilkez bi okul günü rahat olmuşdum. Kalkarkalkmaz malların yüzünü görmektense akasya'nın yüzünü göreyim daha iyi.
Slender man : kahvaltı çok güzeldi eline sağlık valla,
Akasya : afiyet olsun,şey ben hemen hazirlaniyim sonra gidelim olur mu?
Slende man : tabi tabi bendr o sırada bunları falan toplarım.
Akasya odasına çekilince bende bulaşıkları yıkadım.
Yazar anlatımı -
Offenderman: burası mı?
Akasya'nin evinin önünde duruyorlardı. Zalgo bahçe duvarının ötesini görmek için, zıplıyordu.
The rake : evet burası , slender man'nin parfümünü nerde olsa tanırım!
Jeff : tamam'da Slender man burada ne arıyo?
Zalgo : girip bakıcaz!
Offenderman onları tek tek duvarın ötesinden iter, ve kendide gelir.gizliden evin camından bakarlar ve slender man'i bulaşık yıkarken görürler.
Offenderman: neden bulaşık yıkıyo?
The raje : ve neden başkasının evinde?
Jeff : ve neden başkasının bulaşığını yıkıyo?
Zalgo : ve neden?...yok yine bulmadım..
Zalgo : hadi içeri gidelim ve bakalım.
Jeff : bekleyin yazara mesaj atacam.
O sırada sınıfta ☀
Herkes sınıfta idi,ve dersin başlamasını bekliyorlardı. Slender man hala gelmemişti.
Jane : off neden kimse yok? Zalgolar nereye gitti?
Liu : onlar slender man'i bulmaya gittiler.
Yazar : onlar nasıl bulucak slender man 'i-
O sırada mesaj gelir.
Yazar : jefften mesaj geldi?
Liu : ne diyo?
Yazar : " yazar slender man'birinin evinde bulaşık yıkıyo?" ne!?
Jane : ppff acaba bunlar başka beyaz , kel , takım elbiseli birini slender Man' e mi benzettiler?
Yazar : jeff konum attı?aaa bu akasyanın evi?!
Liu jane : :ne!?
O sırada - 🃏
Slender man bulaşıkları yıkamış ,ve koltukta oturuyordur. Herkez camdan içeriye iniş yapar.
Slender man tabiki bunları görür.Slender man : sizin burda ne işiniz var öküzler?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...