• zaman geçisi •
Yazar °
Okulun bahçesi birsuru insan kaynıyordu, hava sicakdi. Karne günüydü, artık mezun olma zamani gelmişti.
Jeff ':*sümkürdü liunun uzerine* "sonunda bu lanet okulu terk ediyorum!
Jane :*goz devirme* " slenderman senden kurtulmak istediği için seni geçirdi, yoksa sınıf tekrarı olucaktin.
Jeff : Çeneni kapa ve zekami kiskannn
Jane : olmayan şeyi nasıl kiskaniyim
Ej : vurdu gol oldu
Toby : hahahahahahah cry j-jeff
Jeff : ağzına diploma sokmadan sus toby
Slenderman anlatimi |
Kravatimi duzelttim ve rahat nefes aldim, sonunda okulun gerizekali beyinlerinden kurtulma aniydi.
Yeni zeki öğrenciler için yer acmak gerek sonuçta.Offenderman bana dogru yaklaştı, ayağında kirmizi topuklu ile gotunu saga sola kıvırıyordu. Allah belami verseydide bununla kardeş olmasaydım. Ailede bi tek ben düzgünüm heralde.
Offy : yuzde yuz enerji bu nasil sinerji. Tek tek ediyorum hater’larımı alerji Umurumda mı? Değil hiç
Hanginiz ikinci Allah’ın lütfu bana bitmeyen bu enerci *gay voice*Slenderman : Offy sana kaç kere insanca konuş demek zorunda kalicam?
Offy : yaaaağ Sacmalama Engiiiiinn
Slenderman : Ya illahe illallah
Yazar anlatim •
Slenderman kürsüye öğrencilerin onune çıktı, herkes alkış tuttu. The rake islik caldi.
Zalgo fulut çaldı.Zalgo : My man ya MY MAN!!!
Jeff : normal kelime adam işte amk
Lj : jeff varoluşunu sorgulas amk hahah
Slenderman öksurdu.
Slender Man : evet...bu okul senemizinde sonuna gelmis oldk. Eminim herşey güzel gidicek! Unutmayın gelecekte harika isler yapacaksınız.
Zalgo : evet! Ve tek sebebi slenderman.
Slemderman : *oksurdu* herneyse.
Lafı fazla uzatmicam. Okulumzda malesef 1. Yok ama...Sayın acun Ilıcalı burda okulumuzdaki öğrencilere madalya takmak istedi.Acun one cikti.
Offy acunun yaninda herkese öpücük atıyordu.Masky : buda kendini main karakter sanıyor
Hoodie: hayir daha cok kdrama
Lj : hayır daha çok onlyfans
* sessizlik*
Acun : evet. Bu yilin en sikim sonik flüt ödülü! Sayin ZALGO!
Zalgo : *siyah gözlük tattı ve herkese havali el salladı. Sahneye cikti* saolun saolun canim hayranlarım. Tursu kurularım!
Offy : kondom kılıklılarım!
Slenderman offy nin agizini kapadı.
Acun madalyayı zalgoya taktı, herkes alkışlar.
Slenderman içinden: "keske kendimi asabilsem"
Acun : hmm evet, şimdi yılın en çok kufur ile cümle kuranı! Lj!!!
Lj : hay amk harikayim!
Ben : slenderman sabrı kalmicak sanırım.
Liu : bence bu yüzden kel
Jeff : tich sana yakıştı mi simdi varos kardesim benim.
Lj sahneye çıktı acunla el sıkısti ama fazla salladı ve adami öğreciler arasına atti.
Lj : Herkese büyük amkler!! Sikseler bukadar harika ödüle lâyık olamazdim. Saolun !!
Slender Man : rake ambulans i ara sanırım acun iyi degil. *lj ye sinirle döndü*
AMK mali! Hayir ben anlamıyorum acun daha ayrı mal olmus size got kadar madalya veriyo, sanki yaptınız seyler Harikaymis gibi!?
The rake : e efendim-?
Slenderman : biri desen sabah gelio EnErcİi ( yapmacik ses ile) diye bağırıyor!! *offy i gosterir*
Offy : Sacmalma engiiiinn
Slenderman : Allahim bunlar cahillik icinde mi yuzuyordu.
The rake : ehm...slender-
Slenderman : bi saniye rake görmüyor musun, su mal zingildak kafalilara sövüyorum!
Zalgo : ney ney zingil-
Jeff: yok, zingigiladak dedi
Offy : zonguldak dedi bence
Slenderman : ebesjnin nikahi.
The rake: efendim..
Slenderman : Ne var!ne çocuk ne!?
The rake : ambulans in numarasi neydi..
*herkes sessiz
The rake e bakar. Acun aci ile sizlaniyor*Acun : Dominik i üstünuzue döşicem...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...