| 64.bolum | ~ SLENDER MAN 'NİN ÇİLESİ 'UZUN ANLATTI '

358 33 1.7K
                                    

Yazar anlatımı ~

Bu günde zor bir gün olacak gibi , herkes sabah okula geldi. Slender man öğretmenler odasında gazetesi ile ilgileniyordu. Oda biliyordu 'ki bu günde illa bir malığa imza atacaktık.

Splendor man : günandıiiiiin

Trender man : goodmorning bro

Slender man : günaydın.

Splendor man : of anam of. Dün bir sınıfta yemek dersi işledjk. Sufle yaptık!!

Slender man : hmm. Ne güzel.

Splendorman : keşke sizin siniftata birşeyler yapabilsek? ( keşke 😄)

Slender man : ya bunlara ne kadar söylelersen söyle, beyinleri algılanıyor? Çünkü yok?!

Splendorman : evet. Haklsn

İçeri offy girer. Elinde kahvesi vardır.

Offenderman : naberrrrrrr

Splendor man: iyidir! Seni eşofmanlı görmek beni rahtalattï.

Offenderman: evet ya. Dünkü elbise basenlerimi çok büyük gösteriyordu zaten. Bana kırmızı lazım aslında ya.

Slender Man : ...Yada boşver ya. Hiç sana dil dökmeyecem, çünkü zaten anlamayacaksın. Bende kendimi hiç yormiyacam. ( 😂😂😂)

Slender man kalkar.

Slender man : neyse. Ben derse gidiyorum.

Biran önüne the rake çıkar.

The rake : derse gidiyorum deme!! *başını yere eyer * Dul kadınsın. Yanlış anlarlar.

Slender man : * oflar* rake. Şimdi sana elimin  tersi ile çarparım. Çarpılmışa dönersin. Yüzün kayar!

Slender man sınıfa erken çıkar. Masasına geçerek, gazetesine odaklanır...

~ Ders zamanı ~

Slender man : Evet. En son bitkiler 'de kalmıştık. Bitkiler canlıdır ve-

L.j : bekle! Bekle! Bitkiler canlı mı!!?

Slender man : evet salak, niye şaşırdın??

L.j : hocam olamaz! Bitkiler canlı olamaz! Kanıtlayadabilirim hoçaaam!!

Slender man : iyi gel kanıtla bakam.

Ben d : l.j nasıl kanıtlayacan !?

L.j : sen işi bana bırak çilek kokusu!! ( 😂😂😂ney?)

L.j tahtaya geçer. Acaba nasıl kanıtlayacaktır?

L.j : şimdi. Bitkiler canlı olamaz, neden çünkü onlar sadece cicek. Ve. Ve onlar bize oksijen değil! Küfür verir, yani biz küfür soluyoruz! Oksijen değil!

Herkes tuhaf bakar.

Jeff : ben ikna oldum!

Liu :😐

Jane: ciddiden mi?

Masky: zırva...

Pupputer: ben anlamadım ya?

Toby : bende ikna oldum!!

Hoodie: seni çektim l.j bakanlığa atacam!!

Ben d : of of...

Slender man : l.j... Yani şimdi ben senin dediklerinden
Bunu çıkardım. Slender man beni rencide etsin. Beni sövsün. Bana herkezin içinde salak, mal desin. ?

CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin