Slender man anlatımı ~
Sonunda şu istekler ve sorular bitmişti, yani son kısım çok tuhaftı. Ben neden bi taş'a bebek dedim 'ki. Benimde sonunda kafa gitti. Hepsi şu yazar ve istekleri yüzünden. Gerçekten yorucuyudu.
Yazar gitmeden önce bize neler yapmamız gerektiğini söyledi. Neymiş ben , Jeff, Zalgo , the rake ve offy matematik kursuna gidecekmişiz. Hahaa gülem bare!
Böyle saçmalık görülmedi. Matematik kursunun olduğu sınıfa gittim. İçeri girdim zaman , Zalgo ve offy gördüm. Jeff ve the rake gelmemişti.Zalgo : hoşgeldin slendy!!!
Slender man : hiç konuşma Zalgo!
Zalgo : buda habire atar yapıyo ya?
Offenderman: aman boşver kız. Bekar diye böyle o.
Slender Man : sen çok biliyon?!
Offenderman: tabi bilirim bro ben koriz gelinliğin mankeniyim!
Yerime geçtim. Zalgo ve offy birbirine oje sürüyordu.
Allahım!!Zalgo : kız pembe sür bana!
Offenderman: tamam. Ama sende bana, mavi sürcen he!
Zalgo : hahaha tabi yani?
Offenderman: slendy sende ister misin?
Zalgo : slendy'e kırmızı oje yakışır se*i olur yani.
Slender man : *kafasına kitap atti* Salak! Siz neden?
Kadınlar gibi oje sürüyonuz? Cinsiyet değiştirmeye mi karar verdiniz'de benim mi haberim yok?!Offenderman: ya bu kız bi alem ha. Slendy'cim. Sadece kadınlar oje sürmez taammı
Slender man : bu bilgi için teşekür ederim sayın gerizekali!.. Jeff ve rake nerde?
Zalgo : onlar lavaboda tırnaklarındaki renkleri beyenmediler , bizde aseton verdik lavaboda temizliyorlar. ( jsjsjjsjs aferin onlara )
Slender Man : ya sabır!..
Jeff ve the rake sınıfa girer.
Jeff : aaa slendy sen geldin mi?
Jeff ve the rake girer girmez ağır bir aseton kokusu ile karşılaştım.
Slender Man :offf ne bu koku ya!?
The rake : asition!
Offenderman: ya okul çıkışı AVM 'ye gidek mi!
Zalgo: olur valla!
Yazar anlatımı ~•~
Matematik kursu bitmişti. Slender man 'de odasına giderek, gazete okudu. Birkaç saat geçti aradan. Okul çıkışı olucaktı yakında. İçeri biran Jane ve Jeff daldı. Slendy korkudan kahvesini püskürtür.
Slender man : noluyo ya! Dingonun ağırı mı! Burası?!
Jeff : dingo?
Jane : slendy biz, Zuhal topal sofradaya katılcaz!
Slender man : neden?! Amaçsızlıktan olmayan beyniniz mi yandı?!. ( jajsjsj)
Jeff : ya öylesine katılcaz işte.
Slender man : banane! Tuvalete düşsen ' de bana mı söylicen!?
Jeff : zor bir durum'da olursam söylerim.
Jane : bak slendy. Sadece... Bize yardım etmen lazım.
Slender man : halla halla?!
Jane : zuhal topal bizi almadı. Bizde onu kaçırdık ve onun yerine offy'i koyduk.
Slender man : eee benden ne istiyorsunuz!?
Jeff: sende... Bizimle offy geliyor diye , zalgo ve rake 'de gelicek ve bir sorun falan çıkarsa sen düzeltir sin.
Slender man : neden herşeyi benim düzeltmem gerekiyor... Off tamam. Ama sadece tv 'de daha fazla rezil olmayın diye. Acıdım size. ( şapşik slendy!)
Okul çıkışı korona önemleri yüzünden koyulan eve geldiler. Set falan hazırdı.offender man zuhal topal kılığına girmişti. Onun peruğunu falan takmıştı.
Slender man : tabi canım. Kadın olmak için can atıyorsun resmen.
Offenderman: * içindeki sudyeni tuttu * bak bendede var. Hhahahahahahahahah
Slender man : pislik ya...
Jeff : ha slendy. Sen sorun olursa düzelt. Ben offy-
Offenderman: offendertopal
Jeff : offendertopal ile konuşucam. Sohbet edecez.
Kameralar jeff ve offy çekerken. The rake ve Zalgo evde geziniyordu, dans edip tik tok çekiyorlardı.
Slender man : lan!
Zalgo : Lan mı!?
Slender man : he lan!
The rake : lan deme lan babam kıziyo lan kelman!
Slender man : salak! Salak! Salak! Bir rahat durun! Zaten saçma dertlerle uğraşıyorum.
Zalgo : * fortine dansı yapar * oh yeah!
The rake : * el akımından yapar * çın çın çınçın cin
Slender man : *zalgoyu poposu ile iter * *iki elini yumruk yapip direksiyon akımı yapar* Boom!
The rake : pakize Kız o nasıl hareket
Slender man : ben napiyorum lan!? ( kimse bilmiyo slendujsjsjjs)
Jeff: MUTFAK YANIYOR!!!!!
SLENDER MANN: ALLAH BELANİZİ VERSİN!!!
DEVAM EDECEK •
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...