Yazar anlatımı/∆/
Zalgo : Ne fikri geldi!!!
The rake : dün gece o ses Türkiye izledim!!
Zalgo : ha? Hangi o ses? Çiğköfte olan mı acun'lu olan mı? ( yok hıyarlı olan jsjsjjs)
The rake : acun'lu olan!!
Zalgo: he nolmus?
The rake : bizde mi oses Türkiye yapsak adi'da O SES CREEPYPASTA!!
Zalgo: o ses bu ses değil bence! Ama tamam bu çılgın bir fikir ve ben çılgın fikirleri severim!!!
The rake : hadi o zaman , slender man 'e haber verelim!
Zalgo : bekle... Bence bütün öğretmenleri toplayalim!!
( valla hayatimda böyle Gerzek bir muhabbet görmedim jajjsjsjs)
Zalgo ve the rake bütün öğretmenleri , öğretmenler odasına toplar.Slender man : yine ne oldu başkalaşmış salaklar!! Yine okulu mu yıkdınız. Ha dur Zalgo yine okula araba getirdi. Yada okula meteor çarpacak!!
The rake : lan adama bakya. bi gaza gelme lan!!
Slender man : tamam sakinim.
Trender man : neden topladiniz bizi?
Zalgo : aklımıza çok güzel fikir geldi! Bu fikir sayesinde okula parada gelir, öğrencide.
Slender man : dinliyorum!
The rake : okulda o ses creepypasta !!
Herkes boş boş bakar.
Slender Man : lütfen bana çiğköfte , satacağımızı söyle...
The rake : hayır
Zalgo : ilk bende öyle sanmıştım.
The rake : şarkı olan o ses !! Bizde okulda yaparsak çok iyi olur! Ben acun ile konuştum. Sahneyi bize kiraladi.
Slender man : lan angut ! Adam taaa dominikte!! Sen nasıl kiralatin.
The rake : aradım!
Trender man : hmm aslına good fikir. Sencede değil mi? Bro
Slender man : hmm... En fazla kulaklar g*t olur. Ama denemekten zarar gelmez.
Zalgo : en son bunu , yerli malı haftasında'da söylemiştin ha noldu 10 kisi hastanede yatıyor?
Slender man : sen sus be!! Neyse... Tamam ama jüriler kim olacak?
The rake : onu bana bırak... Jüri seçimi benden sorulur...
Offenderman : ben ben!! Ben jüri olmak istiyorum!!
The rake : hmm... Tamam sen murat boz ol!!
Slender man : bu... Aha bu... Bu murat boz ise ben can yamanım lan!
Hekrez : 😒
Slender man : tamam değilim ama yinede bu murat boz 'un mutasyona uğramış hali!!
The rake : şimdi... Sırada... Ha slendy sen!! Sen beyaz ol
Slender man : ne!? Ben neden beyaz oluyom !?
The rake : çünkü beyaz'sın!! ( müp cevap 😂👍bu cevap'a bir vote ve yorum hsjjsjsjshjs)
Slender man : Ya sen ne kazar zekisin ya. Zeka fışkırıyor âdeta. Son zeka kırıntısınıda bana bu cevabı vermek için kullandın, ya ne diyim ben sana.Zekana tükerem senin!! ( bu cevaba bol gülemeler alalım çünkü ben gülme krizine girdim lanjsjsjjsjs .😂😂😂😂😂)
The rake : saol eksik olma. (😂😂. 🌎💥=dunya patladı)
Zalgo : eee kabul ediyor musun? Hem televizyon'a çıkacaz!!! Bundan daha güzeli varmi?
Slender man : evet ya , bütün dünyaya rezil olmak bundan daha güzeli var mı!? ( müp cevap jsjsjs)
Tender man : bence dene abi.
Slender man : tamam!
The rake : sana beyaz 'in kayafetlerini ve onun nasıl biri olduğunu öğretecem! Sana 'da offy.
Offenderman : ben biliyorum zaten! Siyan deri ceket giyecem ve cool olacam.
The rake : şimdi biz Zalgo ile gezip diger jüriler seçegiz.
Slender man : acun kim olacak?
The rake : bak ben onu unuttum...
Zalgo : sen ol! Rake
The rake : heee ben acun Ilıcalı!!
Slender man : tam adamı oldun he!
The rake : lan Zalgo!! Sende seda sayan ol lan!!
Zalgo : ana doğru lan! Zaten herkes beni ona benzetirdi! ( 😂😅 valla mı lan!?)
Slender Man : o benzetenler kim ben onları göz doktoruna götürürüm bizzat masrafları , benden!
Zalgo : geriye kaldı hadise?
The rake : o kim olacak?
Trender Man : ben olurum!
Slender man : Lan aramızda bi zeki daha var diye ne kadar çok , seviniyordum. Sende kadın olmaya çok merakli çıktın!
Trenderman : napiim benim kaderim bu kids Man!!
Slender Man : ya sabır!!
Sonunda bütün juriler seçilmişti. The rake kameralamanlar ayarladı.
Herkeze o ses creepypasta duyuruldu.
The rake : Jane sen kulüsteki kadin olcan, hani şarki söyledikten sonra , şarkı söyleyen kişi ile konuşan!!
Jane : tamam... Olur😧
Aradan gecen 4gunun ardından herşey, hazırdık.
Bütün cpler salona dolmuştu.
The rake Ilıcalı kendi yerine geçtiThe rake Ilıcalı : O ses creepypastaya hepiniz hoşgeldiniz!!
Herkes : 👏👏👏👏👏👏
The rake Ilıcalı : önce , güzel mi güzel jurilerimizi çağıracagiz! İlk jürimiz! Yakışıklı mı yakışıklı, Offenderboz!!
Offy gelir herkeze el sallar.
Offenderboz : selam selam , evet burada olmak benim icin çok güzel birsey! Sanada selam rake!!
The rake Ilıcalı : hoşgeldin offy cim... Seni yerine aliyorum ve sıradaki jurimizi aliyoruz. Zalgo sayan!!
Zalgo sayan : merhaba canlarim! Bu gün herkekz bana gelecek bana!!
The rake Ilıcalı : sende hosgeldin zalgocum otur bakalim... Şimdi en sevdigininiz komedi adami slendertürk!!
Slenderturk: merhaba, merhaba...
The rake Ilıcalı : hos geldin slendy! Yine ayni beyazsin yine ayni renk he jjsjsjsjjssjsjsj
Herkez : 😂😂😁😀👏👏👏👏
Slendertürk: evet , evet buraya gelmek bir zevk doğrusu!
The rake Ilıcalı : tamam. Şimdi karşınızda!!! Trenhadiseman !!!
Trenhadiseman : selam selam!!! ( adi bilerek öyle yaptım)
Devam edecek!!!
Acaba neler yaşanacak!!!!😍😍😍😍😍😍😍😙😗😙😗😘😗😛😒😍😙😘😗😛😞😍...
......
...
Vote!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...