Yazar anlatımı | ( medyadaki yeni resmim. Bazi yeni resimleri görmek için 👉 JEFF_6THE_KİLLER 👈
İnsatgram hesabini takip edin )
•••••••••••••••••••••Zalgo koşar adımlar ile okula koşar, arkadan slendy gelirken. Zalgo bağırır.
Zalgo : slendy ekmek var mı!!?
Slender man : neyim ben İHE miyim!?
Zalgo : aç istersen paraya para demesin!
Zalgo öğretmenler odasına girer. Ama offy çoktan tavayı sıyırıyordur.
Slender man : aha bak demedim mi tavayı yer diye.
Adam yukardan bağrıyor gelin yiyin diye. Bi 1sn de yemiş.Offenderman : ya napam açtım!
İçeri the rake girer. Elinde puset vardır.
Pusetin içinde bebek.!?Trender man : Zalgo!? Bu çocuk ney!?
Splendor man : ayy Zalgo sen işe çocuğunu mu getirdin.
Slender man bebeğe bakar.
Slender Man : splendor man bi cocuga bi rakeye!
Bu çocuk rake'nin hangi genini almış. Ama şükür ki almamış.Zalgo : anamm sen tatlişş bisoysin!!!
Slender Man : biraz uzaklaş Zalgo 'da çocuk seninle ayni zekaya sahip olmasın!
Zalgo : doğru...
Offenderman yaklaşır.
Offy boş tavayı bebeğe gösterir.
Offenderman : sende yiyecen mi?Slender man : he yiyecek offy cocuk senin gibi salak boş tavayı yiyecek! Bide kac yasinda bebek daha dışı çıkmamış. Sen hala yemek yedirme peşindesin.
Zalgo : agucuk bugucuk!
Slender man : Zalgo seni anan nasıl büyüttü lan!!
Zalgo : valla hic hatirlamiyom
Slender man : hatirlasan sasacam zaten. Neyse the rake sen nerden buldun bebeği.
Zalgo : nerden biliyon belki çaldı!
Slender man : herkez sen değil Zalgo
The rake : biri okulun kapısı önüne birkmis.
Offenderman : bizim okulu camiyle karıştırmışlardır.
Slender man : hmm... Ve bebeği sen. Ben once ders'e girem sonra. Polis ararim
Zalgo : sen ders'e gir biz bakariz çocuğa... Ana acaba cinsiyeti ney bunun. Rake bir çocuğunun popisini aç.
The rake: bwn baktim erkek bu.
Zalgo : ah adi küçükzalgoJunior olsun.
The rake : yok istersen adi Zalgo 2 olsun!
Slender man : hayır! Susun bi!
Offenderman: kıskandı yav hadi tamam tamam adı büyükslendy'nincücük versiyonu olsun
Slender man : adi hicbir bok değil!!
Zalgo : off surda ağız tatinda bir isim koydutmadın!
Ver işte biz bakak polis gelene kadar.Slender Man : polis gelen kadar çocuğa salakligini bulastirirsin!
Slendy bebek ile beraber sınıfa çıkar. Hwrkez slendy i görünce alkışlar. Slendy mal mal bakar.
Ben d : * ıslık çalar * Ooooo helal be!!
L.j : amk Aferin slendy!! ( 😂ney?)
Slendy : susun lan!!
Herkes susar. Jeff elinde nazar boncuğu ile gelir.
Nazar boncuğu bebege takar. Slendy'e bakar.Jeff : allah bağışlasın slendy allah anali babali büyütsün... 'De... Slendy bu çocuk anasina cekmis heralde baksana ten rengi beyaz değil... Bide gözü, agizi var... Full anasi yav. Erkek bide. Adi ney.
Slender Man : bu benim çocugum degil!
Jeff : ... Hiç sasirmadim. Zaten senle evlenin cileside senin gibi büyük olur.
Herkes : 😂😂😂
Slender man : geç yerine jeff!!
Jeff yerine gecer.
Slender man : evet. Bu bebeği birileri okulun kapısı önüne birakmis... Birazdan polisi arayacam... Neyse suan serbest siniz. Ha jeff sana verdim herobaby duruyo mu?
Jeff : Evet
Slender Man : ver bi tane bebek yesin.
Jeff : penim!
Slender man ama bak o kardeş kardeşe 'de paylaş
Jeff bir tane herobaby verir. Slendy bebeğe yedirir iken. Bebek slendy 'e yediklerini tükürür.
L.j : iyyy
Jeff : hocam...bebek kustu😐😐
Slender man : kör değilim jeff!!
Jeff : tamam.😐
Slendy : ben bi elimi falan yıkam. Jeff bebeğe göz kulak ol!
Jeff : hocam bebeğin gözü kulağı yerinde ben neden göz ve kulak oliyim.?
Slender man : jeff! Beyin yetersizliginden hastanelik olacan sus jeff!!
Slendy lavaboya gider. Aradan 10dk gecer.
Slendy sınıfa girdi an, gözlerine inanamaz!?DEVAM EDECEK!?
Acaba neler oluyor sinifta!?
- tahmini olan var mı?! -
O zamam yoruma koşun hadi!!Yb de görüşürüz!!👍💋💋❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...