Offender man anlatımı -
Tahta masamda oturmuş, köpüklü nesscafe mi yudumluyordum. Harika bir iş günüydü hemde ilk günüm. Durun durun, size en baştan anlatiyim en iyisi----
Yazar anlatımı √Sabahın erken saatlerinde , herkez okula gelmişti. Yine asla kesinlikle normal geçmeyecek bir okul günüydü.
Bizimkiler,: jeff, the rake , offy ve Zalgo kantinde oturmuş meyve suyu içiyorlardı.
The rake : çok hawliyiz yha!?
Zalgo : Aynen brrroooo
Jeff : ayh- meyve suyu kafa yaptı çok içtik bea.!?
Offenderman: Aynen, ben valla daha içemem kiloma dikkat etmem gerek.
Zalgo : bende içmeme, sarhoş falan olurim allah muhafaza falan.
The rake : evet çok sıkıntılı ya.
Slender man bahçeye çıkar yanında masky , hoodie ve Toby ile. Slender man bizim mallara bakar ve maskyleri göreve yollar. Onların yanına gider.
Zalgo : slendy buraya geliyor.
Jeff : sarhoş taklidi yapak!
Slender man onlara yaklaşır.
Slender man : kuru üzüm amibleri! Napıyorsunuz yine!?
The rake : ahyeheds ! Biz çok içtik sleyhnk!
Slender man : lan allah aşkına kafanla g*tun yer değiştirdim desen ona inanirim bu dedine inanmam!
Jeff : Niye sleydh buz sarhoh olamaz mıyız!?
Slender man : olabilirsiniz ama meyve suyu ile olamassizin Terli bebek bezleri!
Offy : aga be anladı?
Slender man : anlamak için zeki olmaya gerek yok!
Zaten okulun psikolojisi bok gibi! Hepside sizin suçunuz!Slender man anlatımı ------
Masky 'nin yanına gittim. Bu mallarla konusa konuşa mal oldum. Gerçekten meyve suyu içerek sarhos olduklarını düşünmeleri , cidden keşke beyin nakli olsalardı!!
Masky : slendy dün dosya getirecektin?
(Dün)
Akasya : senin işin yok mu?
Slender man : yokya? Vakit ayirabilirjm sana.
*akasyayi öper*
Film izlemeye devam ederler)(Şimdi)
Slender man : haaa dosya....ehmm unutmusum! Hoodie e söyle getirir odamda olucak.
Yüzük atesler içinde gittim.
----
Offender man anlatımı --Slender man psikolojiden bahsedince aklıma Dank etti! Bir psikolog olmaya karar verdim.
Offenderman: Ben psikolog olmaya karar verdim!
The rake ; helalll!!
Jeff : yani adın eşofgelinmanpsikologşevket mi?
Offenderman: bunu kraket 'e yazdıralım!
Size görevler var.Zalgo : ver yaparız kral!
Offenderman: jeff , the rake, siz bana bi masa ve 2sandalye getirin. Zalgo bana hasta getir!
Zalgo : nasıl hasta?
Offenderman: nefes alan? İnsan? Bu yani?
Aradan biraz zaman geçti, onlar söyledim şeyleri yaparken bende tarzimi konuşturayim dedim!.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...