Yazar anlatımı -💫
Hafta sonu slender man , akasya ile sinemaya gitmeye karar vermişti. Film romantik komedi idi, akasya ve slender man sinemaya girdiler ve kendilerine bir tane koca mısır aldılar.
Slender man : İlkez filme bir insanla geliyorum.
Akasya : Hep , katillerle mi giderdin?
Slender man : aa hayır, etrafımda çok mal varda. Senin gibi zeki biri ile gelmek gurur verici.
Akasya : hahahah
Film başlar ve izlemeye başlarlar. Slender man elini mısıra koyar, ve orada bir el hisseder.
Slender Man: ellerin çok yumuşakmış.
Zalgo : saol bebeğimm, nivea kullanıyorum.
Slender man birden arkasinda duran ve , elini mısıra sokmuş Zalgo ile göz göze gelir.
Slender man : ALLAH BELANİZİ VERSİN!!!
herkes : şşhhhh!
Slender man : lan sizin ne işiniz var burada??
Offenderman : SSH! Slender man kız erkeği sevdini söylicek. Bide mısır çok tuzlu ya!
Akasya : tamama sakin olun lütfen, Slender man en azından filmin tadını çıkaralalım
Slender man : pekii
The rake ; ya bence o kız *rospu ya
Jeff : bende öyle düşündüm. Bide akasya biraz mısır verir misin, herobaby batiracam.
Slender Man: senin kafani s*kecem!!
----
İşte hafta sonu böyle geçmişti, pazartesi yine okul günüydü. Ama bahçede birkaç fotoğrafçı offy'nin eşofmanlı hallerini çekiyordu.Slender man ve akasya araba ile geldiler ve kalabalığa gittiler.
Slender man : yazar burada ne oluyor!?
Yazar : offy 'i yeni çıkan bir dergi kapağı koyacaklar mış.
Akasya : ne dergisi?
Jeff : eşofman style" dergisi
Zalgo : BENİM ARKADASİM ÜNLÜ AGALAR!!!
Slender man : Burası okul ya!? Bide eşofman style ne yani??
Slender man Offenderman yaklaşır.
Offy kırmızı gözlüklerini indirir.
Offenderman : Merhaba kardeşim!Slender man : offy senin mallıklarina yeterince alıştık amaaa bu seferki ne ??
Offenderman: eşofman dergisine çıkıyorum kardeşim acabaaa koriz gelinliği büyütüp eşofmangelinlik mi üretsem! Adıda! " Eşofgelinmen! "
The rake : yaratıcı isim ve ilk müşterin benim! Ve akasya!
Akasya : ha ne!?
The rake : kız ikimizin düğünü birleşik olur işte?
Akasya : senin hayatında biri var mı ki?
The rake : hmm bak bu doğru..
Adam : Offy bey!
Offenderman: lütfen bana eşofmanların kraliçesi diyin.
Slender man : sana direk mal desek!?
Adam : eşofmanların kraliçesi sizi ve istediniz kişileri seçme hakkı ile bir gemi turuna gönderiyoruz!
Offenderman: Ney!! Aaaaa rimelim akacak ağlucamm abuuuu abuuuuu!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...