-Yazar anlatımı- /
Teneffüs'de olanlar /-
Jeff sırasına ayak uzatmış tostunu kemiriyordu. Jane giysi dergilerine , bakarken. Masky ve Hoodie uno oynuyordu. Toby ağızına waffle sıkıştırıyordu.
Nina camdan yakışıklı kesiyordu. The rake ninaya eşlik ediyordu!?
Red angel selfie çekiyordu ve arkadan gizliden kameraya sızan bir , Kagekoo vardı. Candy pop müzik dinler iken , bloody painter sınıfın resmi yapıyordu. Yine aynı bir güne benziyor'du.
Nina : Aaa kavga var dışarda.
Jeff tostu ağzına sokar.
Jeff : Honi nerdo!!!
Jeff cama yapışır ve bakar. Masky jeff 'in şapkasından tutar çeker.
Masky: bi sakin ol!! Kavga diyince bi hayvanlastin oğlum!!
Herkes cam'a baktı. Dışarda slender man ve başka Şişko takım elbiseli bir adam vardı. Ve biraz kısa boyluydu.
The rake : oha ben bi aşağı indiyim şimdi bana laf etmesin hıyar..,
The rake dışari koştu. Diğerleri'de indi.
Slender man : bakın bayim benim okuluma hakaret edemezsiniz!! Ben ederim sadece!!
Adam : benim adim fikri çınrıca özel çınrıca kolejinin müdüruyum ve creepypasta school'u size meydan okuyorum!
Slender man : bende slender Man. Dımdızlak slenderman. Ve bu okulun müdürü olarak sizin meydan okumasını kabul ediyorum!! Peki kazanan ne alacaka!!
Fikri çınrıca (müdür) : kazanan... 10.000 lira alacak
Slender man : varım!!!
Jeff : 3 kurus para için mi?
Liu : abi 3kuruş para diyon ama 10.000 lira
Jeff : slender Man!!! Arkandayiz kocum!!! Bea!!!
Liu : 😒
Adam gider. Slender man herkezi konferans salonuna çağırır.
Slender man kürsü geçerek başlar konusmaya.
Slenderman : evet... Bu gün okulumuza hakaret edildi... Bu normal. Ama yanlış!!! Çınrıca koleji bize meydan okudu ve yarış kazanmamız lazım!!
Zalgo : yarış hangi katakoride ki?
Slender man : spor yani parkur!! Bana sadece 5 öğrenci lazım!! Bakin biliyorum sizden bir bok olmayacak ama... Beni birkez olsun gururlandirirn lan!!
The rake : 5 kişiyi ben seçerim slendy!! Bana güven!!
Slender man : sen seç... Ben odama gidiyorum... Bana sonra kimi seçtiğini söylersin... Sonra çalışmaya basliyacaz.
The rake seçmeye baslar...
The rake : hm.., Jeff!!!
Jeff : oooo krallllll!!!
The rake : Masky!!!
Masky: ben mi!? Oooo
The rake : ...Offenderman!!
Offenderman: beni taniyon bro!!!
The rake : zalgo!!!
Zalgo: Omg!!!
The rake : eee... Ben!!! Bensiz olur mu!?
The rake seçtiği kişileri , bahçeye çıkartır.
Ve slender man 'i çağırmak için odasına gider.The rake : slender man gel , gel seçtim.
Slender Man : ooo aferin sana güveniyorum!! Eminim güzel bir ekip seçmisindir.
The rake : tabiki 'de ben koskoca the rake !!
Devam edecek...
Bakalım Slender man 'nin tepkisi ne olacak!?
😉
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...