Yazar anlatımı)
Teneffüs olmustu ve herkes aşağı inmişti.
Jeff ve Toby voleybol oynuyor ( yani calisiyor)Jane ve nina dedikodu kaynatırken
E.j masa altinda onlari gizli gizli dinlerken yakananiyor ve jane topuklu ayakkabi ile ona tekme atiyo.E.j : ohaa ya topuk tokup değil tas mübarek!!!
O sirada kantin de yemek almaya calisan l.j hekrese küfür ediyo. Ben drowned l.j ye ic cekerek bakarken
Bloody p ve judge Angels arkada fingirdesiyo.Dışarı slenderman 'da cikiyo disarida nöbetçi olduğu icin.
Masky ve Hoodie de diyer yaninda.
O sirada kate the chaster agaca cikiyo.Slendermen : kate !! İn asagi!!
Jeff: slenderman birak ya topumuz agacda kaldi!!
Slenderman : keske sende kalsaydın.
Slendermam agacta kalan topu alir ve Jeff verir
E.j jane dan kaçmaktadır.
Ej : lan birak artik pesimi bak böbrek de yemicem tovbe
Ben drowned : dedi yatakta bile böbrekle uyuyan cocuk.
Splendorman: naber abiii
Slenderman : ah kardesim ? Gelmişin? Gel odama gecelim de senin branşını Seçek.
Slenderman ve spelndorman giderken
Slenderman :Masky sende ler göz kulak ol!
Masky ve Hoodie herkeze goz ucu ile bakarken.
Red ve esofmanli sevket hoca kavga etmektedir sözlü olarak. Herkes inşaat izler gibi bakarken devreye Masky ve Hoodie girer.Masky; hocam ne oluyo!? Ne diye kavga ediyorsunuz.?
Eşofmanli şevket hoca : bu benden daha karizma olduğunu iddia ediyor...
Red angel : ne yalan mi?
Hoodie: bilemem ki yalan mi.?
Jeff ortaya ketçap olur.
Jeff : hadi lan oylama yapicaz
Masky : ne !? Hayir slendermen hoca kizar
Jeff : haklisin Masky... Slenderman hoca hicbir bok demez!?
Masky : ne !? Hayir ben oyle demedim?
Jeff : ne dedin Masky aaa evet slendermen hoca gormiyecekgi bir yerde mi yapalim harika fikir
Masky: ben öyle birsey demedim!?!
Nina : oy nerde vericez peki!?
Jeff hemen iki tane sandik bulur birinde esofmanli şevket hoca resmi diyer sandik ise red 'in resmi vardi.
Herkes sira olur ve teker oy atmaya baslar.
Slendermen anlatımı \
Kardeşim ile odama gecip kavhe ictik dogrusu ben ictim o meyeve suyu icti.
Slendermen : evet kardesim hangi branj istersin?
Splendormen : karar vermedim... Ama sey.... Jsjjsjjsjhsjshhshshs buldum!??!!!!!!!
Sledermen : * inşallah* ne !?
Splendormen: aşçı!!!
Slenderman : he!? Tamam...
Hala emin değildim ama...
Yani zalgoyu bile su okuldan kovan noktasına geldi.
Acaba splendirmen napabilirdi aslinda asil soru su?
Bizim salaklar napicakti.Ben yedekten ambulans arayim bir zehirlenme falan olursa en azindan hazirlikli oluruz.
Splendormen kalktı ona eslik ederken disardan anirmalar duydum. Aha yine ne g*tlukler dönüyor acaba derken cam'a baktim Offenderman ve red birbirine pis pis siritirken Jeff 2 sandıktan kagit cikarip okuyordu!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...