Yazar anlatımı/😁/( medya MüP jsjsj)
Sonunda o ses creepypasta dibe vurmuştu.
Slender man zaten bir bok olamıyacağını, biliyordu.
En kötüsü ise, onlara güvenmiş olmasıydı.Neyse. Kötü bir hafta geçmişti , ama derslere kaldığı yerden devam edildi. Okul çıkışı olmuştu.
Okul çıkışı/😁( ̄ω ̄;)/
Jeff dizinde , top sektiriyordu. O sırada ise Jane ve kızlar selfie çekerken. Ben d ve Sally sohbet ediyordu.
L.j herkeze küfür ediyordu, ve neden ettiği ise haftanın gizemiydi. E.j kardesi lulu ile böbrek yiyordu.Jeff topu sektirdi, ve havaya dikti. Havaya dikmesiyle, top slendy'nin kafasına çarptı.
Slender man : Kim attı lan topu!?
Herkes biran jeff'i işaret etti.
Jeff: ee... Slendy istersen sana konuyu iza edem...
Slender Man : of... Et!
Jeff : şimdi... Ben top ile oynarken , top biran dediki beni at yükseğe... Bende attim. O sırada sen geldi. Top seni yukardan görünce, top'a benzetti. heralde... İste... Öyle oldu..."
The rake : aynen top topu çekermiş?
Slendy : mal ben top muyum?
The rake : bilmem top musun?
Slender man : hepiniz kafa gidik! Tabi dalın abur cubura!
Zalgo : ( reis reklamın şarkısı ile) : ABUR CUBUR YEMEYELİM , SAĞLIKLI BESLENELİM. SLENDY 'NİN YEMEKLERİNİ YİYİP, ÇOK HIZLI ONA BENZEYELİM. TABAĞIMİZDA SLENDY BAŞKASINI YEMEYİZ.
(KENDİ HAYAL GÜCÜMÜ KATARAK YAPTIM JSJJSJSJ
BUNA SAĞLAM VOTE!! BİDE YORUM PLS乂❤‿❤乂(◍•ᴗ•◍)❤)devam...Slender man : Zalgo... Zeki olduğunu düşünüyor musun? Bak bana dürüst bi cevap ver...
Zalgo : nötr
Slender man : evet... Zaten kimse düşünmüyor... Senin düşünememen normal yani...
Herkes yine aynı mood'a dönmüştü. Zaten olması gereken buydu. Herkes servis'e biner iken, the rake ve tabiki onun pampasi Zalgo yine bir fikir ile slendy'nin yanina gider.
The rake : slendy slendy!!
Slender man : NE NE!? BAŞIMIN POK ÇUVALLARİ!!
Zalgo : aklımıza bir fikir geldiii
Slender Man : ne geldi yine!? Ya siz atom mu parçaliyorsunuz. Yok lan o fazla.
The rake : piknik yapak mı!?
Slender Man : neden!? Neden!?. Biz neden hep bir gezi yada , bir yere gidiyoruz!? Siz piyango kazandiniz sanırım.
The rake : slendy bu piknik herkeze iyi gelir.
Slender man : offf tamam... Yarın konusuruz okul çıkışı...
Herkes evlere dağılır. Yani çoğu aynı eve....
Sabah-\ 😴🌅/
Slender Man anlatımı /:3 \
////////////////////
Okula vardığım an , öğretmenler odasına girdim.
Birkaç öğretmen vardı.onlarda offy , splendor ve zalgo. Zalgo bu kadar erken gelirmiydi'ki. Zalgo ve offy kart oynuyordu. İceri girdim.Splendor Man : ooo kardesim gunaydin!!!!
Offenderman : tamda zamanında geldin bebeyim...
Slender man : ney bebeyim mi!? ( yüzü olsaydı alacağı tepki 😬😤😧😒)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...