YAZAR ANLATIMI -
ZALGO , OFFY , JEFF VE THE RAKE TAPUTUN İCİNDRKİ SLENDY'İLE TAPUT DANSI YAPARLAR VE SLENDER MAN İCİN BİR CENAZE TÖRENİ HAZIRLIYOR LAR.
VE HEMEN HAZİRLADİRLAR.
MASKY : NELER OLUYOR BURADA!?
ZALGO : SORMA MASKY BRO SLENDY KAYİP ETTİK...
MASKY : NEY!? NEY!? NASİİİİ NEDEN!!! ONCE BİN OLMİLİYDİM!!!!
MASKY TABUTA SARILIR. VE AGLAR.
THE RAKE VE DİGERLERİ ETRAFA PLASTİK BEYAZ SANDALYELER KOYAR. BİRDE KÜRSÜ KOYAR. TABUTU SLENDER MAN 'NİN RESMİ OLAN ÇELENK'İN YANINA KOYARLAR.HERKEZ OTURMUŞTUR. KÜRSÜDE ZALGO VARDIR.
ZALGO : SAYIN KARDESLERİM, BAYANLAR VE BAYLAR...BURADA TOPLANDİK CUNKİ...HIYARIM BİTTİ... ASLINDA HEM O HEMDE SLENDER MAN VEFAT ETTİ... BU ÜZÜCU OLAY KARŞISINDA... NE YAPMAM GEREK BİLMİYORUM... SLENDER MAN İYİ YÜZLÜ... TAMAM YÜZÜ YOKTU AMA İYİ BİRİYDİ... BEYAZDI. ONU NE ZAMAN GÖRSEM AKLIMA SÜTLE YAPİLAN TATLİLAR GELİRDİ. MESELA SÜTLÜ NURİYE GİBİ.
TOBY EL KALDİRDİ.
TOBY : ARTİK O TATLİNİN ADİNİ SÜTLÜ SELNDY OLARAK DEĞİŞTİRİLMESİNİ İSTİYORUZ!
ZALGO : EVET... NEYSE, BEN DAHA FAZLA KONUŞAMİCAM. ONA HAKKİMİ HELAL EDİYORUM VE KÜRSÜYE... JEFF 'İ ÇAĞIRIYORUM.
JEFF ALKIŞLAR EŞLİĞİNDE GELİR KÜRSÜYE.
JEFF : MERHABA DEĞERLİ KONUKLAR. SLENDER MAN 'NİN ARAMİZDAN AYRİLMASİ BİZİ COOK ÜZDÜ... ONUN O KEL KELOĞLAN BAŞINI VE HEP GİYDİĞİ TAKIM ELBİSEYİ ÇOK ÖZLEYECEM...
ZALGO BURUN SÜMKÜRTÜR.
JEFF : O BİR MELEKTİ... TEK AMACİ VARDI ODA BİZE BİR BOKLAR ÖGRETMEK. ONA HAKKIMI HELAL EDİYOR VE THE RAKE 'E SÖZ VERİYORUM.
THE RAKE KÜRSÜYE GECER.
THE RAKE : TEŞEKÜRLER JEFF. MERHABA 'LAR. SLENDER MAN'İ HERKEZ TANIR. TANIMAYAN YOKTUR.
O HEP AZİMLİ O HEP BAŞARİLİ BİRİYDİ. BİZE DAHA TEORİSİ KANİTLANMAMIŞ BEYİN DENEN ŞEYDEN BAHSEDER DURURDU. TABİKİ HALA TARTİŞMA KONUSU... NEYSE, SLENDY HUZUR İÇİNDE YATSIN... ONA HAKKIMI HELALKE EDİYOR VE KARDESİ OFFENDERMAN'İ KÜRSÜYE DAVET EDİYORUM...OFFENDERMAN KÜRSÜYE GELİRKEN GELİNLİK ETEĞİNİ TUTUYORDUR VE RİMELİ AKMİŞTİR.
OFFENDERMAN: *BURUN ÇEKME* AH SLENDY!!!...
O GERÇEKTEN HARİKA BİR KARDEŞDİ!! AKİLLİ VE ZEKİ İDİ... BENİ HER ZAMAN SEVERDİ BANA. BANA SEN ÇOOK ZEKİSİN BİR GÜN BİLİM ADAMİ BİLE OLURSUN DERDİ.*SLENDER MAN TABUTUN İÇİNDE NAH ÇEKİYOR*
(.😂😂😂😂)OFFENDERMAN : EVET SLENDER MAN COK AÇIK SÖZLÜ BİRYDİ... ONA HAKKIMI HELAL EDİYORUM. VE.
VE MASKY'İ YANİ BİRİCİK PROXY'SİSİNİ KÜRSÜYE ÇAĞIRIYORUM...MASKY GELİR.
MASKY : EYER BANA SLENDER MAN 'İ 3 KELİME İLE TANİMLA DESEYDİNİZ UZUN , BEYAZ , ŞIK DERDİM.
OFFENDERMAN: *FISILTİ İLE* KORİZ GELİNLİK...
MASKY : O GERÇEKTEN İYİ BİR PATRONDU... ONU ÇOK ÖZLÜYORUM... AH... SÖZÜ E.J 'YE VERİYORUM...
E.J KÜRSÜYE ÇIKAR.
*Slender man gizliden tabutan ısınlandi ve boş bir yere geçti*E.J : SLENDER MAN , SLENDER MAN... O..GÖZ-
O GÜLÜŞÜN- O?... O BİRSEYLERİN İŞTE COK GUZELDİ.
(ÖVECEK BİRSEY BULAMADİ YAZİK .😂😂l) MEKANIN CENNET OLSUN... ( O BİRAZ ZOR 😅😅) SÖZÜ EN YAKIN KARDEŞİNE SPLENDOR MAN'E VERİYORUM!!SPLENDORMAN AGLİYARAK GELİR KÜRSÜYE.
SPLENDOR MAN : *AGLAR* SLENDY!!! SLENDY!!! NİDİN BIRAKT8N BİZİ!!... *AGLAMAYİNKESTİ* O HARİKA BİR ABİ VE AŞÇIYDI!!! BEBEKEN BİLE TAKIM ELBİSE GİYERDİ!? ONU GÖRENLER YA İŞ ADAMİ YADA DÜĞÜNE GİDEN BİRİ SANIRDI. AMA O FAZLA SİYDİ...
ONU KAYBETMENİN ACISI COOK KÖTÜ... ONA HAKKIMI HELAL EDİYORUM... AH... KÜRSÜ SİZİNDİR. BAY ZALGO...ZALGO KÜRSÜYE GECER.
ZALGO : BAŞKA BİRSEY SOYELEMEK İSTEYEN VARSA...
SLENDER MAN EL KALDIRDI.
SLENDY: BEN...
ZALGO: GEL...
SLENDER MAN KÜRSÜYE GECER VE NEDENSE KİMSE BUNU SORGULAMAZ!?????????
SLENDER MAN : SLENDER MAN 'İ COK İYİ TANİRİM... NEDEN Mİ? CUNKU O BENİM GİBİ... ZEKİ YAKIŞIKLI. YANİ... KENDİME HAKKIMI HELAL EDİYORUM...
ZALGO : SAOL SLENDER MAN. SLENDER MAN 'E HAKKINI HELAL ETTİĞİN İCİN...
MASKY: Bİ DAKİKA!!!?
HERKEZ KÜRSÜDEKİ SLENDER MAN 'E BAKAR.
ZALGO : BU OLAMAZ!?
SLENDER MAN : TABİ OLMAZ BEYİNSİZ!?
ZALGO : BU HAWKMOTH !! GERCEK SLENY KAÇIRIP YERİNE SAHTE KOYMUŞ!! ( WHAT!? )
THE RAKE : O ZAMAN RAKE PENÇELER!* ADRİAN 'NİN DÖNÜŞÜM SEYLERİNİ AYNISI YAPAR*
ZALGO : HIYAR BENEKLER *MERİNETTE 'NİN UĞUR BÖCEĞİNE DÖNÜŞTÜ ZAMAN Kİ HAREKETLERİ YAPAR* (HIYAR BENEKLER 😂😂😂😂😂)
(SUAN OKUYUCULAR NEYDEN NERYE GELDİK DİYORLAR)
Zalgo uğur böceği olmuş the rake ise kara kedi olmuştur!. Zalgo hıyar seklindeki yoyosunu çıkartır.
Ve sallar.The rake 1dk line yok olur sonra elinde bir uzun boru ile döner...¿¿¿¿
Slender man : yine malığın kol kezdığı yoldayım...
The rake : akuması nerde!?
Zalgo : bilmem belki kıravatinda!?
Zalgo ve the rake slender man ' e doğru koşar. Dövüş hareket leri falan yaparlar. * o sırada ise parisde hawkmoth intihar etmekte*
Zalgo : şanslı hıyar!
DEVAM EDECEK!!!!!!!!!!!
ARKADASLAR BU BÖLÜM 'DE BAYA BİR GÜLDÜK JSJSJDJ
GÜLMEKTEN YAZAMADİM YA !!ŞANSLI HIYAR NE YA!?😂😂😂😂
Neyse görüşürüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanficCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...