Yazar anlatımı ∆ ( medyayı okuyunuz ve düşüncelerinizi belirtiniz )
Erkenci kuş müziği bitince , slender man tabiki küfür etmeye başladı...
Slender man : salaklar! Hepiniz ayrı ayrı salaksiniz!!
Bide beni teyze yapıyor!! Allah allah! Hepsi senin yüzünden can!Yazar : slendy sakin ol ya
Kuzen : aynen alt tarafi şarki söyledik.
Aynur : sanırım slender man sesini beğenmedi
Slender man : sen sus!
Beatrice : hepde sen sus yediremiyon kendine dimi?
Yazar : tamam skksksjs şimdi patlayacak.
Slender Man kızkin şekilde ıkınmış gibi duruyordu.
Zalgo : slender man noldu kakan mı geldi?
Slender man : he geldi senin yüzüne sıçacam.
Slender man zalgoyu kovalamakla uğruna.
O sirada yazar ise kızlar ile konuşur ve onları yolcu eder. ( TuT üzgünüm ama sadece bir bölümlükti ama merak etmeyin yakinda yine yapacam😄)Herkes onlara el sallar. Offender man mendile sümkürür.
Offenderman: onları ozlicem ben ya!
The rake: aynen ben.
Zalgo : kim çatıya çıkıp twork yapmak ister ( yanlis yazdim ise sorry😏)
Herkes , slendy hariç : BEN!
Zalgo : hadi takip edin benii!
Slender man : yazar! Sende mi?! Seni zeki sanirdim!
Yazar : valla mı?
Slender man : aslında hayır seninde onlardan bir farkın yok
Yazar gider, bahçede sadece slenderman ve can yaman kalmaktadır. Sesizilik...
Can yaman : Bende gidiyim, çatıdan düşen insanlari kaslarım ile kurtaricam.
Can koşarak gider, slender man arkasından tükürür , şimdi sadece bahçede ela ve slender man kalır...
İkisi birbirine bakar.
Ela : slender man sence bende gidiyim mi?
Slender man : beynin mal olmak istiyorsa tabiki gidebilir ve oradan aşağı atlayabilirsin
Ela : ben burda senle kalmak istiyorum
Slender man : valla mı? Hmm senin beynin sağlam. Bu mallar beynini daha yok edememiş iyi bari.
Ela : onlara neden mal diyosun ki? Yazık Değil mi onlara? Yoksa seni protesto ederim. ( kardeşim dedini yaziyorum 😂😂😂)
Slender man : bence yazık olan şey. Benim onların beyni olmadığı halde birşeyler öğretmeye çabalamam!
Ela : sanada yazık
O sırada okulun çatısında müzik açılmış ve herkez dans etmekte, bazi kişiler çatıdan düşer , can yaman ise aşağıda onları kasları ile tutar. En son the rake düşer.
The rake: ah saol kahramanım benim!
Slender man : ben hayatimda bu kadar malı bir arada görmedim.
Yazar : Slender man sende hep mal , mal diyon. Yeni bir kelime edin kendine
Slender man : haklısın yazar.
Zalgo : ay the rake sende balık burcu gibisin kız!
The rake : ayol nerem balık lan!
Biran Slender man 'nın aklına harika bir fikir gelir!
Slender man : herkez sınıfa! Astroloji öğretecem!!
Herkes : NEY?!
DEVAM EDECEK ~
SELAM OKURLAR! GEÇ GELDİ İCİN ÜZGÜNÜM.
BABAM YİNE TABLETE YASAK KOYDU. 2ALMİCAM 1GUN ALACAM. OYLE YANİ.NEYSE SİZLERİ SEVİYORUM!
BAKALİM DİĞER BÖLÜMDE NELER OLACAK????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...