\54.BÖLUM/ " CP LER REKLAMA ÇIKIYOR! SLENDER MAN DALİN REKLAMINDA OYNADI 😂😂😂

333 34 40
                                    

Yazar anlatımı - 😇 -

Dün yorucu bir günün ardından, ertesi gun slender man okula erken gelmişti. Direk kendi odasina girdi ve birkac işi ile ilgilendi. Acaba bu gun normal geçer mi dedi, ama geçmiyecekti.

Birden kapi çaldı. İçeri Liu , jeff ve Jane girmişti.

Slender Man : noldu?

Liu : hocam Jeff ve Jane kavga ediyor

Slenderman : neden!?

Jane: hocam o saçımı çekti!!

Jeff : hocam ama oda bıçağımı vermiyo!!

Slender man : eeee yeter be!? Sanirsin ana okulundayiz!

Liu : nolcak şimdi ho-haci cavcav

Slender man : yok hacı şakir!

Jeff : A SLENDY BEN HACI SAKİR ARABİSTAN KOMPLE KAYGANLAŞTİRİCİ 6 KULANİYOM ( bu cevap icin bol bol yorum ve oy!!)

slender man : iyi bok ediyon

Birden içeri. The rake girer.

Slender man : aha bi sen eksiktin. Cocuklar siz gidin. Sonra hallederjz.

Jeff , Liu ve Jane çıkar.
The rake heyecanla konusmaya başlar!

The rake : slendy slendy!! Bizi reklam çekimleri için çağrıyorlar!?

Slender Man : kimi!?

The rake ; seni , beni, offy 'i, jeff'i zalgoyu!!

Slender man :*derjn nefes verir* offffff yine mallik seviyemizin tavan yapacağı birsey olacak yani.??

The rake : birde para kazancaz!!

Slender Man : mal zaten bedava yapacak halimiz mi var!?

The rake : neyse hadi hadiiii çekimleri bizim bahcede yapacaklar birazdan gelirler!

Sonunda gelmişlerdi. Hazırlıklar baslar. Once offenderman 'i gelinlik icine sokarlar zaten buna isteklidir.

Offenderman: oldu bide elime kına yakin!

Slender man : oldu gozlerim doldu!

Offenderman: sen sus kıskanç!

Kadın : simdi sen gelinlik ile poz vericeksin. Ve sunlari söyleceksin. Beyaz. Şık. Sana uygun.koriz gelinlik.( ad uydurma).

Offenderman : tamam şekerim.

Offenderman: * yürümeye baslar. Yürürken her bastığı adimda parmak ucuna basar* Beyaz! *döner ve zıplar gelin eteğini sallar* Şık! * eğilip kalkar ve öpücük atar* sana uygun! Koriz gelinlik!

Kadın : wow harika!

Slender man : yemin ediyorum gelindikten soğudum.
Ve bence o koriz gelinlik değil keriz gelinlik (abi jsjdjdjdjdjdjndndnd)

Kadın : SİMDİ sen Slender man ve jeff sizi dalin reklamında OynicaNiz!!

Slender man : dalin mi!?

Kadın : evet dalin, simdi jeff sen küvette gir , sen slender man jeff'i yikayacan! Ama dalinle. Ve yıkarken dalin şarkısını söylecen!

Slender man : baska arzunuz!?

Kadın : bide sarı bir bornoz giyecen

Slender Man : ney!!

Zalgo ; sana çok yakışacak slendy reis!

Kadın : veeeeee başladı

Slender man : *küvetteki jeff' yıkıyor dalin döküyor.*
Bıcı bıcı. bıcı.    bıcı dalinle dalin varsa benimle bıcı bıcı dalinle!

Kadın : jeff sende!

Jeff : bıcı bıcı!!

Kadın : veeee kestik! Harika oldu!!

Slender man : ne harikasi ya!? Mal gibiyiz suan, allah askina kim tvde uzun yüzüz bir adamin sari bornoz giyip dalin şarkısını söylemesine ve küvette at ağızlı bir çocuğu yıkamasını izler amk! ( DOĞRU KSJSJSJ)

The rake : Slender man düşünsene dalin şişelerine senin resmin koyuluyo falan!

Slender man : herkez daline tövbe eder! ( jsksjs buda doğru)

Kadın : evet, simdi sen rake ve Zalgo! Sizde deterjan reklaminda oynicaniz!

The rake : biliyon mu ben cok güzel kirli tül reklamı oynarim. Bak şimdi. : AAAAAA

Zalgo : hayir bir kerw o boyle:AKAJSJSAAAAAAA

kadın : dinleyin beni!!. Şimdi sen suraya geç Zalgo ve su çamaşır makinesinden kırli çamaşır falan çıkart ve 'deki "AAAA YİNE Mİ? BİKTİM ARTİK 'De. Sonra rake sen gel ve çamaşır makinesinin üstüne çıkararak şu deterjanı tut ve deki " kirli camasirdan biktin mi o zaman al bunu dene temizlesin giysini doya doya giyersin!

Slender man : 😞

Zalgo : peki sonra ben napam?

Kadın : sende mutlu olup onu alacan!

Zalgo : ok

Kadın : hadi 3 2 1 kayit!!

Zalgo : *çamaşır makinesinden giysi çıkartır* AAAA YİNE Mİ!? AYOL BİKTİM ARTİKK!

The rake : *beliridi ve çamaşır makinesinin üstüne oturdu bacak bacak üstüne atti ve deterjan'i tuttu.*
Kirli çamaşırdan biktin mi? * iner asagi zalgoya deterjanı uzatır uzatır ken kıvırır* AL BUNU DENE TEMİZLESİN GİYSİNİ DOYA DOYA GİYERSİN!"

Zalgo : *gülümser deterjana sarilir* AAA CCOOOK TEŞEKKÜR EDERİM!! ALLAH NE MURADİN VARSA VERSİN! "

kadın : kestik!! Harika!

Slender man : harika mi!? Ya yumoşdaki ayı'ı koy daha iyi lan!!

Jeff : yanliz o yumoş reklamı... Bu?

The rake : bosverin ne oldugu onemli olan tv'de Cikacaz!!

Slenderman : zaten ne zaman tv ye çıkmadıkda rezil olmadik'ki sanki birde sasiryor

Offenderman: soyliyim bunlar hep flash tv oyunculu yani?

Slender man : sen bence hiiiç konuşma! Kendine gelinlik giydiren sendin?

Offenderman : he ne iyi iste evlendiğim zaman gelinlikli gorecene erken gördün!

Slender Man : mal evlendiğin zaman. Tabi oda belki 500.bin yıl sonra! Sen gelinlik mi giyecen! Damatlık giyecen.

Offenderman : çok oyun bozansın slendy

Kadın : harikaydiniz. İste paranız

Kadın cplere bi kutu uzatır.

Offenderman: zengin olduk!!

Jeff : slendy hadi yat alak!

The rake : hayir gemi! Bize özel!

Zalgo : hayir!! Gidelim hıyar alalım!

Herkes zalgoya bakar "(¬_¬)ノ"

Zalgo : ne!?  Hıyarın kilosu bin lira olmuş

Slender man : sallama amk

Devam edecek!!!
×××××××××××××××××××××××××××♥♥♥♥♥♥∆∆∆^^^^^^^

EVET TATLİ OKUYUCULARİM! BU BÖLÜMÜ SİZİN İÇİN OZEL YAPTIM. HABER BÖLÜMÜNDE SADECE BİR REKLAM YAPMIŞTIM ÇÜNKÜ HEM ÜSENDİM HEMDE AKLIMA GELMEDİ. ASLİNDA DAHA FAZLA YAPİCAKTİM. AMA İSTE FİKİR BULAMADİM BİRDE KOMİK OLSUN İSTEDİM.

NEYSE EMİNİM BU BÖLÜM HOŞUNUZA GİTMİŞTİR.
İLGİNİZ İÇİN TEŞEKÜRLER😁
Seviliyorsunuz!







CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin