Slender man anlatımı - |
Bu mallar neden hastaneden gelmişti , kaçmıslar mı?
Lan varya devlet bile bakamıyorsa ben nasıl bakam!?
Camı açtım.Slender man : Katıksız mallar! Niye geldiniz lan!?
Zalgo : bize mi diyon!?
Slender man : sizden başka katıksız mal mı var !?
Offenderman: doğru
Zalgo : SLENDY BİZİM ADIMIZ DAVUL ZURNA EKİBİ!
slender man : o zaman siktirin gidin düğünlere oradaki insanları delirtin!
The rake : lan çok mantıklı aslında?
Zalgo: hadi gelin bir düğün yerine gidelim!
Offenderman: ama önce benim dükkâna gidelim ordan düğün elbise seçek!
The rake : söyliyim ben dantelli giyerim
Jeff: ben kınalarda olandan giycem
Offenderman: bende ihtişamlı bir tane alam
Zalgo : ay ben saçımı gelin topuzu yapçam!
Yazar anlatımı -
Zalgo , the rake , jeff ve Offenderman koriz gelinlige doğru gider. - Offenderman tekerlekli sandalyede-Slender man camı kapar.
Slender man : zil çaldı dağılın!Yazar : slender man!
Slender man : ne var yazar
Yazar : farkinda mısın? Onlara düğüne gitmelerini söyledin!? Orada kargaşa çıkarırlar hatta magandalık bile yaparlar!
Slender Man : onlarda daha magandalıgn ne oldun bile bilmiyorlardır!?
Yazar : yinede onları bulmamız gerek farkında mısın eyer birşey olursa yine , biz sorumlu oluruz çünkü onlarin beyinlri 2 yaşındaki çocuk Gibi?
Slender man : ogff allahim!! Tamam sen birkaç kişiyi topla ama! Ama! Zekileri , beyinleri yerinde olan insanları topla ve aşağıda beni bekleyin.
Yazar : tamam!
Slender man anlatımı - ♥
Okul servisini alarak bahçeye geldim , yazar ve seçti kişiler bindiler. Onlara baktım.
Masky , hoodie , Liu , l.j , Jane ,
Slender man : neyse idare eder , l.j niye geliyo!? Küfür leri ile bize rotayı mi tarif edecek!?
L.j : aslında evet! Zalgo nereye gittiklerinin fotosunu çekmiş orayı tarif edecem.
Yazar : l.j sen slender man yanına otur.
Slender man : hadi l.j bana tarif ver bakalım.
Yazar anlatımı⚠
L.j slender man'e konum veriyo ;L.j : şimdi anandan sağa sap. Orospu caddesine geldikten sonra kavşaktan s*ktir et...orada yokuş aşağısı var ordan ana avrad in. Sonra karşımıza cami çıkacak ordan geç ve piç restorantin oradan geç. Sonra otobus durağından karşıya osmanli tokadı yemis zürafa gibi sallan ve amk hastanesinden aşağı tekrar in. Karşimizda düğün salonu
Yazar : 😐
Masky : 😕
Hoodie : ...
Slender man :....
Jane : 😓
Liu : 😑
Slender man : *l.j bakar* *sonra diğerlerine bakar* inin arabadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CREEPYPASTA KORKU OKULU - ∆-
FanfictionCREEPYPASTA DİYİNCE AKLINIZA KORKU GELİYOR!? AMA BU KİTAP KORKUDAN ZİYADE EYLENCE DOLU. SLENDER MAN OKUL AÇTI VE BURADA SIRADIŞI ÖGRETMENLERİ VE ÖĞRENCİLERİ İLE DEĞİŞİK ŞEYLER YAŞIYOR!? HİÇ OKULDA MAYMUN GÖRDÜNÜZ MÜ?... YADA ASİYE ADINDA Bİ FLÜT...